Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. ;)

Co sądzicie o ładowaczach czołowych Quicke?

Posiada ktoś taki,chciałbym się dowiedzieć jak pracują i czy opłaca się kupić.

Jeśli można to podajcie jakieś strony gdzie mógłbym poczytać o tych turach.

 

Tur ten miałby być do Zetora 5340 (62KM)

Opublikowano
A jaki masz obecnie na zetorze? Psuje się że chcesz go sprzedać?

Mamy teraz z Hydrametu, możliwe że wymienimy na Quicke bo ten jest za ciężki z deka...(nie żeby nie dawał rady z nim bo bardzo dobrze chodzi ale opony się ścierają no i te złącza)i dlatego chciałem się dowiedzieć czegoś więcej o tych turach.Słyszałem że sa one lekkie a taki właśnie by nam spasował.

Opublikowano
@zetor5340 mozesz wymienić jeszce jego zalety jakieś (jeśli ma) no i jeszce inne wady poprostu mi go opisz... ok??bo chciałbym wiedzieć co ten hydramet produkuje...

Bo ja wiem....Zalety, no nie mieliśmy z nim jakiś większych kłopotów,poza przewodami,ogólnie to dobry tur ale jak dla nas za ciężki z deka ,jak to wujek ujął "nietrafiony zakup" :) ,no ale chodzi ładuje jak narazie a ma już ponad 5 lat.Wadą jego jest zapewne jego demontaż i montaż,naprawdę żeby go zdjąc to trzeba się poodkręcać ze głowa mała.Dlatego zazwyczaj nie ściągamy go jak w pole jedziemy np.kosić.

Myśleliśmy właśnie nad Quicke słyszałem że są lekkie,łatwo się je demontuje szybko podnoszą,nawet na pompach o małej wydajności w miare szybko dźwigają.Takie coś by nam się przydało.

Mieliśmy kiedys 2 tury ale jeden wuja sprzedał, ale jakby zostawił to byśmy nic nie zmieniali bo by były dwa w razie "w" a tak ten w Zetorze jest do wszystkiego więc musi być jak najlepszy.

Zaletą tego z Hydrametu jest napewno cena ;) choć już nie pamiętam ile wujas dał za niego ale wiem że tanio.

Tylko że to cena sprzed 5 lat była a teraz to nie wiem ale chyba się zbytnio nie zmieniło.

Opublikowano

Ja mam quicke Q45, na NH TL100, uzytuje sie go sporadycznie, jest lekki, świetnie amortyzuje, szybko sie podczepia przystawki (np łyzkę) ma bardzo sprytny zatrzask nie trzeba wysiadac z kabiny samo sie zabezpiecza, Hydro-quicke jest super sprawą przy odczepianiu i podczepianiu, kiedys miliesmy 2 czy 3 polskie tury na kolejnych ciągnikach poczynając od 7211, to jak dla mnie to porazka, ciezkie, a odczepianie to kara. Podczepienie Quicke to jest doslownie niecale 2 minuty lekkiej roboty, aby prosto najechac, odczepianie jeszcze prostrze. Nie moge powiedziec nic o wytrzymałosci tego urządzenia, bo nie robiło sie nim nic naprawde extremalnie cieżkiego np wykopy, ale konstrukcja jest dosc sztywna jak na moje oko nic sie nie kolysze w czasie jazdy nie dzwoni.

Można kupic Stolla jest nieco tańszy ale wedłóg mnie to nie to... Tez stalismy przed wyborem, ale nie załuje, podobały mi sie również tury MX, widzialem jak je sie podczepia i odczepia na pokazach w Bednarach to tez poezja, ale nie wiem jaka cena, i zaden znajomy dealer tego nie sprzedaje wiec wyszlo na Quicke ;)

