Skocz do zawartości
przemek111447

zetor 7340 most carraro

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

witam.koledzy jak wyciagnac zwolnice w tym moscie?wystarczy tylko odkrecic te 4 sruby i wyjdzie czy tam jest jakos zabezpieczona?bo mi tam olej kapie i musze to rozebrac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[[Template sdtools/front/topic/advertpost does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
ziomal89    0

sprawa banalna lewarek opd oś, zciągasz koło,odkręcasz dwie śróbki imbusowe,delikatnie zbijasz bęben i usuwasz seger z pół osi następnie odkręcasz dolny i górny czop( po cztery śróby w każdym i wyciągasz zwolnice

montaż wiadomo;)<<>> chyba że masz hamulec ale to bez różnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najpierw weź przekręć odpowietrznik bo może ci csię zapiekł i nie wypuszcza podcisnienia jak sie oska kręći w tedy będzie napierało na olej a ten będzie gdzieś kapał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[[Template sdtools/front/topic/agrofakt does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
grzesiekxy    17

Kiedy wymieniałem olej słychać było syczenie możesz powiedzieć gdzie jest ten odpowietrznik bo nie mogę go jakoś namierzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[[Template sdtools/front/topic/advertpost does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

jak stoisz przodem do ciągnika to z prawej strony koła między kołem a kołyską z wierzchniej strony taki kapsel złoty przykryty plastikiem ma się on obracać aby podciśnienie wypuszczać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[[Template sdtools/front/topic/advertpost does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
grzesiekxy    17

Chodzi mi o odpowietrzenie przedniej zwolnicy a nie mostu. właśnie w zwolnicy robi mi się podciśnienie dodam że zwolnica jest z hamulcem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Poznaniak
      Podczas jazdy zablokowało mi koło bo rozpadło sie łozysko. 
      Zagwintowałem długie  szpilki i wkrecajac w 3 dziurki zdjąłem zwolnice potem wymieniłem:
      kosz satelitów kompletny + satelita srodkowa
      łozysko 
      koło koronkowe - i tu miałem dylemat czy zakładac bo odlew jakby nie był w jednej płaszczyznie z obrecza była szpara z 3mm z jedej ze stron obojetnie jakby je obrócic zawsze szpara i kołysało (a stare idealnie przylegało obojetnie jak by przyłozyc ale miało niektóre zeby uszkodzone) wiec załozyłem nowe   włozyłem sylikon i na srubach dokreciłem i teraz jak jade po drodze asfaltowej to czuje bicie jakbym po gałazkach jechał i nie wiem czy to od tego ze zły odlew był czy moze inna przyczyna
      Pozatym po skreceniu 8 srub ( tych wokół krzyzaka co trzymaja kosz satelit) koło nie doszło do konca ( mam wieksza szpare o kilka mm niz przy drugim kole ) a bardziej juz srub sie nie dało dociagnac i zastanawiam sie czy czasem w odlewie kosza satelitów nie był krótszy gwint niz w orginale, sruba doszła by do konca gwintu i stop.  I moze stad to bicie?
    • Przez SHLrider
      Witam. Wziałem sie za likwidowanie luzów w moim zetorze i nie moge rozebrac zwolnicy. Czy to trzeba jakos wybić czy cos prosze o rady. Czytalem inny temat o tym na forum ale z tego nic nie pomogło. Prosze opisac co trzeba zrobić.
      zdjecia.
      jedno zdjecie wzialem z innego zrodla moje zdjecia sa robione w nocy słabej jakosci.
       
      http://imageshack.us/g/443/zdjcie0103vbfk.jpg/
      http://imageshack.us/g/443/zdjcie0103vbfk.jpg/
    • Przez Michle18
      Witam jak w tytule jak zablokowac przednia os w zetorze? przy belkach przodek siada boje sie o sprezyny
    • Przez Zetor5011Ursusc330
      Witam planuje założenie do swojego Zetora przedniego mostu, ponieważ w turze cieżko bez przodka ... i tu mam pytanie jest most od 5245 oto on: http://olx.pl/oferta/przedni-naped-zetor-5245-kompletny-CID757-IDb259z.html#287cab8fd7 czy pasje on bez problemu do 5011 ??   Ciągnik ten był w wersji z przodem jako 5011S czy to ten sam typ mostu ?? Gościu pisze że niby pasuje bez przeróbek, czy wart tej ceny czy lepiej z jakiegoś auta tańszy może ?? prosze o odpowiedź.
    • Przez biel-piotr
      Witam od dłuższego czasu coś stuka i blokuje przedni naped w zetorze 7745 były rozbieranie zwolnice i wymienione łożyska i krzyżacki i uszczelnienia po obu stronach ale dalej coś stuka i blokuje aż ciągnikiem szarpie i zawsze na włączonym napędzie dodam że mam mechanizm samoblokujacy proszę powiedzie co moze powodować blokowanie i szarpanie ciągnikiem i jaki koszt naprawy i co trzeba wymienić
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.