Skocz do zawartości
Gość Profil usunięty

MF 255 dzwiek

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mam taki problem z dzwiekiem silnika , od roku czasu zauwazylismy ze mf 255 ma inny dzwiek niz rok temu cos jakby sie tlucze w srodku .Jeden typ powiedzial ze trzeba zrobic generalny remont.Mieliscie cos podobnego? mam zrobione 6500mtg a traktor ma 21 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak byl wlasnie typek i regulowal ,po 2 dniach bylem u niego i powiedzial ze do generalki jak tak chodzi dalej;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yahooo777    713

Sam niech idzie do generalki. Jak z mocą? Olej bierze? Dymi? Coś niepokojącego oprócz tego dźwięku w nim jest?


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Pewnie nie ma co robić i chce naciągnąć na remont. Spokojnie 10 tys mth powinien dociągnąć. Zmierz ciśnienie oleju,zobacz wtryskiwacze możne któryś leje i dlatego silnik możne twardo chodzić. To tak na poczatek. Wlasnie jak z moca i olejem,sa jakies ubytki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Dźwięk a dźwięk to wielka różnica, metaliczny, głuchy cały czas na małych obr, większych obr cały czas, poza tym ciśnienie oleju to nie wszystko, ciśnienie sprężania, na każdym garze próba sucha,olejowa, sprawdź początek wtrysku, ciśnienie wtryskiwaczy i jakość rozpylania, podstawowa diagnostyka, dopiero diagnoza mała usterka przez zużycie np wtryskiwacza czy poważne zużycie do remontu silnik, takie gdybanie to można tygodniami..


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1757

A może wał pęknięty, zobacz za koło pasowe czy chodzi tył-przód, bo nieraz pęka w środku panewki i chodzi normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

Dzis z Ojcem sprawdzalismy i koło pasowe ma drgania ,ojciec gada ze wał ma luzy i na oko widac ze kolo pasowe ma drgania , olej cieknie miedzy skrzynia a silnikiem przy prawej stronie z takiej rurki ta rurka jest widoczna przed blotnikiem

 

 

 

Nie dymi

Moc ma normalna

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    11

tez mialem podobna sytuacje, tylko ze stukanie bylo slychac na wiekszy obrotach, od ok. 1400 obr/min jak sie okazalo tulejka na jednym korbowodzie popekala, i luz byl coraz wiekszy, mial niespelna 6000 mth o ile dobrze pamietam, zrobilem w sumie kapitalny bo olej bral, a ze byl caly rozebrany to jedno skladanie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Masz wał do szlifu ,luzy poprzeczne wału


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    603

Ah jak ja lubie tematy coś się tłucze i zgadujcie ludzie co to jest. Kto to może zgadnąć jak silnika nie słyszy. Mechanik to oszust i napewno chce naciągnąć. Więc jeśli sam się nie znasz jedź do drugiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Jak wał ma luzy to należy odkręcić misę i sprawdzić,wały w MF lubią pękać na pierwszej stopce tak że ciągnik będzie pracował ale będzie trudniejszy rozruch i przy kole pasowym będzie mokro dla znających sprawę wystarczy wziąść za koło pasowe i próbować poruszać w prawo i lewo powinno się wyczuć


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    603

Jeśli silnik ma 6 tys mth to nie ma co się udzić jest do remontu po co te zgadywanki. 10 tys mth to można sobie między bajki włożyć w tym silniku jeszcze w tym składanym już w polsce to marzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Malo jeszcze widziałeś jak myślisz ze 6500 mth to koniec silnika AD3.152/. W swoim nakręciłem 18900 mth do pełnego remontu,jest kilku na tym forum co kręcą ponad 10.000 mth i jada dalej wiec nie mów ze nie można.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    713

Hm, nasz 7800 wychodził do remontu, góre silnika miał jedynie robioną bo mocy nie miał i dymić zaczynał już, ale wał jest nieruszany bo nic w nim nie klapie i trzyma dobrze ciśnienie, a co do wytrzymałości silnika-znajomy 13 tys mtg 3p zrobił bez remontu :lol: więc w tych ciągnikach chyba jest wszystko możliwe;)


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    603
Napisano (edytowany)

Tak zrobił, ale napewno nie z pługiem 3 skibowym lub tego typu maszynami. Do których mf jest za słaby. Albo może komuś się cyferki pomyliły i przecinek nie w tym miejscu postawił. Pozatym co to znaczy pełny remont. Zmieniałeś tuleje, pierścienie znaczy zrobiłes remont. Silnik nie jest orginalny. Więc po co te bajki. Może 1890,0 było. Żaden nieruszany silnik w orginale tyle nie wychodzi co podajecie.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mlatek    0

Zgadzam sie z kolega u gory tyle mtg to moze sobie zrobic jak bedzie jezdzil z przyczepa pusta tam i z powrotem jestem mechanikiem robie z traktorami i jeszcze sie nie spotkalem z takim cudem :o Mam mf i po 5000 tys robilem remont bo byl slaby i bral olej a ten traktor służy do wszystkiego...


