Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Posiadam MF-a 6160, spisuje się wzorowo. Jeśli ktoś chce mogę się podzielić doświadczeniem z tym ciągnikiem. Posiadam kilka filmików z nim chętnie prześle (niestety nie mogę ich wrzucić do galeri ponieważ są za duże).

Pozdrawiam

Karol

Opublikowano

Witam . Chciałbym się dowiedzieć ile KM ma twój Ferguson i czy poradzi sobie z obrotówka 4 skibową? A czy moglbyś mi wysłać jakieś inne fotki lub filmy? Z góry dziękuję! 

Opublikowano

ma 101KM i poradzi sobie z 4 skibową obrotówką tylko bez zabezpieczeń. Ja nie mam 4 obrotowej bo planuje kupić 5 zagonową z zabezpieczeniami bo mam dużo komieni. :)

Opublikowano

Czy ktos z forumowiczow posiada mf-a 6120 lub 6130?? Na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie,co najczesciej szwankuje w tym modelu??

Opublikowano

Interesuje mnie jak Ci sie sprawuje ten model? Spalanie w lekkich pracach? Zwrotność? Potrzebuję cięgnika do opryskiwacza 2700 l rozsiewacza 1.2 t i żeby polatał w agragacie uprawowo siewnym biernym 3 m z wałem na przednim tuzie i do tego byłby dobry ale czy nie jest za duży do opryskiwacza i siewnika? Mam okazję kupić 6180 z 99 z przednim tuzem za 70 tyś. ale myślę ze lepiej będzie kupić 6150 - czwórka będzie poręczniejsza, jak uważasz? Z góry dziekuję za odpowiedź.

Opublikowano

Witam

Mam już ponad rok tego MF-a 6160 i muszę przyznać że jestem z niego zadowolony. pracuje z pługiem 4 skibowym obrotowym 4*42 oraz z agregatem uprawowo siewnym 3m rabeweg czynnym. Pracował także z pompą do deszczowni. To ma silnik 6 cylindrowy bez turbiny(101KM) jest bardzo oszczędny przy pompie do deszczowni spalił 8l/h a normalnie to od 8-12 litrów tylko przy orce spalił ok 15 l/h ale to ile wykonał pracy jest nieporównywalne z ursusem 1224 on wymięka... <_<. powiem tak 99 rok za 70 tys. to trochę mało jak za niego coś podejrzane...(to jest tylko moja ocena). Ja polecam 6160 bo masz do dyspozycji 100 koników a spali Ci tyle co 4 cylindry z turbo...

Poadrawiam!!

Opublikowano

spoko że twój jest lepszy od 1224 jeśli chodzi o wykonaną prace bo mój więcej nie zaorze jak 1234 znajomego a ma 110 km , pożyczałem od niego ibisa xxl 4x48 i 1234 nawet spoko z nim chodzi mój jako tako ale nie wiem jakby z nim chodził 101 km mój w tamtym roku spalił 11,7 litry / mth średnio

Opublikowano

karol mam wielka prośbe do Ciebie opisz mi jesli mozesz srzynie biegów tzn ile biegów, grupy biegów, biegi pod obciązeniem itp. W starszych modelach w seri 30.. narzekano na skrzynie wlasnie oraz EHR. Jak to funkcjonuje u Ciebie? Czy to jest ta sama skrzynia co w starszych modelach czy zmieniona?

Pozdrawiam

Opublikowano

sprowadzony z Francji, 6800 mth. , ogumienie ok.60%,

jak ogólnie seria 6100 się sprawuje? troche strach z tym EHR i dynashift, fajne to, ale jak się sypnie....

Opublikowano

Ja na swojego 6160 nie mogę złego słowa powiedzieć. Mam go od pierwszego właściciela z Niemiec chodził przy opryskiwaczu i w transporcie. Ma 3250 mtg. Wszystko zależy od tego jak się go użytkuje. Jeśli nie jeździsz traktorem tak jak Kubica to o sprzęt możesz być spokojny... ;)

Opublikowano

Możecie coś powiedzieć na temat MF 6120? Jak się sprawuje? Zastanawiam się nad zakupem jako główny ciągnik na gospodarstwo 13ha. Co powiecie na jego temat? Mam siewnik 2,5m, pociągnie zestaw uprawowo-siewny 2,5m? Miejscami mam górzyste tereny lekko. Pługi zagonowe 4? Jaki jest w uciągu?

Opublikowano

Jeśli elektrohydrauliczny rewers to na pewno na to jak działa. Czy nie pika, płynnie przełącza itd. 

 

Najlepiej byłoby pomierzyc ciśnienia. Chociaż i to nie daje 100% pewności. 

Czy biegi płynnie chodzą, bo remont skrzyni kosztowny.

 

Kolejna ważna rzecz, stan instalacji elektrycznej. Jest już to ciągnik wiekowy i na pewno kable nie są już w najlepszej formie. 

Kupiłem 6190 i miał pęknięta obudowę mostu i kilka wad ukrytych. Ważne jest żebyś dobrze obejrzał ten ciągnik.  Najlepiej z kimś kto to użytkuje. 

 

No I żebyś miał jakiegoś mechanika do niego w okolicy, bo nie wszyscy chcą je robić 

Opublikowano

Cześć wszystkim. Jestem na kupnie masseya serii 6100 4 cylindrowe. Oglądałem dwa egzemplarze 6120 i 6140 i w obydwu po włączeniu WOMu jest lekkie stukanie/grzechotanie na wolnych obrotach, po dodaniu gazu wszystko ok. Gdzieś czytałem ze te modele tak mają ale jeszcze chciałbym się upewnić. Czy w waszych tez jest cos takiego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez manik
      Witam
      Problem leży w pompie Lucas, wycieka paliwo na zaznaczonym na zdjęciu elemencie.
      Jak zniwelować ten wyciek? Czy tą śrubę z talerzem można wykręcić samemu (i jaką spełnia funkcję?) czy niezbędny będzie mechanik/pompiarz? Podejrzewam że jest tam jakiś oring który przepuszcza paliwo?

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez KamilMF
      Kupował ktoś z użytkowników forum dokumentację od tego sprzedającego ? Chciałbym wiedzieć czy te tłumaczenia są dobre. https://www.olx.pl/d/oferta/massey-ferguson-serii-5400-serwisowa-instrukcja-napraw-j-pol-CID751-IDJOmxl.html
    • Przez Danioboss
      Cześć. Mam problem z Fergusonem 3610. Podczas przełączania na zająca czuć jakby bieg był załączony ale nie jedzie na żółwiu jedzie prawidłowo czasami nie chce ruszyć na 1 biegu. Elektrozawór sprawny. Wymieniony czujnik żółw zajac. Kontrolki świeca się prawidłowo. Cisnienie na gniazdach diagnostycznych w normie. Rok temu zalany nowy olej wraz z filtrem. Wszystko w miarę chodziło.
    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v