Opublikowano
Ja mam quicke Q45, na NH TL100, uzytuje sie go sporadycznie, jest lekki, świetnie amortyzuje, szybko sie podczepia przystawki (np łyzkę) ma bardzo sprytny zatrzask nie trzeba wysiadac z kabiny samo sie zabezpiecza, Hydro-quicke jest super sprawą przy odczepianiu i podczepianiu, kiedys miliesmy 2 czy 3 polskie tury na kolejnych ciągnikach poczynając od 7211, to jak dla mnie to porazka, ciezkie, a odczepianie to kara. Podczepienie Quicke to jest doslownie niecale 2 minuty lekkiej roboty, aby prosto najechac, odczepianie jeszcze prostrze. Nie moge powiedziec nic o wytrzymałosci tego urządzenia, bo nie robiło sie nim nic naprawde extremalnie cieżkiego np wykopy, ale konstrukcja jest dosc sztywna jak na moje oko nic sie nie kolysze w czasie jazdy nie dzwoni.

Można kupic Stolla jest nieco tańszy ale wedłóg mnie to nie to... Tez stalismy przed wyborem, ale nie załuje, podobały mi sie również tury MX, widzialem jak je sie podczepia i odczepia na pokazach w Bednarach to tez poezja, ale nie wiem jaka cena, i zaden znajomy dealer tego nie sprzedaje wiec wyszlo na Quicke ;)

Oglądałem stronę z turami Quicke i znalazłem ten Q45, do Zetora też by się nadał,bardzo ładnie się prezentują te tury,nam by się właśnie taki przydał,wytrzymały,lekki,szybki,to jest to czego nam potrzeba.Wiesz u nas to tylko łąki i wiadomo jak tur dostaje po garach, jak zaczyna się koszenie,bel nawalone od groma, kiszonka,siano,słoma wszystko trzeba zwieść i w stertę ustawić więc tur ma co robić. Z ofert tylko Quicke mi się wydaje odpowiedni dla nas,tez kiedyś oglądałem ładowacze MX,i tez wpadły mi w oko,podobna budowa do Quicke,możliwe że MX będzie w planie awaryjnym zakupu.Ale raczej weźniemy Quicke bo jak pierwszym razem pokazałem je wujkowi to powiedział: "No nawet,nawet" a jak on tak mówi to znaczy że zakup murowany :) Poprostu jak mu coś sie nie podoba to wali prosto z mostu i nie kręci i nie udaje że ładne czy coś,później gadaliśmy o Quicke to powiedział że sie poważnie zastanawia nad kupnem,no ale nie wiem czy on zdąży kupić czy zrobię już to ja :) (niedługo przejmuję gospodarkę).

Viper jak możesz to napisz coś jeszcze o Quicke, model jaki masz właśnie mi pasuje więc śmiało bo na tych stronach to mało pisze o tych turach no chyba że znasz jakieś(polskie) to podaj linka to cię nie będę męczył :)

Opublikowano

26 tys netto, wyposazenie standartowe plus hydro-quicke, nie wiem czy amortyzacja jest tez w standardzie.

Jeśli chodzi o cos jeszcze do opisu to nie wiem co juz wymieniac, zapytaj to Ci powiem.

Opublikowano

łyżka unmiwersalna 1,9m ponad 3 tys zł, ja kupiłem go gołego bez oprzyrządowania, teraz zamówiłem łyżkę, ale z firmy stoll bo tysiąca tansza. Podejzewam ze chwytaki są nieco droższe niż ta łyżka, nie bede mówił bo nie wiem ile kosztują.

Hydro-quicke to sposób złaczania ze sobą przewodów hydraulicznych, są to dwie płyty które sie złacza za pomocą dzwigni, na płytach przykrecone są przewody chydrauliczne, za jednym pociągnieciem reki cala hydraulika jest podłączona, nie trzeba podlaczac kazdego przewodu z osobna.

Można zajzec na strone producenta tam sie mozna czegos napewno dowiedziec, ja mam gdzies taką obrzerną ulotke i tam jest wszystko wyszczególnione, joystik jest taki standartowy duży w standardzie.

 

Zrobilem fote tego tura, ale nie znalazlem grupy w której mógł bym ją umiescic.

