Skocz do zawartości
Bawidamek

VW Passat B6

Polecane posty

Bawidamek    1

Witam mam taki problem z pasatem.Otóż jest tak jak jest zimny to odpala po ok 1 sek tak od tyku,a jeśli jest cieply to trzeba nim troche pochełtac tak ze 3-4sek i nie wiem co jest grane.Myślelismy ze to wina paliwa bo wczesniej byl tankowany na Blisce,ale teraz zataknowany na BP diesel ten najdrozszy i dalej to samo.Niedawno byl robiony przeglad i wszystkie filtry wymienione,mocy nie stracil nie kopci.Moze ktos juz mial taki problem i pomoze mi:)

Aha zapomnial bym napisac Rok 2006 silnik 2.0TDI przebieg 68000.O jeszcze jedno po ilu kilometrach wymienia sie rozrzad??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    190

Masz go od nowego? Bo jak nie to ten przebieg jest trochę nie realny.jak byś napisał 168000 to jest już bardziej prawdziwy.

Po drugie taki objaw to jakby pompa wtryskowa się kończyła, może wtryski.To są jedna z najgorszych silników.Nawet 80 tyś nie wytrzymują.

Musisz jechać na serwis to stwierdzą co jest.A serwisy wcale nie są drogie.Tam się wszystkiego dowiesz o nim.Jeśli bbył przyprowadzony z zagranicy a tam pewnie był serwisowany to możesz się dowiedzieć jaki ma prawdziwy przebieg. Bo w Niemczech ciężko kupić takiego który ma mniej niż 150 tyś a i 300 się trafiają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    12

Tu nie ma pompy tylko są pompowtryski ... a jak chodzi na biegu jałowym ?? Bez komputera nasze gdybania to wróżenie z fusów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bawidamek    1
Napisano (edytowany)

Te 68 tys to realny przebieg bo byl brany z salonu jako nowka,a tata ma jechac wlasnie na serwis tylko wlasnie chce sie dowiedziec co to moze byc bo to troche za maly przebieg zeby juz sie konczyl jego zywot.A na biegu jałowych chodzi dobrze nie szarpie go ani nic

Edytowano przez Bawidamek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    12
Napisano (edytowany)

Pewnie jakaś nieszczelność w układzie paliwowym i się zapowietrza albo pompowtryski a to kosztowna sprawa nowe ok 1,5tyś sztuka ostatnio to przerabiałem ;( napisz jak będziesz wiedział coś więcej ...

Edytowano przez ursuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ramzes009    3

rozrząd się powinno wymieniać co 100 tys. z tym że razem z nim pompę wody i napinacze i coś tam jeszcze..

nie wiem jak w b6 ale u nas w b5fl to prawie cały przód rozbierali...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

kolego sprawdź czy pompa w zbiorniku chodzi bo u mnie było słychać że chodziła jak się wciśnie kluczyk tak 3-4sek. a paliwa nie podawała rano palił od szczała a jak był ciepły to ciężko palił trzeba było kręcić dłużej i jak była połowa zbiornika to nieraz zgasł zapowietrzył się i trzeba było kręcić aż się odpowietrzy nowa pompa taką jak zakładają w aso 500zł w sklepie a w servisie coś ponad 1tys więc zobacz czy podaje paliwo ja pompę jest pod siedzeniem z tyłu ja pozdejmowałem wężyki założyłem przezroczyste do bańki i było widać jak pompuje ledwo co niebieski jest ciśnieniowy a ten drugi to powrót

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bawidamek    1

Ta pompe w zbiorniku to slychac.ALe zapomnialem dodac ze czasami(raz na jakis czas) jak jest cieply to odpali dobrze nie trzeba dlugo krecic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pewnie jakaś nieszczelność w układzie paliwowym i się zapowietrza albo pompowtryski a to kosztowna sprawa nowe ok 1,5tyś sztuka ostatnio to przerabiałem ;( napisz jak będziesz wiedział coś więcej ...

