Skocz do zawartości
Forterrra

Problem z kierowaniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Forterrra    0

Witam wszystkich. Mam problem z moim bizonkiem suprem a mianowicie: naprawiana była kolumna kierownicza i wiadomo odkrecany byl orbitrol po zlozeniu wszystkiewgo do kupy w prawa strone sa 3,5 obrotu kierownica a w lewo 1 obrot! Dodatkowo pod koniec krecenia w lewo strasznie ciezko idzie. pomozecie??? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    259

Mi 2 razy krzyżaki z kierownicy złapały kable z stacyjki i wyrwały się razem ze stacyjka. Podobny objaw.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Forterrra    0

rozbierałeś orbitrol?

Nie nie, orbitrol nie był rozbierany

 

Mi 2 razy krzyżaki z kierownicy złapały kable z stacyjki i wyrwały się razem ze stacyjka. Podobny objaw.

Nie bardzo rozumiem co ma z tym wspolnego stacyjka?? Mozesz dokladniej to opisac??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    259

Napisałem że kable zablokowały krzyżaki od kierownicy, kable wkręciły się w krzyżaki, aż stacyjkę rozerwało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizonek1    1

Oczywiście.... U mnie było to samo, tylko, że przy naprawie przewodu prowadzącego od orbitrola do siłownika skrętu. Musiałem odpowietrzyć Orbitrol, bo nie było skrętu w lewo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Forterrra    0

To na czym to odpowiednie odpowietrzenie miałoby polegac??

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizonek1    1

Musisz odkręcić jedna rurkę przy siłowniku, odpalić kombajn i skręcać raz w prawo, a raz w lewo do oporu. W Twoim przypadku będzie to rurka chyba ta bliżej koła. Olej z rurki zlewaj do czegoś. I jeśli już kilka razy na przemian pokręcisz, to zobacz, po zakręceniu rurki, czy jest skręt. Olej z rurki zlewaj sobie do jakiegoś pojemnika. Wiem, że tak to wyglądało, a dokładniej, to musiałbym ojca zapytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Forterrra    0

Dziekuje kolego ale niestety to nie to jest przyczyną bo zrobilem jak kazales ale niestety nic nie pomogło. Podejrzewam ze na frezie orbitrolu chyba sie przestawiło i tam trzeba szukac przyczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez benyk123
      witam wszystkich  Mam  pytanie odnośnie silnika do Bizona Z056.W te zniwa padł nam silnik. Potrzebuje dobrej rady od was.
      Czy robic samemu remont czy oddac do mechanika  Chodzi mi o kapitalny remont zeby to chodzilo
      Moze znacie dobrego mechanika z woj.lubelskiego ktory da gwarancje i porządnie zrobi nam silnik lub jakis namiar na wymiane na po remoncie tez z gwarancją. Z gory dziekuje
      Pozdrawiam licze na wasza pomoc.
    • Przez Gryzon
      Witam, mam pytania co do Bizona od roku posiadam Bizonka i jak na chwilę obecną wykosiłem min aby 2h na równym polu. Mam też pagórkowate i pochyłe pole na które nie wjechałem. Ponieważ poobrywały mi się łańcuchy na hederze i z racji, że musiałem natychmiast zrobić omłot nająłem inny kombajn. No ale do rzeczy, jak wiadomo Z056 ma bardzo słabe półosie. Czy jak będe kosił na pochyłym polu to czy one się nie poukręcają? Inni kombajniści jak kosili to ich lekko ściągało (kombajny to John Deere oraz Fiat Laverda) . Posiada może ktoś instrukcje napraw tego kombajnu w formie pdf? Przepraszam jeżeli taki temat już był.        
    • Przez matakombajn
      Witam, tworzę model (miniaturkę) kombajnu Bizon Z056 i chciałbym spytać czy może ktoś podać mi wymiary kombajnu ? 
      Zależy mi na długości samego kombajnu od przenośnika pochyłego do końca maszyny. Za wszelką pomoc będę wdzięczny
    • Przez Mareczek78
      Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
      Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
      - czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
      - ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
      - na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
      - zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?
    • Przez Rafii
      Witam, Panowie jak można uporać się w Bizonie Zo56 z problemem gubienia ziarna . Było już chyba wszystko regulowane. Wiatr, szybkość jazdy, ustawienia sit, a i tak po robocie zostają ślady pokosu. Głównie problem dotyczy jęczmienia jarego.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.