Opublikowano
Zrobilem fote tego tura, ale nie znalazlem grupy w której mógł bym ją umiescic.

w "maszyny>pozostałe"

w tym dziale napewno mozna wrzucić tura bo są tez kabiny dodane wiec tur jak najbardziej,bo to tez jest część którą montuje się do ciągników.

Opublikowano

Parę miesięcy miałem dylemat: Quicke czy MX. Myślę, że obie maszyny są na wysokim poziomie. Wybrałęm MX ponieważ brałem od razu przedni TUZ, a nie bylem pewny czy biorąc Quicke spasują się mocowania z Sauterem (TUZ). MX ma mocowania aż pod tylny most oraz poziomowanie hydrauliczne zwiększające udźwig, w Quicke kończą się w połowie ciągnika. W MX szybkozłączze łączy przewody hydrauliczne oraz inst. elektryczną jednym pociągnięciem. Zapinanie czy odczepianie to przyjemność- maksymalnie (wolno chodząc :rolleyes: ) to 2 minuty. Amortyzacja działa super, również w przednim TUZ (dziś sprawdzone)

 

Wybierając MX czy Quicke wybierasz dobrze. Latem ma być dostępny nowy Stoll

Opublikowano

Nie, nie przeszkadza. Prześwit został conajmniej wystarczający, zresztą mocowanie z MX jest na równo z listwą zaczepową, więc po montażu ładowacza prześwit z tyłu ciągnika się nie zmniejszył, natomiast z przodu minimalnie, ale w niczym to nie będzie przeszkadzać

Opublikowano

T10 z MX lub Q55 kosztowały jesienią 2007 ok. 26 tys. netto; sterowanie linkowe, 3 sekcja ster. el., amortyzator, szybkozłącze, bez osprzętu.

Opublikowano

Hej! ja od niedawna mam NH td95d z ładowaczem Q45. Ładowacz super się sprawuje naprawdę warto było dopłacić ponad 10tys.. Praca tym ładowaczem to przyjemność. Za dużo jeszcze nim ni pracowałem. Muszę zrobić fote i wrzucić ale narazie od niedawna jestem zalogowany i ni miałem czasu ale będzie na pewno.

Opublikowano

nie przeszkadza jeszcze go nie odpinałem i tego nie raczej nie będę robił ma on taki przełącznik że podczas transportu amortyzuje wstrząsy (dobra sprawa). Ma on styczność z ciągnikiem w dwóch miejscach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Czym się różnią te dwa typy mocowania osprzętu? Z tego, co się orientuję, to osprzęt do ramki sms ma haki dokładnie nad otworami pod sworznie zabezpieczające. Osprzęt do ramki euro ma szerzej rozstawione haki, czy może węziej rozstawione otwory pod sworznie?,a może jeszcze inne wymiary się nie zgadzają? jak to wygląda z praktycznego punktu widzenia? który rodzaj mocowania jest lepszy?
    • Przez Arturo1610
      kupię ładowacz czołowy mx t10 lub t12 do ciągnika mccormick imc albo od case mx c. moze ktoś wie gdzie mógłbym coś takiego dostać bo na olx ani nigdzie indziej nie mogę znaleźć takie adaptacji pod ten ciągnik
    • Przez velFoka
      Witam. Czy ktoś wie do czego służy te wejście w rozdzielaczu O1?

    • Przez MałyRolas
      Mam problem z szybkim zakresem biegów w fadrome. A konkretnie to z jego brakiem. Chodzi o te biegi przy fotelu nie te przy kierownicy. Kojarzy ktoś co może być tego przyczyną? I czy da się coś zrobić bez wyjmowania skrzyni?
    • Przez panmino
      Hej, czy myślicie że da radę pracować łyżką na takiej ramce na przednim tuzie? Chciałbym tym robić jakieś roboty ziemne, korytowanie przesuwanie skarpy itp,  dla których trochę szkoda ładowacza bo delikatny mam. Ma ktoś doświadczenie z pracy z taką ramką?
      Ramka: adapter euro ramka przejściówka TUZ  z siłownikiem.
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v