Zaloguj się, aby obserwować  
ernest180

Kontrolka ostrzegawcza

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ernest180    0

Witam

Mam taki problem w ciągniku Renault Ares 550. Co jakiś czas zapala mi się kontrolka, która wygląda następująco: coś takiego jak od sygnalizacji wody(termometr z tymi falami) tyle, że w takim kółku, coś w stylu zębatki. Może ktoś wie co ona oznacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ernest180    0

Gdybym miał takową to bym obejrzał. Ściągnałem z internetu jakąś do claasa aresa ale kontrolki nie są objaśnione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    42

Może to kontrolka od temperatury oleju przekładniowego w skrzyni biegów. Jak masz chłodnice oleju przekł to może jest zanieczyszczona?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leman    0

W katalogu od 640 jest tak jak napisał ptaszyna kontrolka od temp oleju w skrzyni. Z przodu masz chodniczkę oleju klimy no i główna przeczyść ta małą i kontrolka powinna zgasnąć. mój ares też mocno się grzeje, skrzyni po całym dniu pracy ręka dotknąć się nie da ale kontrolka się nie pali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez alojzy110183
      witam. Czy orientuje się ktoś czy w Renault Ares 815 kalibruje się skrzynię biegów ? Jeżeli tak to w jaki sposób ? z góry bardzo dziękuję za informacje i proszę o pomoc
    • Przez Pokusa75
      Witam, proszę Państwa, mam dylemat z wyborem ciągnika. Posiadam 120 ha ziemi i szukam drugiego mocniejszego traktora do obróbki pola. Nie powiem że nie jestem zadowolona z ursusa 1224 ale przydała by mu się pomoc. Znajomi namawiają mnie na renault z silnikiem MWM. Jako że ciągnika nie będę szukać bo mam namiary na pewnego Pana który sprowadza je na zamówienie w określonych pieniądzach, stanie, ma serwis i wszystkie części + wsyatwia gwarancję na ciągnik do roku czasu to jednak napisałam tutaj żeby się poradzić. Otóż jak wam się one sprawują, chodzi mi o medele 110.54, 120.54, 133.54, jaka jest pomiędzy nimi różnica? Czy któryś jest mniej awaryjny a drugi bardziej? Szczerze przyznam że najbardziej interesuje mnie 133.54, większy nie wchodzi w grę bo turbina... czy te silniki naprawdę tak mało palą i są tak twarde (wieczne). Mam czas z namysłem do niedzieli bo na kolejną wizytę u tego Pana umówiłam się właśnie na niedziele. Czy brać z elektryką czy pełna mechanizacja, czy 133.54 różni się czymś zależnie od roku? Szukam z końcówki czyli tak około roku 97-98, z moimi wymaganiami Pan obliczył że mniej więcej musiała bym czekać około 3 tygodni i cena w takim stanie o jakim mówię to koszt około 65 tyś (może więcej, może mniej). Z góry dziękuje za odpowiedzi o ile ktoś będzie chciał czytać i odpisywać na moje wypociny.
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Skorsky
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 103.54 1993r. Zakupiłem go niestety od typowego handlarza, a będąc raczej małowiedzącym w tym temacie okazało się że ciągnik nie jest w pełni sprawny.Rzeczy mechaniczne udało mi się doprowadzić do ładu. Jednak z tego co wiem ciągnik posiada nieodpowiednie koła. Przednie są 13.6 rozmiar 28, a tylne 16.9 rozmiar 34. Z tego co sprawdzałem na stronach które podają zalecane rozmiary to powinny być 14.6 r28 i 16.9 r38. Tutaj pojawia sie moje pytanie w związku z tym że wymiana 4 kół może byc dosyć kapitałochłonna. Skoro przednie są w odpowiednim rozmiarze znaczy wysokośc felgi wynosi 28. Czy musze zmieniać przednie opony? Czy wystarczy że wymienię tylko tylne koła? Jesli tak to domyślam się że powinny być tam felgi o rozmiarze 38, w związku z tym jak dowiedzieć się/obliczyc jakie powinny byc tam opony aby obie osie się zgrywały i nie wpływało to niekorzystnie na układ napędowy?
    • Przez Lukas210
      witam mam problem z renault po podłączeniu pługa obrotowego unia Ibis LS obraca do połowy i dalej nie idzie, pod które wyjścia powinny być podłączone węże?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.