Skocz do zawartości
STANIK

John Deere 6320 a 6320 Premium

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
STANIK    0

Znalazłam w Niemczech taniego John Deera 6320. Jak rozróżnić czy chodzi o zwykłego czy premium? Na co zwrócić uwagę, również w wyglądzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    823

Wydaje mi się że przede wszystkim "panelem dowodzenia" z prawej strony. W premium będą chyba wyświetlacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik122    0

wejdz sobie na stronę johndeere.pl tam bedziesz miał dużo informacji o tych ciągnikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

atomik    145

nie ma rzeczy tanich i dobrych, pewnie wizulanie jest ładny a podzespoły ma wypracowane, ale czego nie widać to o tym się nie mówi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zwróć uwagę na kolor tylnych słupków kabiny (patrząc z tyłu) jak zielony to premium , a jak czarny to comfort lub classic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mincek18    8

a jaka cena jeśli można wiedzieć? Jak w Niemczech tani to na pewno nie jest w dobrym stanie, chyba że przywieziony do niemiec z francji bądź anglii a w takie to też lepiej nie wchodzić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANIK    0

podobno Bank go zabral. mialem go kupic przez posrednika lecz opn chcial koniecznie przedplate i mielismy spisac umowe internetowa. a jak chcialem jechac do niego mu wplacic i osobiscie sie z nim spotkac to nigdy nie mial czasu. na moje to byl jakis oszust.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

Premium ma w całości przednią szybę, a Comfort , classic ma dzieloną na wysokości maski, no i środkiem się różni,w Premium na pierwszy rzut oka widać że to lepsza wersja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×