Skocz do zawartości
News
drajwer12

Remont spalonego Pronara 4x4 turbo

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Turbo
drajwer12    0

Witam mam pytanie a mianowicie mam w sąsiedniej miejscowości do kupienie pronara po pożarze z 2003 r z papierami za 10 tyś zł , i chciał bym się dowiedzieć mniej wiece czy by mi się to opłacał kupić , może ktoś się orientuje co i jak z takimi wrakami,ile to roboty co i jak tu macie link : http://moto.allegro.pl/pronar-mtz-4x4-turbo-i1674977039.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

1) ogumienie

2) kabina ( duży koszt)

3) spalone przewody elektorniki

3) pewnie jakieś rozszczelnienia na silniku w wyniku wysokiej tmp.

4) elementy silnika typu przewody, chłodnica

 

 

 

koszta będą ogromne, nie wiem jak tam stan silnika czy będzie coś wart po takiej tmp.

 

myślę że około 30 tys będzie trzeba wydać tak lekko mówiąc

 

już licząc że z kupnem ciągnika razem wydasz 50 tys to za tą kwotę można kupić już coś w bardzo dobrym stanie.

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebau1212    19

Jak dla mnie to się nie opłaca takiego kupic bo nie wiadomo ile w niego trzeba będzie włożyc po tym co widac to można się domyślic że nie mało :mellow: Jeszcze za taką kase a jak się zrobi to też nie wiadomo jak będzie chodził ;) Tam w sumie wszystko jest do wymiany no nie wiadomo tylko może faktycznie jest silnik w nie najgorszym stanie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomko1112    0

tak jak koledzy powyżej, nie kupowałbym tego. U znajomego podobnie spalił się Farmer, to jedyną rzeczą która się nadawała do wykorzystania był tylny most. Na silnik też bym nie liczył bo aluminiowa głowica też mogła się naruszyć. W tamtym Farmerze była zwyczajnie w dużej części stopiona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    127

ogłoszenie ciekawe i opłaci to się komuś kto ma mtz bez papierów a tego weźmie na części - wybierze co się da a resztę odda na złom. Z części to może da się sporo wybrać ale wszystko co jest gumowe, aluminiowe idzie do kosza lub na złom.

Wyrazy współczucia właścicielowi ale naprawa jest nieopłacalna.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

to jest ciągnik ? chyba kupa złomu, już mój ciapek jest w dużo lepszym stanie

Edytowano przez milanreal1

Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomi1910    6

Tylko, że ten ciągnik jest po pożarze jakbyś nie zauważył. Ciekawe jakby twój ciapek wyglądał jakby się zjarał??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kryssr    50

ten spalony ciągnik ma wartość złomu i nic więcej według mnie. Wszystko przegrzane itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrzynia662    3

Szkoda gadać lepiej tego nie kupować a lepiej dołozyć na coś lepszego nie zjaranego jak go odnowisz a wiedziesz w łake to sie nie żdziwie jak sie coś bedzie gieło albo felgi albo skrzynia bo wszystko jest przegrzane śruby od skrzyni tego juz nie odkręcisz jedynie użniesz a to kupa złomu i nie warto w to pakopać forsy bo naprawa dużo wyniesie butla od spręzarki zbiornik paliwa siedzenie wspomaganie wszystkie zegary wajchy od biuegów podfnośnika nie wiedomo czy to kupisz to więcej wyniesie niż nowy byś kupił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2189

material poddany dzialaniu wysokiej temperatury sie rozszerza i mysle ze silnik na 99% do remontu poszly wszystkie uszczelniacze tloki spuchly napewno a co do skrzyni to tez napewno do remontu

ogolnie moim zadniem trezeba by bylo dokladnie obejrzec i zobaczyc moze na czesci sie nada komus


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    99

jeżeli kupisz go za 10 tys to się opłaci jak sam będziesz go robił zajmie ci to z rok mechanik odpada bo za duży koszt robocizny

albo sprzedaż go na części sam przedni most nienaruszony z 7 tyś wart

 

Mało zdjęć ale aż tak mocno sie nie spalił z przodu silnk ma jeszcze farbę więc raczej cały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek71    0

tak jak koledzy powyżej, nie kupowałbym tego. U znajomego podobnie spalił się Farmer, to jedyną rzeczą która się nadawała do wykorzystania był tylny most. Na silnik też bym nie liczył bo aluminiowa głowica też mogła się naruszyć. W tamtym Farmerze była zwyczajnie w dużej części stopiona.

 

witam.Mam pytanie do Nowicjusza.Jestem użytkownikiem Farmera C2-Pękł mi kadłub skrzyni biegów.Poszukuję jakiegoś spalonego,rozbitego Farmera ze skrzynią Carraro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marek jakiś czas temu na Allegro był most i skrzynia do C2, ale części do Farmerów to towar chodliwy. :) On Ci pękł między skrzynią biegów a sprzęgłem? I lepiej poszukaj mechanika bo do Sokółki to strach oddawać, mają robić obudowę i skrzynię a psują i nieudolnie naprawiają sprzęgło WOMu. :) Nie wiem co oni naszym tam robili z WOM, ale coś porozrywali i nieudolnie pospawali, do tego założyli inną linkę sprzęgło, która wytrzymała jakieś 8-10 ruchów.


KPK - Ochrona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek71    0

Witam.Pekł mi przy tylnym moscie,podczas orki.Prawdopodobnie bubel,wada fabryczna.Sokolka twierdzi ze przod mi sie podniosl i dlatego pekl,ciekawe jak?Pekaja na sprzegle a nie przy moscie.Od gory pokrywa jest w calosci,od dolu przystawka napedu takze.Awaria na poczatku wrzesnia,wszyscy umywaja rece a to moj jedyny ciagnik oprocz leciwej c-360.Moge napisac ksiazke o awaryjnosci C2.Dla zainteresowanych moj tel 607819564.Pozdrawiam.

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rolnik551
      Witam cieknie mi gdzieś koło orbitrola pod kabiną gdy się olej rozgrzeje jak się dostać do orbitrola bo od spodu to rozdzielacz zasłania
    • Przez Rolnik551
      Da radę rozjechac ciągnik od tyłu muszę doiść do skrzyni a nie chce reduktora i wszystkiego rozbierać 
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam , drodzy koledzy i koleżanki mam problem z Pronarem 82 SA ... mianowicie ostatnio podczas wykonywania podorywki coś się zchrzaniło z silnikiem , jechałem normalnie na prawie maksymalnych obrotach i było okej aż nagle na uwrociu zdjąłem nogę z gazu i zauważyłem że silnik nie pracuję tak jak powinien i co ok. 2-5 sekund puszcza chmurę niebieskiego dymu i tak jakby na mocy stracił ponieważ podczas ruszania z dwójki drogowej na żółwiu ma problem się na pusto zebrać . Ma przepracowane 4000 mtgh i wcześniej (tak od 2400 mtgh) stopniowo coraz to bardziej zaczynał kopcić na czarno jak ruska lokomotywa bez obciążenia ( na pusto pod lekką góreczkę ) . Miał ktoś kiedyś taką przygodę ze swoim mtz`tem ?
      Dodam że na postoju na bardzo wolnych obrotach co 5 minut tak jakby na chwilę nie pracował na wszystkich garach i po chwili wydaję dźwięk jakby ciągnął 20t i szaro siwy dym 
    • Przez Wicher1337
      Witam jakie są opinie Pronara 82tsa opowie mi ktoś wady i jego zalety??
    • Przez Wicher1337
      Witam jakie są opinie Pronara 82tsa opowie mi ktoś wady i jego zalety??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.