Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Posiadam MF-a 6160, spisuje się wzorowo. Jeśli ktoś chce mogę się podzielić doświadczeniem z tym ciągnikiem. Posiadam kilka filmików z nim chętnie prześle (niestety nie mogę ich wrzucić do galeri ponieważ są za duże).

Pozdrawiam

Karol

Opublikowano

Witam . Chciałbym się dowiedzieć ile KM ma twój Ferguson i czy poradzi sobie z obrotówka 4 skibową? A czy moglbyś mi wysłać jakieś inne fotki lub filmy? Z góry dziękuję! 

Opublikowano

ma 101KM i poradzi sobie z 4 skibową obrotówką tylko bez zabezpieczeń. Ja nie mam 4 obrotowej bo planuje kupić 5 zagonową z zabezpieczeniami bo mam dużo komieni. :)

Opublikowano

Czy ktos z forumowiczow posiada mf-a 6120 lub 6130?? Na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie,co najczesciej szwankuje w tym modelu??

Opublikowano

Interesuje mnie jak Ci sie sprawuje ten model? Spalanie w lekkich pracach? Zwrotność? Potrzebuję cięgnika do opryskiwacza 2700 l rozsiewacza 1.2 t i żeby polatał w agragacie uprawowo siewnym biernym 3 m z wałem na przednim tuzie i do tego byłby dobry ale czy nie jest za duży do opryskiwacza i siewnika? Mam okazję kupić 6180 z 99 z przednim tuzem za 70 tyś. ale myślę ze lepiej będzie kupić 6150 - czwórka będzie poręczniejsza, jak uważasz? Z góry dziekuję za odpowiedź.

Opublikowano

Witam

Mam już ponad rok tego MF-a 6160 i muszę przyznać że jestem z niego zadowolony. pracuje z pługiem 4 skibowym obrotowym 4*42 oraz z agregatem uprawowo siewnym 3m rabeweg czynnym. Pracował także z pompą do deszczowni. To ma silnik 6 cylindrowy bez turbiny(101KM) jest bardzo oszczędny przy pompie do deszczowni spalił 8l/h a normalnie to od 8-12 litrów tylko przy orce spalił ok 15 l/h ale to ile wykonał pracy jest nieporównywalne z ursusem 1224 on wymięka... <_<. powiem tak 99 rok za 70 tys. to trochę mało jak za niego coś podejrzane...(to jest tylko moja ocena). Ja polecam 6160 bo masz do dyspozycji 100 koników a spali Ci tyle co 4 cylindry z turbo...

Poadrawiam!!

Opublikowano

spoko że twój jest lepszy od 1224 jeśli chodzi o wykonaną prace bo mój więcej nie zaorze jak 1234 znajomego a ma 110 km , pożyczałem od niego ibisa xxl 4x48 i 1234 nawet spoko z nim chodzi mój jako tako ale nie wiem jakby z nim chodził 101 km mój w tamtym roku spalił 11,7 litry / mth średnio

Opublikowano

karol mam wielka prośbe do Ciebie opisz mi jesli mozesz srzynie biegów tzn ile biegów, grupy biegów, biegi pod obciązeniem itp. W starszych modelach w seri 30.. narzekano na skrzynie wlasnie oraz EHR. Jak to funkcjonuje u Ciebie? Czy to jest ta sama skrzynia co w starszych modelach czy zmieniona?

Pozdrawiam

Opublikowano

sprowadzony z Francji, 6800 mth. , ogumienie ok.60%,

jak ogólnie seria 6100 się sprawuje? troche strach z tym EHR i dynashift, fajne to, ale jak się sypnie....

Opublikowano

Ja na swojego 6160 nie mogę złego słowa powiedzieć. Mam go od pierwszego właściciela z Niemiec chodził przy opryskiwaczu i w transporcie. Ma 3250 mtg. Wszystko zależy od tego jak się go użytkuje. Jeśli nie jeździsz traktorem tak jak Kubica to o sprzęt możesz być spokojny... ;)

Opublikowano

Możecie coś powiedzieć na temat MF 6120? Jak się sprawuje? Zastanawiam się nad zakupem jako główny ciągnik na gospodarstwo 13ha. Co powiecie na jego temat? Mam siewnik 2,5m, pociągnie zestaw uprawowo-siewny 2,5m? Miejscami mam górzyste tereny lekko. Pługi zagonowe 4? Jaki jest w uciągu?

Opublikowano

Jeśli elektrohydrauliczny rewers to na pewno na to jak działa. Czy nie pika, płynnie przełącza itd. 

 

Najlepiej byłoby pomierzyc ciśnienia. Chociaż i to nie daje 100% pewności. 

Czy biegi płynnie chodzą, bo remont skrzyni kosztowny.

 

Kolejna ważna rzecz, stan instalacji elektrycznej. Jest już to ciągnik wiekowy i na pewno kable nie są już w najlepszej formie. 

Kupiłem 6190 i miał pęknięta obudowę mostu i kilka wad ukrytych. Ważne jest żebyś dobrze obejrzał ten ciągnik.  Najlepiej z kimś kto to użytkuje. 

 

No I żebyś miał jakiegoś mechanika do niego w okolicy, bo nie wszyscy chcą je robić 

Opublikowano

Cześć wszystkim. Jestem na kupnie masseya serii 6100 4 cylindrowe. Oglądałem dwa egzemplarze 6120 i 6140 i w obydwu po włączeniu WOMu jest lekkie stukanie/grzechotanie na wolnych obrotach, po dodaniu gazu wszystko ok. Gdzieś czytałem ze te modele tak mają ale jeszcze chciałbym się upewnić. Czy w waszych tez jest cos takiego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v