Skocz do zawartości
valtran111

BMW 525 czy 320

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
divad115    0

kolego to tak jak byś porównywał c-360 i zetor 7211 no wiadomo 320 słabsze mniej kąfortowe tańsze

525 szybsze kofortowe i droższe

zalezy jaki chcesz model 3 e36 czy e46

czy 5 e34(rekin) czy e39

jak bym mial wiencej kasy to bym kupił 525 Tds i to by było najleprze rozwiązanie :0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Pewnie chodzi mu o e39 i e46. Auta różnią się i to znacznie klasa, gabarytami, wyposażeniem. Różnią się też kosztami utrzymania. Za utrzymanie piątki będziesz musiał więcej wybulić. Jak dla mnie piątka wygrywa - super auto za stosunkowo nieduże pieniądze tylko te koszty utrzymania. Aha i nie kupuj TDS -a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    59

Utrzymanie 5-tki (e39) wcale aż takie drogie nie jest jeśli trafisz na taki którym poprzedni właściciele jeździli normalnie to koszty utrzymania do zniesienia (przecierz wszystko na raz się nie zepsuje). Ja osobiście wolałbym 5-tke ale po lifcie (chociaż za marką nie przebadam)a i unikaj jak ognia 2.5 TDS lepiej dołożyć i wziąść nawet 2.0 a najlepiej 3.0 (w dieslu) no albo 2.5 benzyne (optymalny silnik do niej). 3-ka no cóż domyślam się że myślisz nad e46 bo e36 to lepiej sobie odpuść chyba że znajdziesz bardzo zadbany egzemplarz nie ukrywajmy się teraz kupuje się je głównie na "katy". e46 powinna być tańsza w utrzymaniu od e39.

Edytowano przez kokoman0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Dlatego nie TDS bo to stary konstrukcyjnie silnik, który jest za słaby na tą budę. Kolega miał właśnie 525 tds e39 i po pół roku sprzedał bo nie wyrobił by to pompa padła to coś z wtryskami... Wystarczy wejść na forum bmw i poczytać o tym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

bo 2,5 TDS w E39 nie miały dobrej opinii, można pocztać na forach BMW.

Zaś co do wyboru, to czy ma być dużo miejsca czy mało, czy ma być bardziej czy mniej komfortowo, jak by nie patrzeć klasa samochodu wyżej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    8

Ja mam e46, 2.0 w dieslu przed liftem i ogólnie fajne auto tylko troche ciężkie :D jak redkuję na skrzyżowaniu na 2 to pózniej ciężko sie zebrać zanim turbina nie uderzy, proponowałbym jakieś 2.3 w gazie nawet i 2.8 :) Moje e 46 pali około 8.5 l w mieście przy w miare dynamicznej jeździe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Ja właśnie myślałem kupic e39 z silnikiem 2,5 albo 2,8 i założyc gaz tylko czy silniki bmw lubią gaz? Wiem, że ten starsze przerabiali ale jak jest z silnikami w e39? Ma ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

He he kupować 2,5 czy 2,8 i założyć ...

BMW kochają czystą benzynę i tyle.

Możesz karmić krowę sianem czy kukurydzą.

Ale to tylko moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    51

Posiadam obecnie BMW 520 model e-39 z 2000roku, Silnik 2.0 benzyna + GAZ. Jeżdzę juz ponad rok i jestem bardzo zadowolony. 150km wyczuwalne w dużym tego słowa znaczeniu. Jazda na gazie nie objawia się zamuleniem. Jest dośc bogato wyposażona: klimatronik strefowy, kontrola trakcji itp. W 100% polecam ten model i ten silnik.

Dodam natomiast że przed tym autem miałem Opla omegę 2.5td który jak moze niewielu wie posiadał silnik od BMW, ten wlaśnie silnik który montowany byl w piątkach.

Cały czas były z nim problemy, tak jak koledzy wyzej pisza, pompa, wtryski i spalanie na poziomie 11l/100km diesla. porażka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

ktos napisal ze 320 tansze i slabsze z kad to zalozenie?? moge sie z toba zalozyc ze 5 z 2.5 nie bedzie maiala szanas z 3 w 2.0 i 3 mniej awaryjna i coupe wyglada duzo lepiej od 5

 

ktos pytal czy bmw lubi gaz?? heh dobre pytanie to powiem tak ze zaden samochod tego nie lubi dla mnie zakladanie gazu mija sie z celem bo zeby miec pozadna sekwecje to trzeba dac ponad 2tys a za tyle to jak przez rok bede samochod tankowal benzynka i nie martwie sie o silnik a do silnika z turbo to juz skoda gadac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    85

skoro dla ciebie 2 tys to fortuna, to tez szkoda gadac... :lol:

porządna sekwencja do v8 to koszt 5-6tys zł. ja zawsze jestem zwolennikiem gazu wszędzie tam gdzie da się założyć i nie będzie problemów. Zazwyczaj ludzi zakładają gaz i narzekają pozniej, kiedy nie wyprowadzą auta na prostą przed montażem lpg i pozniej gaz jest beee :lol:. Skonczyly sie czasy kiedy instalki I i II gen robiły problemy w autach. Sam mam II instalke na zwykłym mikserze w 2.3 r5 audi, przejezdzila 50tys i jest git! choc teoretycznie ten silnik nie ma prawa dobrze jezdzic na gazie bo jest na mech-wtrysku - do poczytania w necie.

