Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

1) ogumienie

2) kabina ( duży koszt)

3) spalone przewody elektorniki

3) pewnie jakieś rozszczelnienia na silniku w wyniku wysokiej tmp.

4) elementy silnika typu przewody, chłodnica

 

 

 

koszta będą ogromne, nie wiem jak tam stan silnika czy będzie coś wart po takiej tmp.

 

myślę że około 30 tys będzie trzeba wydać tak lekko mówiąc

 

już licząc że z kupnem ciągnika razem wydasz 50 tys to za tą kwotę można kupić już coś w bardzo dobrym stanie.

Edytowane przez piotrb14
Opublikowano

Jak dla mnie to się nie opłaca takiego kupic bo nie wiadomo ile w niego trzeba będzie włożyc po tym co widac to można się domyślic że nie mało :mellow: Jeszcze za taką kase a jak się zrobi to też nie wiadomo jak będzie chodził ;) Tam w sumie wszystko jest do wymiany no nie wiadomo tylko może faktycznie jest silnik w nie najgorszym stanie ;)

Opublikowano

tak jak koledzy powyżej, nie kupowałbym tego. U znajomego podobnie spalił się Farmer, to jedyną rzeczą która się nadawała do wykorzystania był tylny most. Na silnik też bym nie liczył bo aluminiowa głowica też mogła się naruszyć. W tamtym Farmerze była zwyczajnie w dużej części stopiona.

Opublikowano

ogłoszenie ciekawe i opłaci to się komuś kto ma mtz bez papierów a tego weźmie na części - wybierze co się da a resztę odda na złom. Z części to może da się sporo wybrać ale wszystko co jest gumowe, aluminiowe idzie do kosza lub na złom.

Wyrazy współczucia właścicielowi ale naprawa jest nieopłacalna.

Opublikowano

Szkoda gadać lepiej tego nie kupować a lepiej dołozyć na coś lepszego nie zjaranego jak go odnowisz a wiedziesz w łake to sie nie żdziwie jak sie coś bedzie gieło albo felgi albo skrzynia bo wszystko jest przegrzane śruby od skrzyni tego juz nie odkręcisz jedynie użniesz a to kupa złomu i nie warto w to pakopać forsy bo naprawa dużo wyniesie butla od spręzarki zbiornik paliwa siedzenie wspomaganie wszystkie zegary wajchy od biuegów podfnośnika nie wiedomo czy to kupisz to więcej wyniesie niż nowy byś kupił.

Opublikowano

material poddany dzialaniu wysokiej temperatury sie rozszerza i mysle ze silnik na 99% do remontu poszly wszystkie uszczelniacze tloki spuchly napewno a co do skrzyni to tez napewno do remontu

ogolnie moim zadniem trezeba by bylo dokladnie obejrzec i zobaczyc moze na czesci sie nada komus

Opublikowano

jeżeli kupisz go za 10 tys to się opłaci jak sam będziesz go robił zajmie ci to z rok mechanik odpada bo za duży koszt robocizny

albo sprzedaż go na części sam przedni most nienaruszony z 7 tyś wart

 

Mało zdjęć ale aż tak mocno sie nie spalił z przodu silnk ma jeszcze farbę więc raczej cały

Opublikowano

tak jak koledzy powyżej, nie kupowałbym tego. U znajomego podobnie spalił się Farmer, to jedyną rzeczą która się nadawała do wykorzystania był tylny most. Na silnik też bym nie liczył bo aluminiowa głowica też mogła się naruszyć. W tamtym Farmerze była zwyczajnie w dużej części stopiona.

 

witam.Mam pytanie do Nowicjusza.Jestem użytkownikiem Farmera C2-Pękł mi kadłub skrzyni biegów.Poszukuję jakiegoś spalonego,rozbitego Farmera ze skrzynią Carraro.

Opublikowano

Marek jakiś czas temu na Allegro był most i skrzynia do C2, ale części do Farmerów to towar chodliwy. :) On Ci pękł między skrzynią biegów a sprzęgłem? I lepiej poszukaj mechanika bo do Sokółki to strach oddawać, mają robić obudowę i skrzynię a psują i nieudolnie naprawiają sprzęgło WOMu. :) Nie wiem co oni naszym tam robili z WOM, ale coś porozrywali i nieudolnie pospawali, do tego założyli inną linkę sprzęgło, która wytrzymała jakieś 8-10 ruchów.

Opublikowano (edytowane)

Witam.Pekł mi przy tylnym moscie,podczas orki.Prawdopodobnie bubel,wada fabryczna.Sokolka twierdzi ze przod mi sie podniosl i dlatego pekl,ciekawe jak?Pekaja na sprzegle a nie przy moscie.Od gory pokrywa jest w calosci,od dolu przystawka napedu takze.Awaria na poczatku wrzesnia,wszyscy umywaja rece a to moj jedyny ciagnik oprocz leciwej c-360.Moge napisac ksiazke o awaryjnosci C2.Dla zainteresowanych moj tel 607819564.Pozdrawiam.

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez sandrii
      witam mam taki problem nie potrafimy odkręcić tej śruby a moze się to wybija? zawleczka wyciągnięta i nic klucz udarowy nie daje rady nawet 
      jest to śruba to drążka zmiany biegów 


    • Przez sandrii
      Przychodzę z pytaniem jak te tuleje wymienić podobno trzeba tylko odkręcić drążek i wszystko pozdejmowac niby prosta robota ktos to robił w Pronar 82a? moze coś więcej powiedzieć na jakie tulejki wymieniał i cos przy okazji 
      chce je wymienić zeby ten drążek tak nie latał i biegi lepiej wchodziły 
    • Przez donmateo246
      Cześć, od dłuższego czasu zmagałem się z problemem oświetlenia przedniego, reflektorów. Niestety orginalne nie zdawały egzaminu. Nie były szczelne, a wilgoć oraz kurz doprowadzały do szybkiego łuszczenia się chromu na odbyłysniku. Niestety wymiana nie pomagała, ponieważ problem się powtarzał. Po przygodzie na przegląd udało mi się znaleźć motywację i opracować ramki oraz rozwiązanie pozwalające zainstalować zamienniki od firmy wesem, które są tańsze i szczelne. Jest to wydruk 3D jeśli ktoś ma problem podobny do mojego to chętnie pomogę.


    • Przez Krizh
      Witam, czy znajdzie się na Forum ktoś posiadający traktor Pronar Zefir 85 wraz z przednim tuzem? Potrzebuję zdjęć mocowania takiego elementu (czy tylko z przodu na 12 śrub czy też idzie jakaś ramka do tyłu traktora). Z góry dziękuję. 
    • Przez piotrkacz
      witam wszystkich kupiłem pronara 5135 czy ktos coś rzuci na forum co to za maszyna .ogólnie 2007 r 5135 silnik iveco
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v