Nie masz czasem poczucia że zapłacona kwota jest zawyżona :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

podjezdz do ogarnietego chip tunera, w vagach czesto procedura startu kleka, zrobi ci to w 2 minuty i zaplacisz 200 zl.

to bardzo typowa dolegliwosc tdi, wiec z pewnoscia 90% mozna od razu walic do tunera.

 

gdyby byla nieszczelnosc w ukladzie paliwowym to by nie chcial zapalic zimny, a nie cieply. tutaj problem powstal potym jak UE i inne zaczeli sprawdzac toksycznosc spalin od razu po uruchomieniu. producenci musieli znacznie zredukowac dawki startowe paliwa i grupa VW slabo sobie poradzila, dlatego po wylataniu danej liczby kilometrow, trzeba mu dac wiecej paliwa do odpalenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    50

popieram brzozaka muszą ci zrobić nową mapę startową silnika koszt 400-500 zł chyba że na gwarancji to serwis chociaż nie nie musi być chyba serwis nie wiem jak to z naprawami na gwarancji poza serwisem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilsame1    6

Tez mam takiego passata tez 2006r 2,0 TDI 140KM.moj nie ma takiego problemu,ale na 80% cos jest z komputerem ,u mnie cały czas przez ostatnie 2 miesiace wyskakiwała kontrolka od oleju a cały czas sprawdzałem i poziom oleju był dobry,pojechałem do serwisu i pow ze nie wiedza co to za awaria,wymieniłem czujnik od oleju i teraz wszystko jest ok ;)

Pozdrwaiam wszystkich posiadczy WW B6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1413

ja mysle ze siada komputer ktory steruje dawka startowa paliwa w bmw z silnikiem tds tez wystepuje ten problem przy cieplym silniku i jest to spowodowane awaria sterownika pompy paliwowej wiec u ciebie moze byc podobnie watpie ze to pompowtryski poniewaz by dymil albo nierowno chodzil wiec tak jak pisal kolega wyzej mozesz udac sie do tunera labo speca od sterownikow pomp on to powinien zalatwic ustawiajac odpowiednia dawke startowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bawidamek    1

Tata ma byc może jutro jechać na serwis i oni napewno już sie z taka awaria spotkali wiec beda może wiedziec o co w tym chodzi,a jak bym to olał i jezdzil tak to jesli to sterownik pompy to mogłby mi kiedys nie odpalic bo wiecie juz niedlugo prawo jazdy to zeby mi gdzies w trasie nie nawalil;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1413

w trasie nie powinien ci nawalic chodzi tu raczej o dawke startowa a nie cale mapy wtrysku a co do tego silnika to u kolegi po 30 tys wymieniali silnik na gwarancji zanim wymienili to kilka razy siadly wtryski i sterownik wiec ten silnik moim zdaniem jest nieudany poniewaz wielu uzytkownikow na niego nazeka co poparte jest czestymi awariami wiec ja tobie zycze bezawaryjnej jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bawidamek    1

Wlasnie tez to zauwarzylem wczesniej bral olej,ale uspokoilo sie i dotego jakies akcje serwisowe:( Ale czego chciec od samochodu za troche ponad 100tys wnetrze troszke slabo wykonczone.zaczynaja trzeszczec pastiki i troche glosno w srodku;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1413

ja osobiscie radzil bym ci sprzedac auto skoro ma tak maly przebiek i jest krajowe serwisowane bo prawdziwe problemy jeszcze przed toba z tym silnikiem a niestety jest on bardzo kosztowny w naprawach a co do rozrzadu to roznie jest w roznych samochodach przewaznie 100 120 tys najlepiej wymienic jesli jest to lancuszek to limit sie znacznie wydluza a nawte ogranicza sie do sprawdzenia stanu a jak rozwiazali to w passacie b6 to na 100 % nie jestem pewien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bawidamek    1