ten kto boi sie gazu i z góry jest na nie, nie ma pojecia o czym mówi, albo miał słabego gazownika, albo złoma do którego chciał założyc lpg :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

nie wiem czy widziales jak wygladaja tuleje i tloki w takim silniku po przejechaniu na gazie 50tys wiec nie wiem kto ci nagadal takich glupot ze gaz jest bezszkodliwy bo jak by tak bylo to by byl montowany fabrycznie w samochodach

a twoje pierwsze zdanie mnie bardzo rozbawilo :lol:

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Niech sobie te tłoki wyglądają jak chcą. Dla mnie liczy się to że dużo zaoszczędzę. Mam golfa 3 z silnikiem 1.8 który ma od 2002 założony gaz, najprostszy bez komputera. Sam nim zrobiłem w 3 lata ponad 60 tys. więc na pewno zaoszczędziłem na drugiego takiego golfa. Zaraz powiecie, że golf to nie bmw ale oszczędność ta sama. Szkoda, że gaz nie jest nadal po 1,60zł jak to było rok albo dwa lata temu - wtedy to była jazda, 5 dych w kieszeni i - do pełna poproszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    8

Jak ktoś oddałby mi moje pięniądze te które wydałem poł roku temu na 320d teraz kupiłbym 328i +lpg. Albo najlepiej samą benzynkę taniej a gaz założyłbym sam i wiedziałbym co mam do 2.8l motora to koszt chyba około 3000zl porządna sekwencję. Skończyły sie czasy z tanim dieslem gdzie był dużo tańszy od benzyny, jedynie diesle mniej palą. Gaz jak wchodził na rynek kosztował bodajże 1.5 zl? Teraz cena oscyluje około 2.5zl a i tak sie opłaca :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

nie wiem czy ktos z was sobie liczyl ale ja tak i lpg nie bardzo sie oplaci jesli ktos nie robi rocznie wiecej niz 20tys to zakladanie gazu mija sie z celem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Chyba większość robi ponad 20 tys. Robert powiedz jeszcze ile ci pali ta maszyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    42

Mam 320d e46 i nie zamienił bym go na benzyniaka. Kolega ma 318 e46 i problemy głównie z falowaniem obrotów. Co do spalania to czy diesel jest teraz mało oszczędny ??? :huh: Porównując Opla Vectre b 2.0 16v (136km, też miał problemy z falowaniem obr. ale jej przeszło) i moją bmw 320d e-46 (136km) to spalanie na tych samych trasach wypada lepiej na korzyść dla bmw. W bmw średnie spalanie na 100km to 6l zaś vectra to poniżej 7l nie schodzi*(sprawdzone wyniki). Do tego ropę leję na dobrych stacjach jak i kolega benzynke do opla (lotos,orlen) a różnica w cenie to 15gr. Do tego dynamika jazdy opelek nie ma startu przy bmw :lol:

 

A gaz to dla mnie jest w kuchni żeby zupkę podgrzać :lol: :lol: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mariuszd93
      Nie  można  otworzyć  starego  tematu  to  pora  założyć  nowy ......
      Kolejny  unikat  ,  ładna  trzeba  przyznać 
      http://olx.pl/oferta/oryginalna-przyczepa-d47-CID757-ID98Mc1.html#3b22e70b7e

    • Przez silver95
      jestem szczesliwym posiadaczem simsona s51b z 1984r. i chicalbym wiedziec czym inni jezdza ???
    • Przez Adrianos
      szukam samochodu, najlepiej jakiś suv i wtedy 7osób ewentualnie jakiś duży sedan, nie chce kombi,
      kryteria to:
      -silnik między 2a3 litra pojemności
      -diesel
      -skrzynia manual 6biegowa
      -cena max 100tyś im taniej ty lepiej:D
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
    • Przez GroszekCukrowy
      Cześć.
      Podczas spokojnej jazdy na pole nagle silnik w moim Ursusie zaczął głośno stukać. Ciągnik zaczął mocno dymić. Wystraszyłem się i zgasiłem go. Nie chciał już odpalić. Rozrusznik nie mógł okręcić. Zapalił dopiero na zapych. Stukot zelżał trochę ale nadal był słyszalny.
      Zagrałem się za remont. Stopniowo zacząłem odkręcać silnik. W misce olejowej znalazłem takie części? Co to może być? Pokazywał w sklepie z częściami i zaprzyjaźnionemu mechanikowi od Ursusów ale nie mieli pojęcia co to.
      Nie chciałbym rozkręcać całego silnika aby znaleźć miejsce ubytku? Może kojarzycie skąd te fragmenty pochodzą. Są aluminiowe lub z jakiegoś podobnego stopu, bo zdecydowanie lżejsze od żelaza.
×