Forterrra

Problem z kierowaniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Forterrra    0

Witam wszystkich. Mam problem z moim bizonkiem suprem a mianowicie: naprawiana była kolumna kierownicza i wiadomo odkrecany byl orbitrol po zlozeniu wszystkiewgo do kupy w prawa strone sa 3,5 obrotu kierownica a w lewo 1 obrot! Dodatkowo pod koniec krecenia w lewo strasznie ciezko idzie. pomozecie??? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    272

Mi 2 razy krzyżaki z kierownicy złapały kable z stacyjki i wyrwały się razem ze stacyjka. Podobny objaw.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Forterrra    0

rozbierałeś orbitrol?

Nie nie, orbitrol nie był rozbierany

 

Mi 2 razy krzyżaki z kierownicy złapały kable z stacyjki i wyrwały się razem ze stacyjka. Podobny objaw.

Nie bardzo rozumiem co ma z tym wspolnego stacyjka?? Mozesz dokladniej to opisac??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    272

Napisałem że kable zablokowały krzyżaki od kierownicy, kable wkręciły się w krzyżaki, aż stacyjkę rozerwało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizonek1    1

Oczywiście.... U mnie było to samo, tylko, że przy naprawie przewodu prowadzącego od orbitrola do siłownika skrętu. Musiałem odpowietrzyć Orbitrol, bo nie było skrętu w lewo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Forterrra    0

To na czym to odpowiednie odpowietrzenie miałoby polegac??

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizonek1    1

Musisz odkręcić jedna rurkę przy siłowniku, odpalić kombajn i skręcać raz w prawo, a raz w lewo do oporu. W Twoim przypadku będzie to rurka chyba ta bliżej koła. Olej z rurki zlewaj do czegoś. I jeśli już kilka razy na przemian pokręcisz, to zobacz, po zakręceniu rurki, czy jest skręt. Olej z rurki zlewaj sobie do jakiegoś pojemnika. Wiem, że tak to wyglądało, a dokładniej, to musiałbym ojca zapytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Forterrra    0

Dziekuje kolego ale niestety to nie to jest przyczyną bo zrobilem jak kazales ale niestety nic nie pomogło. Podejrzewam ze na frezie orbitrolu chyba sie przestawiło i tam trzeba szukac przyczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Junkers
      Witam, mój problem polega na tym, że nagarniacz za szybko się obraca. Przy tęgim życie nie mogę sobie dać rady, bo nagarniacz narzuca masę przed podajnik ślimakowo-palcowy (sznekę) i robi się ściana ze słomy przed nim, a następnie pójdzie wszystko na bęben aż silnik kucnie, albo owinie się na nagarniaczu albo całkowicie stanie nagarniacz. Sprawdzałem średnice kół pasowych nagarniacza gdyż pomyślałem że może zmienione i są wedle katalogu takie same tzn. średnice te same jakie mają w Agromie, zębatki też te same. Przekładnia bezstopniowa prędkości nag. chodzi dobrze tzn. od skrajnego położenia do skrajnego tylko pasek wpada na te śruby na dolnym kole jak chcę ustawić jak najwolniej i nie wiem za co? ale to nie jest przyczyną
      Bizon rok 88 (napęd hederu na pasek podwójny, napinacz jednorolkowy) Dodam że dopiero zacząłem przygodę z bizonem, ok 10 godzin dopiero ale już mam wszystko opanowane tylko ten nagarniacz. Na żyto wymyśliłem sposób że nagarniacz do dołu prawie samego, wsunięty do końca a powinno być wysunięty, podniesiony i pchać żyto do przodu delikatnie. Jak wiecie to pomóżcie, co mam zrobić żeby nagarniacz wolniej się obracał niż prędkość jazdy??, bez tego nie ma mowy o normalnym młóceniu
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie jak najlepiej sprawdzić łożyska na wytrząsaczach,jest na to jakiś sprawdzony sposób czy wymienić je wymienić profilaktycznie dla pewności?
    • Przez marcin14-90
      Witam, jestem po wymianie silnika i szukam wałka napędu pompy olejowej "na pletwie" z wyjściem na obrotomierz silnika, w poprzednim silniku było na kwadrat. Może ktoś ma namiary na taką część, albo jest może inne miejsce skąd wziąć obroty silnika.
    • Przez divio
      jaki oryginalnie numer ral farby żółtej miał bizon?
    • Przez artgosz18
      Witam serdecznie.
       
      Zakładam nowy temat ponieważ czytałem o podobnych problemach niestety żaden nie był taki jak u mnie, mianowicie mam problem z wskaznikami temp. wody oraz oleju od ciśnienia i wskaznik paliwa oraz ładowania działają. Bizon ma zegary starego typu wymieniałem czujniki i na nowych temp. od razu wzrasta na 120 stopni. dziwi mnie fakt ,że po zdjęciu kabla z czujnika temp. nadal pokazuje 120 a przy dotknięciu masy spada na 0 ;/ u znajomego jest odwrotnie i tak powinno byc z tego co czytam ( po dotknieciu masy 120 stopni) nie wiem gdzie szukać przyczyny. kable sprawdzałem  proszę o pomoc. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.