Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem z pasatem.Otóż jest tak jak jest zimny to odpala po ok 1 sek tak od tyku,a jeśli jest cieply to trzeba nim troche pochełtac tak ze 3-4sek i nie wiem co jest grane.Myślelismy ze to wina paliwa bo wczesniej byl tankowany na Blisce,ale teraz zataknowany na BP diesel ten najdrozszy i dalej to samo.Niedawno byl robiony przeglad i wszystkie filtry wymienione,mocy nie stracil nie kopci.Moze ktos juz mial taki problem i pomoze mi:)

Aha zapomnial bym napisac Rok 2006 silnik 2.0TDI przebieg 68000.O jeszcze jedno po ilu kilometrach wymienia sie rozrzad??

Opublikowano

Masz go od nowego? Bo jak nie to ten przebieg jest trochę nie realny.jak byś napisał 168000 to jest już bardziej prawdziwy.

Po drugie taki objaw to jakby pompa wtryskowa się kończyła, może wtryski.To są jedna z najgorszych silników.Nawet 80 tyś nie wytrzymują.

Musisz jechać na serwis to stwierdzą co jest.A serwisy wcale nie są drogie.Tam się wszystkiego dowiesz o nim.Jeśli bbył przyprowadzony z zagranicy a tam pewnie był serwisowany to możesz się dowiedzieć jaki ma prawdziwy przebieg. Bo w Niemczech ciężko kupić takiego który ma mniej niż 150 tyś a i 300 się trafiają.

Opublikowano (edytowane)

Te 68 tys to realny przebieg bo byl brany z salonu jako nowka,a tata ma jechac wlasnie na serwis tylko wlasnie chce sie dowiedziec co to moze byc bo to troche za maly przebieg zeby juz sie konczyl jego zywot.A na biegu jałowych chodzi dobrze nie szarpie go ani nic

Edytowane przez Bawidamek
Opublikowano (edytowane)

Pewnie jakaś nieszczelność w układzie paliwowym i się zapowietrza albo pompowtryski a to kosztowna sprawa nowe ok 1,5tyś sztuka ostatnio to przerabiałem ;( napisz jak będziesz wiedział coś więcej ...

Edytowane przez ursuss
Opublikowano

rozrząd się powinno wymieniać co 100 tys. z tym że razem z nim pompę wody i napinacze i coś tam jeszcze..

nie wiem jak w b6 ale u nas w b5fl to prawie cały przód rozbierali...

Opublikowano

kolego sprawdź czy pompa w zbiorniku chodzi bo u mnie było słychać że chodziła jak się wciśnie kluczyk tak 3-4sek. a paliwa nie podawała rano palił od szczała a jak był ciepły to ciężko palił trzeba było kręcić dłużej i jak była połowa zbiornika to nieraz zgasł zapowietrzył się i trzeba było kręcić aż się odpowietrzy nowa pompa taką jak zakładają w aso 500zł w sklepie a w servisie coś ponad 1tys więc zobacz czy podaje paliwo ja pompę jest pod siedzeniem z tyłu ja pozdejmowałem wężyki założyłem przezroczyste do bańki i było widać jak pompuje ledwo co niebieski jest ciśnieniowy a ten drugi to powrót

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Pewnie jakaś nieszczelność w układzie paliwowym i się zapowietrza albo pompowtryski a to kosztowna sprawa nowe ok 1,5tyś sztuka ostatnio to przerabiałem ;( napisz jak będziesz wiedział coś więcej ...

Nie masz czasem poczucia że zapłacona kwota jest zawyżona :blink:

Opublikowano

podjezdz do ogarnietego chip tunera, w vagach czesto procedura startu kleka, zrobi ci to w 2 minuty i zaplacisz 200 zl.

to bardzo typowa dolegliwosc tdi, wiec z pewnoscia 90% mozna od razu walic do tunera.

 

gdyby byla nieszczelnosc w ukladzie paliwowym to by nie chcial zapalic zimny, a nie cieply. tutaj problem powstal potym jak UE i inne zaczeli sprawdzac toksycznosc spalin od razu po uruchomieniu. producenci musieli znacznie zredukowac dawki startowe paliwa i grupa VW slabo sobie poradzila, dlatego po wylataniu danej liczby kilometrow, trzeba mu dac wiecej paliwa do odpalenia.

Opublikowano

popieram brzozaka muszą ci zrobić nową mapę startową silnika koszt 400-500 zł chyba że na gwarancji to serwis chociaż nie nie musi być chyba serwis nie wiem jak to z naprawami na gwarancji poza serwisem

Opublikowano

Tez mam takiego passata tez 2006r 2,0 TDI 140KM.moj nie ma takiego problemu,ale na 80% cos jest z komputerem ,u mnie cały czas przez ostatnie 2 miesiace wyskakiwała kontrolka od oleju a cały czas sprawdzałem i poziom oleju był dobry,pojechałem do serwisu i pow ze nie wiedza co to za awaria,wymieniłem czujnik od oleju i teraz wszystko jest ok ;)

