Skocz do zawartości

Opinie o ciągnikach marki New Holland


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

według statystyki używanych ciągników fendt jest najmniej awaryjny, ale nie każdego stać na fendta dlatego ja znalazłem kompromis w postaci NH i jestem w pełni usatysfakcjonowany

oczywiście każdy ma swoje zdanie i zazwyczaj każdy wychwala to co ma, nie przekonasz się póki sam nie popracujesz danym sprzętem

Opublikowano

Pracuje na NH T 6030 od jakiegoś czasu mam 220 mth i nie narzekam na taki ciągnik pozwoliły mi fundusze i taki kupiłem myślałem jeszcze o zetorze podobnej mocy jednak zrezygnowałem sąsiad ma zetorka 2 letniego chyba i tez sobie chwali co do jd i fendow nie wiem bo nikt w okolicy nie ma aczkolwiek muszę przyznać ze moim zdaniem i nie mowie tu o jakości (chociaż różnicy pewnie nie ma dużej)0 tylko o stylistyce to w środku nh podoba mi się bardziej niż jd ale to moje zdanie. No i jeżeli za jd mam dać 250tys a za nh np 220tys to po gwarancji zostanie mi 30 tys na naprawy a trochę już za to naprawie. Co do spalania to myślałem ze będzie troszkę lepiej...

Opublikowano

To albo przez ostatnie parę lat NH tak się polepszyły albo JD skiepszczyły :D -żeby porównywać te dwa ciągniki to naprawdę trzeba sporej dozy odwagi cywilnej mieć :D .

Opublikowano

Wiesz... ja ostatnio miałem przyjemność przejechać się JD 6420 SE ( jak to niektórzy mówią szajse ediszyn :D ) i wykonanie tego ciągnika w środku zdecydowanie in plus w porównaniu do MF 5425, NH T6030 Plus, a także DF Agrofarm. Tandeta plastików w tych sprzętach poraża :D Tak więc lepsze wnętrze w T5060 to raczej sci-fi :D

Opublikowano

Ja mam nh 70-56 bis już 8 rok od nowości przepracowane ponad 2000mth Traktorek nie jest duży bo zaledwie 70KM jednak spalanie ma na bardzo dobrym poziomie jednym słowem ursusa c 360 nie opłaca się nawet odpalać w porównaniu do nh Skrzynia przekładniowa gwarantuje dobrą moc dowodem jest to że ciągnik pracuje z pługiem 5 skibowym natomiast po sąsiedzku MTZ 82 z 4 skibami z taką samą prędkością. Ciągnik przez te lata praktycznie bez awaryjny wiadomo elektryka po jakimś czasie siadła ale wszystko da się poprawić we własnym zakresie co do części mechanicznych to urwałem 2 razy bolec od belki i rozszczelnił mi się bak paliwa ale to była wada fabryczna więc na gwarancji jeszcze został wymieniony.

Ogólnie to jestem zadowolony z NH jego wielkie zalety to:

-oszczędny silnik iveco

-krótki i zwinny

-lekki

-uniwersalny ( ciągnik zarówno na podwórko jak i w pole)

-tani w eksplatacji

-praktycznie bez awaryjny

-idealne synchronizowanie napędów przedniego i tylnego nie zdziera opon.

Nie wiem jak wygląda sytuacja w nowszych modelach ale zauważyłem ze wszystko jest o wiele delikatniejsze nie wiem może się mylę.

 

Co do JD to wielkim plusem tych ciągników jest rama której w moim NH nie ma:D

Opublikowano

Wiesz... ja ostatnio miałem przyjemność przejechać się JD 6420 SE ( jak to niektórzy mówią szajse ediszyn :D ) i wykonanie tego ciągnika w środku zdecydowanie in plus w porównaniu do MF 5425, NH T6030 Plus, a także DF Agrofarm. Tandeta plastików w tych sprzętach poraża :D Tak więc lepsze wnętrze w T5060 to raczej sci-fi :)

 

Z przewagą "fi" :)

@Adriano -jak połączyć lekki ciągnik z dobrym uciągiem ?-70 KM i 5 skib ? (po 20 cm na korpus ?) :D

Opublikowano
-idealne synchronizowanie napędów przedniego i tylnego nie zdziera opon.
To jakie nowe ciągniki nie mają idealnie zsynchronizowanych napędów???? Według mnie troche dziwny argument

@jaro a np ursusa 912 lub pochodnych 4 wolnossących robiących podorywke np w paxdzierniku nie widziałeś?? bo ja widziałem a taki 912 to chyba ma 76 polskich koników nie?

Opublikowano

Widziałem reklamę w gazecie mają jakąś jesienną promocję i z tego co widziałem ceny traktorów New Holland są naprawdę atrakcyjne, wic jak chcesz kupić Nh to przejdź się na agro show i pogadaj ze sprzedawcami.

