Skocz do zawartości
FAFUN

john deere 7820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
FAFUN    0

Cześć mam zamiar kupić john deere 7820 z niemiec ale nie wiem nic o tej maszynie. Jelonek jest z 2008 roku i ma 3400 mth. jaka przekładni jest lepsza. proszę o wasze opinie z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Łukash    4

Jeśli o najbardziej sprawdzoną i prostą przekładnię to PowerQuad plus czyli normalne biegi plus 4 półbiegi załączane dwoma przyciskami na drążku od biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erni0402    10

w internecie dużo jest ofert używanych 7820,7720 oglądnij inne oferty jak możesz też,może ktoś z twojej okolicy też ma taki sprzęt,to popytaj się go jak mu się sprawuje:)

a ile miałby cię wynieśc to jest od rolnika czy handlarza??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szarywilk    62

hm, ja mam od nowości 7820 nakręcony podobny przebieg, żadnych awarii - jedyna wada to głośno pracująca dmuchawa. Pierwsze na co zwracaj uwagę to jak był serwisowany - czyli czy był zachowany interwał między wymianami olei - no i czy skrzynia dobrze pracuje i komputer nie wyrzuca błędów.Mimo że sprzęt teoretycznie nie do zajechania - to brak wymiany oleju może z czasem doprowadzić do koszmarnych problemów z silnikiem i hydrauliką. Co do skrzyni to z 4 półbiegami faktycznie najlepsza. Przy tym przebiegu nie może mieć śladów odkręcania jakichkolwiek poważnych podzespołów i żadnych wycieków. Czyli oglądasz śrubki czy farba nie ruszona - jak ruszona na silniku albo skrzyni od razu odpuść chyba że ma wpis w książce serwisowej. Z akcji serwisowych miał zmienianą konstrukcje hamulca ręcznego i wymienianą podporę wału napędowego (jakiś miesiąc temu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam go od nowości od 2005r. Ma 3900 mtg. I żadnych przecieków, żadnych awarii. Mam power quad plus. spisuje się wyśmienicie. Jak możesz to wybieraj z miękką osią TLS robi robotę komfort, uciąg. Ciągnik nie do zdarcia :) Dla porównania mam jeszcze 7830 z taką samą przekładnia i oba spisują się jak marzenie. Zwróć uwagę na oleje kiedy były wymieniane i w komputerze na command center jakie błędy wyrzucał komputer. wchodzisz do menu i tam masz kody serwisowe posprawdzaj z instrukcją obsługi. ja mam taką instrukcje gdzie są kody wyjaśnione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×