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ramzes3p    0
Napisano (edytowany)

Zgadzam się z kolegą "Szczewko", my swoim c-360 3p 87r. zrobiliśmy 10000 MTH, zaczął olej brac i ciężko palił, no i silnik do kapitalki poszedł, ale moc miał jak zawsze, nie tracił mocy.. ;) Mam jeszcze MF 255, 89r. to zrobilismy nim 7500 mth i zaczął brac olej, to zrobione bylo planowanie głowicy, oraz zmienione pierscionki, kapitalki nie bylo... Od nowości oba jezdzily w 3 skibach, mf tylko na zimową orkę na 2 robil (oramy na 2 ciagniki)... Oba perkinsy mamy od nowości. ;p

Edytowano przez Ramzes3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31
Napisano (edytowany)

Zaden przecinek mi sie nie przestawił a skoro macie doswiadczenia ze po 5 tys robicie remont to gratuluje ekspoloatacji ciagnika. "Jak dbasz tak masz" nie raz juz bylo to powtarzane. Moze "cudowny" CB-CC 30 lejecie do silnika bo to by tłumaczyło tak niskie przebiegi.

Edytowano przez szczewko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1757

Szczewko ma rację, na superolach, milwusach i alandach daleko nie zajedziecie bo ten nagar i osad zarzynają silnik bardziej niż pług 3. Ja mobil delvac w u3512 i schell rimula w t25 i silniki lusterka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    713

Szczewko dokładnie, wymiana oleju na czas i nieprzeciążanie silnika przyczynia się do przedłużenia jego żywotności, nasz do przebiegu 4 tys mtg był głównym ciągnikiem w gospodarstwie, więc Panowie, to Wy skończcie z tymi bajkami;]


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31
Napisano (edytowany)

I zeby nie bylo ze orałem 2 skibowym bo on nigdy takiego na oczy nie widział. Polskie spychy bo tego plugiem nazwac nie mozna zazynaja ciagniki.Ten kosztowal 50 euro.pług do 3p

Edytowano przez szczewko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mlatek    0
Napisano (edytowany)

Od bradzo bardzo dawno leje do mojego olej MOBIL !! Moze mamy jakies inne MF 255 ja moze mam tego z Chin sprowadzanego co? A robie w zawodzie Mechanik i wiem to nie na jednym przykladzie chyba ze u was Mf sie glaszcze a nie jezdzi. Superol to sobie sam mozesz lac do swojego.. OLEJ REGULARNIE WYMIENIANY CO ROKU...

Edytowano przez Mlatek

:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    713

Hm, zależy ile w roku mtg robisz;] u nas 200-250 mtg. ten zakres jest przestrzegany


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

U mnie w MF olej wymienia się co roku, pracuje jako jedyny ciągnik na gospodarstwie i nieraz ładnie dostaje po d*pie. Ostatnio jeżdżę na Lotos Diesel 15W40.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Matikrzew24
      Witam wszystkich bardzo serdecznie.
      Posiadam w swoim gospodarstwie ciągnik IMT 577 z mocno uszkodzonym układem napędowym. Posiada on za to sprawny silnik Perkins s 44a po remoncie. Przez co zastanawia mnie kwestia przełożenia tego silnika do jakiegoś Massey Ferguson-a z nieopłacalnym do naprawy silnikiem Perkins A4.248. Konstrukcje są bardzo podobne, ale czy takie same ? Gdzie napotkam problemy ?
    • Przez TABORET89
      Siemka sorki ze nowy temat ale nie moge znalezc nic na temat mojego problemu... mianowicie kupilem ferdka i juz nie mam sily na niego, gina polbiegi ,rewers,wom,blokada, naped  raz s...a raz nie ma co moze byc przyczyna ... moze ktos mial podobny problem ... czetso jest tak ze nie ma np polbiegu D ale wystraczy pare razy zatrabic i wskakuje;d nie zawsze to dziala ... nieraz znow potrafi zginac wszystko wtedy jest masakra ... wspomne ze byl juz u niego serwis od korbanka wszystko sprawdzil mowil ze ok niby i 2 tysie poszlo ale niestey problem jest i to bardzo irytujacy co moze byc przyczyna ... wspomne ze nieraz jest tez problem ze swiatlami raz sa raz nie ...
    • Przez Adam11
      Witam, zapraszam do filmu, robimy wspomagania elektryczne też do MF, zapraszam do pytań 
       
       
    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez mateo105
      Witam panowie  od kilku dni mam problem z moim mfem otoz podnosnik przestal podnosic. kilka dni przed zauwazylem ze na wolnych obrotach maszyna opada i aby podniesc musialem go gazowac. co to moglo sie stac?? dodam ze na wyjsciach mierzylem sienienie to jest ponad 180 bar czyli pompa zebata chodzi.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.