Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na 90% problem jest w oleju tzn.:


  1.  
  2. Albo jest go za mało i w tedy będzie się trochę kręcić i zacinać tak, że trzeba się zaprzeć by cokolwiek obrócić kierownicę. Czyli najpierw sprawdź czy na miarce jest tyle oleju co potrzeba.
  3. Druga opcja to zburzenie się oleju po zmieszaniu - trzeba odkręcić pokrywę zbiornika. Jeśli piana to olej do wymiany.
  4. Najgorsza opcja uszkodzona pompa, ale jaśli do tej pory nie było problemu to wątpię.

Wspomaganie w zetorze odpowietrza się samo po kilku minutach pracy silnika.

Opublikowano

Ja jadę na hydraulicznym już może z 5 lat i jest dobrze , może mało oleju , myślę że ktoś przestawił coś na pokrętle tłoka - pozwólcie że tak to nazwę , ale to już inny kolega to opisał proszę poszukać .

Opublikowano

ole do wymiany na bank tam najlepszy jest boxol jak pomieszasz to w najlepszym przypadku będzie się pienił i zapowietrzał tłoczysko w najgorszym będzie się szlam wytrącał i skończy pompę jeżeli czasami jest kręcenie lekkie a kiedy indziej w ogóle nie idzie to zapowietrzony, ja jak wymieniałem w 5211 to po zlaniu i wlaniu nowego wystarczy zalać do poziomu maks odkręcic korek odpalić ciagnik poczekać z 3 minuty aż pompa przeleje olej przez cały układ potem pokręcić kierownicom i jest ok.

Opublikowano

zetorlublin7341 jest dokładnie tak jak mówisz ale teraz wiem jedno nie wiem ile wlac oleju ponieważ nie ma u mnie wskaźnika oleju tylko jest w to miejsce wkręcona siruba . tak więc disiaj ojciec jedzie na zakupy i bedziemy tam grzebac zobaczymy co wymącimy

 

jeszcze dla pewności niech ktoś napisze ile wlac tego oleju??

Opublikowano

u mnie nie dawno był ten sam problem. Trzeba było trochę pokręcić żeby chodził normalnie. Musisz wlać oleju, bo jest go za mało najprawdopodobniej. Zalej go tak pewnie równo z filtrem myślę, żeby ci nie wysadziło górnej pokrywy jak skręcisz i się siłownik schowa

Opublikowano

jestescie fachowcami takimi jak ten mechanik ktory stwierdzil ze sie zapowietrzylo :rolleyes:

jak nic tlokiem silownika nie kreciles to szykuj kase na pompe. 100 razy temat byl juz walkowany,masz chwile to poszukaj.

Opublikowano

Witam, jak w temacie ciekł mi olej z uszczelniaczy na tłoczysku dość obficie więc rozebrałem wymieniłem uszczelniacze, pierścionki a po złożeniu wspomaganie nie działa. Ustawiałem tłoczyskiem ale nic to nie dało. Dodam że przed wymianą uszczelniaczy działało dobrze. Co może być nie tak??? Proszę was o pomoc

Opublikowano

Wie ktoś jakie ciśnienie powinna dawać pompa oleju do wspomagania?

 

Dwalata temu zmieniałem pompę [czeski oryginał] było ładnie pięknie, a od wiosny czuc jak coraz ciężej hodzi. Po 2h ręce bolą, olej boxol czyściutki, poziom w normie.

Opublikowano (edytowane)

Kompletny zestaw uszczelnień do siłownika serwo 7211 3940 kosztuje 35zł, zawiera: oringi, kołnierz zgarn.,podkładki miedziane, mieszki osłan.,pierścienia tłokowe, czyli jest pełny.

Edytowane przez razor275

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MUMINEK2000
      Koledzy postanowiłem przerobić wspomaganie przy zetorze z mocowaniem orbitrola nie ma problemu ale nie wiem jaki ma być orbitrol, jaki jest orginalnie bo musi być zgrane z pompą.Najwarzniejsze jak umocować siłownik, wiem że niektóre miały orginalnie ale jak żeby to wszystko wytrzymało. Może ktoś takiego ma to prześle mi zdjęcie będę wdzięczny, niechce odwalić lipy.
    • Przez ziooober88
      Witam, z racji tego, że moje stare wspomaganie strasznie zaczęło cieknąć stwierdziłem, że oddam je do regeneracji. Regeneracja polegała na zdaniu starego siłownika i wzięciu po regeneracji. Przy okazji remontu postanowiłem wymienić wszystkie końcówki drążków. Poskładałem wszystko w całość, mniej więcej ustawiłem zbieżność, podniosłem przód ciągnika. Wymieniłem filtr oleju i zalałem nowy olej. Odpaliłem ciągnik i kręciłem w prawo i w lewo. I jakie wnioski? Jak kręcę w prawo to siłownik dochodzi ładnie do samego końca. Natomiast jak kręcę w lewo to przy samym końcu jest takie przełamanie mocne siłownika. Dlaczego tak się dzieje? Dodatkowo w momencie jak np koła są na wprost i kręcę w prawo i nagle chcę dać w lewo to jest takie przełamanie. Czemu tak się dzieje? Dodam, że kół nie ściąga ani w prawo ani w lewo. Gość od którego to kupiłem kazał kilka razy pokręcić w lewo i w prawo i ma być. Tylko moje stare wspomaganie działało dużo lepiej. Ktoś coś podpowie?
    • Przez szumrak
      Mam pytanie czy opłaca się montować elektryczne wspomaganie do ursusa c 330 bo jest tanie podug hydraulicznego 
    • Przez Zetor-Team-7711
      Witam czy wie ktoś jak sie nazywa ta zaznaczona część tej dźwigni i czy można ją kupić osobno bez wymiany całej dźwigni? Czy może jest jakaś możliwość zamienienia tego elementu na jakieś łożysko?
    • Przez ziooober88
      Witam, posiadam Zetora 7211 i mam problem z luzem na kierownicy, nie jest on jakiś duży ale jest. W innym wątku wyczytałem, że można go skasować. Rozkręciłem kolumnę kierowniczą i jakie mam wnioski. Wszędzie piszą, że luz można wykasować tymi nakrętkami. Rozkręciłem te nakrętki i pod nimi jest taka tulejka, którą można wkręcić lub wykręcić i teraz pytanie jak ona ma być ustawiona? Bo pod tymi nakrętkami jest tam dwie śrubki, je jak odkręciłem to wykręciłem ten pierścień i pod nim jest następny i jak go dokręciłem delikatnie to kierownica ciężko się kręciła. Więc wróciłem do wersji pierwotnej. Interesuje mnie to czy tą tulejką pod nakrętkami można coś wykasować?


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v