Co ty mój tata nie sprzeda go nie poto dbał o niego przez 5 lat zeby go teraz sprzedac za ok 50 tys.A jak sie popsuje to sie go naprawi tak mi niedawno powiedział.Mamy tez Peugeota Experta 2.0Hdi i tam mi sie bardziej praca silnika podoba,a nawet wykonczenie wnetrza w peugeotach jest lepsze np w 508.A i tak dopiero na wiosne kupujemy nowy samochod wiec passat tak czy siak musi zostac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1413

hdi to juz jest uklad zasilania paliwem typu common rail wiec kultura pracy silnika napewno bedzie lepsza niz w tradycyjnym ukladzie na wtryskiwaczach albo pompowtryskach

p.s skoro tata nie sprzeda to zycze wam jeszcze raz bezawaryjnej jazdy oby jak najdluzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    50

Kolego na twoim miejscu z tym silnikiem bym się pozbył tego samochodu po pierwszej awarii bo później to już coraz częściej się będą pojawiały. 2.0TDI w tym roczniku czyli 06/07 nie były za bardzo udane przez to że były wprowadzane jako nowość i nie dopracowane teraz to już co innego takie w 2008 roku już poprawili te silniki i właśnie od tego roku są mniej awaryjne. Ale jak w każdej marce odstrasza modułowość podzespołów, podam przykład VW Touran którym jeździłem przez 2 lata i teraz nagle brak wspomagania, usterka to czujnik na kolumnie który jest samodzielnie nie wymienny część ciężko do dostania jako używana trzeba mieć po prostu szczęście aby identyczną o identycznym nr dostać inaczej nie będzie działało ze sobą koszt nowe 4.5tys plus wymiana. Paranoja a wszystko przez mały czujnik o którym pomyśleli dopiero w najnowszym Touranie i jest jako osobna wymienna część. Touran tydzień temu się sprzedał ale jedzie już do mnie Touareg, którego przyprowadza mi kolega ten sam co Tourana mi przyprowadził. Dodam że Touran z 2003 roku był z oryginalnym przebiegiem sprawdzonym na kom. 113tys km. Klient się cieszył bo wymieniłem przed sprzedażą rozrząd i olej i filtry wszystkie. O awarii mu powiedziałem, był z kolegą bez problemu dałem im podłączyć kom. do niego i za tą kwotę którą chciałem -200zł na paliwo im sprzedałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bawidamek    1

Eee chłopaki pikus byl:)obczyscili styki u akumulatora i przy silniku i pali odrazu:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1413

cos mi sie w to za bardzo wierzyc nie chce jjak by mial zasniedziale albo brudne styki to by na zimnym tez nie palil dobrze skoro to serwis to maja tajemnice i pewnie cos innego zrobili zeby was nie niepokoic i powiedzieli ze tylko to zrobili a skoro by mial brudne styki to by wcale nie palil albo by byly problemy z innymi rzeczami typu abs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mariuszd93
      Nie  można  otworzyć  starego  tematu  to  pora  założyć  nowy ......
      Kolejny  unikat  ,  ładna  trzeba  przyznać 
      http://olx.pl/oferta/oryginalna-przyczepa-d47-CID757-ID98Mc1.html#3b22e70b7e

    • Przez oszukana
      Poszukuję osób poszkodowanych w sprawie sprzedaży traktorów sprowadzonych z Hiszpanii przez firmę gospodarstwo rolne Katarzyna Cupał a także ich wspólników podajacych się za allegro sabinusia127@wp.pl
    • Przez silver95
      jestem szczesliwym posiadaczem simsona s51b z 1984r. i chicalbym wiedziec czym inni jezdza ???
    • Przez Adrianos
      szukam samochodu, najlepiej jakiś suv i wtedy 7osób ewentualnie jakiś duży sedan, nie chce kombi,
      kryteria to:
      -silnik między 2a3 litra pojemności
      -diesel
      -skrzynia manual 6biegowa
      -cena max 100tyś im taniej ty lepiej:D
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
×