Pozdrwaiam wszystkich posiadczy WW B6

Opublikowano

ja mysle ze siada komputer ktory steruje dawka startowa paliwa w bmw z silnikiem tds tez wystepuje ten problem przy cieplym silniku i jest to spowodowane awaria sterownika pompy paliwowej wiec u ciebie moze byc podobnie watpie ze to pompowtryski poniewaz by dymil albo nierowno chodzil wiec tak jak pisal kolega wyzej mozesz udac sie do tunera labo speca od sterownikow pomp on to powinien zalatwic ustawiajac odpowiednia dawke startowa

Opublikowano

Tata ma byc może jutro jechać na serwis i oni napewno już sie z taka awaria spotkali wiec beda może wiedziec o co w tym chodzi,a jak bym to olał i jezdzil tak to jesli to sterownik pompy to mogłby mi kiedys nie odpalic bo wiecie juz niedlugo prawo jazdy to zeby mi gdzies w trasie nie nawalil;)

Opublikowano

w trasie nie powinien ci nawalic chodzi tu raczej o dawke startowa a nie cale mapy wtrysku a co do tego silnika to u kolegi po 30 tys wymieniali silnik na gwarancji zanim wymienili to kilka razy siadly wtryski i sterownik wiec ten silnik moim zdaniem jest nieudany poniewaz wielu uzytkownikow na niego nazeka co poparte jest czestymi awariami wiec ja tobie zycze bezawaryjnej jazdy

Opublikowano

Wlasnie tez to zauwarzylem wczesniej bral olej,ale uspokoilo sie i dotego jakies akcje serwisowe:( Ale czego chciec od samochodu za troche ponad 100tys wnetrze troszke slabo wykonczone.zaczynaja trzeszczec pastiki i troche glosno w srodku;/

Opublikowano

ja osobiscie radzil bym ci sprzedac auto skoro ma tak maly przebiek i jest krajowe serwisowane bo prawdziwe problemy jeszcze przed toba z tym silnikiem a niestety jest on bardzo kosztowny w naprawach a co do rozrzadu to roznie jest w roznych samochodach przewaznie 100 120 tys najlepiej wymienic jesli jest to lancuszek to limit sie znacznie wydluza a nawte ogranicza sie do sprawdzenia stanu a jak rozwiazali to w passacie b6 to na 100 % nie jestem pewien

Opublikowano

Co ty mój tata nie sprzeda go nie poto dbał o niego przez 5 lat zeby go teraz sprzedac za ok 50 tys.A jak sie popsuje to sie go naprawi tak mi niedawno powiedział.Mamy tez Peugeota Experta 2.0Hdi i tam mi sie bardziej praca silnika podoba,a nawet wykonczenie wnetrza w peugeotach jest lepsze np w 508.A i tak dopiero na wiosne kupujemy nowy samochod wiec passat tak czy siak musi zostac.

Opublikowano

hdi to juz jest uklad zasilania paliwem typu common rail wiec kultura pracy silnika napewno bedzie lepsza niz w tradycyjnym ukladzie na wtryskiwaczach albo pompowtryskach

p.s skoro tata nie sprzeda to zycze wam jeszcze raz bezawaryjnej jazdy oby jak najdluzej

Opublikowano

Kolego na twoim miejscu z tym silnikiem bym się pozbył tego samochodu po pierwszej awarii bo później to już coraz częściej się będą pojawiały. 2.0TDI w tym roczniku czyli 06/07 nie były za bardzo udane przez to że były wprowadzane jako nowość i nie dopracowane teraz to już co innego takie w 2008 roku już poprawili te silniki i właśnie od tego roku są mniej awaryjne. Ale jak w każdej marce odstrasza modułowość podzespołów, podam przykład VW Touran którym jeździłem przez 2 lata i teraz nagle brak wspomagania, usterka to czujnik na kolumnie który jest samodzielnie nie wymienny część ciężko do dostania jako używana trzeba mieć po prostu szczęście aby identyczną o identycznym nr dostać inaczej nie będzie działało ze sobą koszt nowe 4.5tys plus wymiana. Paranoja a wszystko przez mały czujnik o którym pomyśleli dopiero w najnowszym Touranie i jest jako osobna wymienna część. Touran tydzień temu się sprzedał ale jedzie już do mnie Touareg, którego przyprowadza mi kolega ten sam co Tourana mi przyprowadził. Dodam że Touran z 2003 roku był z oryginalnym przebiegiem sprawdzonym na kom. 113tys km. Klient się cieszył bo wymieniłem przed sprzedażą rozrząd i olej i filtry wszystkie. O awarii mu powiedziałem, był z kolegą bez problemu dałem im podłączyć kom. do niego i za tą kwotę którą chciałem -200zł na paliwo im sprzedałem.

Opublikowano

cos mi sie w to za bardzo wierzyc nie chce jjak by mial zasniedziale albo brudne styki to by na zimnym tez nie palil dobrze skoro to serwis to maja tajemnice i pewnie cos innego zrobili zeby was nie niepokoic i powiedzieli ze tylko to zrobili a skoro by mial brudne styki to by wcale nie palil albo by byly problemy z innymi rzeczami typu abs

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v