Opublikowano

@ jaro no wiesz to jest znowu temat do dyskusji bo wszyscy narzekają że zachodnie ciągniki niby lekkie a polskie ciężkie tylko z tym że raczej z reguły ursusy i zetory mają założone obciążniki a zachodnie raczej nie a po drugie > regulacja siłowa i już pare kg więcej , tak czy siak to grube przegięcie 70km i 5 skib > masz racje za lekkie za słabe poprostu katowanie spszetu (ile taki 70 konny nh waży bo sam nie wiem?Ja swego czasu c-360 ciagałem 4x30 na 25cm na średniej ziemi :D )

Opublikowano

Koledzy co do synchronizowania napędów może to wam się wydaje dziwne ale jak popatrzycie po ciągnikach z 4x4 to niektóre mają o wiele bardziej zdarte opony w przodzie w porównaniu z tylnymi U mnie opony zdzierają się równomiernie nie rozumie tego dlaczego jesteście tacy zdziwieni tym argumentem.

 

Co do pługa ziemie mam średnie i nie widzę żadnego sensu ciągnięcia 4 skib jeżeli radzi sobie z 5-ma, Wiadomo jeżeli bym miał ciężkie to i pług 3 skibowy by musiał ciągnąć bo nie dał by rady większego.

 

Co do Mtz może się mylę albo mój sąsiad po prostu nie ma pojęcia o robocie w polu piszę co widzę.

Opublikowano

Moim zdaniem silnik w NH będzie mniej żywotny od deutza w fendzie i JD a tak to porównywalnie a jeśli chodzi o apetyt na ON to spali więcej od fendta , mniej w lekkiej pracy od JD ale już więcej od JD w ciężkiej pracy takie moje zdanie.

Opublikowano (edytowane)

Kolego @ zetorek5340gr niestety nie rozwine swojej wypowiedzi z bardzo prostego powodu: nie mam żadnych podstaw aby cokolwiek powiedzieć na pewno to są tylko moje przypuszczenia :D i taka ogólnie rzecz biorąc wiedza zasłyszana nie mam żadnego z tych ciągników o których pisałem więc Ci nic konkretnego nie powiem tak samo jak każda inna osoba na forum przynajmniej na temat żywotności silnika ( jak dbasz tak masz) zależy jak kto użytkuje sprzęt a z tym spalaniem to jest tak jak mówie ogólnie rzecz biorąc do tego wszystkiego należy dodać konkretne modele wiadomo nie wszytkie są udane nie które bardziej inne mniej , a testy?? testy sobie praktyka sobie niestety tak jest testami np dlg można według mnie się posiłkować* ale nie kierować . NH ogólnie jest uważany za ciągnik słabszy* Fendt jest przez wielu rolników uważany za najlepszy ciągnik jest bardzo dobry do prac mieszanych (lekkich w szczególności) JD jest polecany do typowo ciężkiej pracy ponieważ pali w niej mało i jest bardzo wytrzymałym ciągnikiem nie bojącym się dużego obciążenia natomiast NH jest uważany za ciągnik w którym jest najlepszy stosunek ceny do jakości.

 

Ortografia

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano

Jesli chodziło o mnie to niestety nie tylko robiłem za balast( pasażer) Hmm .... słuchamy słuchamy bardzo chętnie przeczytam nie tylko ja jak tam spostrzeżenia z użytkowania NH ( i napisz jakim modelem jeździsz) tak w porównaniu do innych marek . Pozdrowienia

Opublikowano

NH T5060 od półtora roku, nie chcę wychwalać marki ponieważ nie o to tutaj chodzi, tylko kolega stwierdza że NH łyka ON więcej niż JD w ciężkiej pracy, 4x45 na 1 ha orki NH 12 litrów, JD chrzestnego mojego 110 KM na 1 ha orki tym samym pługiem spalił już 15 litrów tak że chyba nie jest to mniej. obydwa ciągniki w tym samym wieku i o zbliżonym przebiegu.

Opublikowano

Hm wierze Ci tylko sam przyznaj racje że JD to trzeba umieć jeździć jeśli ktoś wsiądzie i myśli że jest w starej osiemdziesiątce* > gaz do dechy i na 70% obciążenia to niech się nie dziwi że jd spali więcej JD nie lubi wysokiego kręcenia > niskie obroty 1400-1600 i z90% obciążenia jak nie więcej a po drugie wiesz jak to jest ja orałem ty orałeś itd zależy czym orałeś jaką działke jaką ziemie z jaką prędkością i napisz jeszcze jak możesz jakiego tego JD dokładnie ma Twój chrzestny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v