Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
3pmarek

zetor forterra

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
3pmarek    0

chodzi ci o przedni tuz w wom??? jeśli tak to są one dostępne w opcji

ale maja juz w standarcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kryssr    50

na pewno nie :)

zamawiasz z przednim tuzem i womem, i dopłacasz.

Edytowano przez kryssr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3pmarek    0

nie ma w standardzie TUZu i WOMu trzeba dopłacić

dzieki chlopacy za odp wlasnie bede brał 120 km forterre z TUZzem i WOMem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    46

To skoro temat o forterze to napisz ile cię wyniesie ? i ile dopłacałeś za poszczególne elemety z tematu. Za tuza było za moich czasów ok 5tys :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    871

To skoro temat o forterze to napisz ile cię wyniesie ? i ile dopłacałeś za poszczególne elemety z tematu. Za tuza było za moich czasów ok 5tys :(

To lepiej było TUZa wziąć jak obciążniki.

P.S. Są do sprzedania nowe obciążniki do Forterry za 3700zł brutto. Warto je brać czy poszukać od JD?

Edytowano przez danielhaker

Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

SPRZEDAM:

ROZRZUTNIK DWUOSIOWY

KOMBAJN ANNA

SADZARKA DO ZIEMNIAKÓW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    46

Teraz bym brał tuza ale co zrobić... a te obciążniki to 14x50 ? i to na przód tylko ? Na allegro są jakieś za 3k pewnie widziałeś ? ale nie wiem czy to nie netto. Widziałem nówki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    871

No, przednie. A nie jestem pewien ale chyba od JD są takie same. U handlarza widziałem leżały od JD, MF i innych po 100 za sztukę. Wtedy byłyby za 1400 tylko na czarno pomalować ;)


Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

SPRZEDAM:

ROZRZUTNIK DWUOSIOWY

KOMBAJN ANNA

SADZARKA DO ZIEMNIAKÓW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    46

Raczej tak bo w galeri na JD widziałem od zetora. No to lepiej kup te używane... mi też jest troche mało...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gomez181    10

witam,mam taki problem,ostatnio sobie orze plugiem i mam takie dziwne uczucie ze cos brzeczy i wychodzi na to ze pod kabina tzn jak cos kolo pompy hydraulicznej mieliscie taki przypadek dodam czy nie jest to spowodwane ze mam strasznie malo oleju na bagnecie z tyłu.nie wiem co to za dzwiek tak jak byc cos obcieralo w tym miejscu.odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksys    3

Kolego sprawdź czy frezy w rurze od przedniego napędu mają smar,bo u mnie też tak brzęczało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gomez181    10

fresy sa raczej na smarowane,straszny ten dzwiek tak przy 1700obr masakra,chocby cos dzieje sie w tych filtra kolo pompy ale nie wiem czy moge je odkrecic jak nie mam oleju wypuszczonego,tam jest jakis wklad niby na magnetyczny na opilki labo cos,chlopaki poradzcie cos????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    85

Skoro mówisz,że masz mało oleju na bagnecie,to go może trzeba dolać.


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gomez181    10

olej kupilem i dolalem,stan jest ok,filtry olejowe pod kabina tez sa ok, nie wiem co dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pieniu    1

zadzwoń po mechanika chyba będzie to najlepszy pomysł tylko takiego co się będzie znał .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

BRAWO PIENIU JAK NA TO WPADŁEŚ? :huh: zakładam że przeczytałeś ten temat kilka razy zanim wpadło ci to do głowy :o

najlepsza rada z którą się można spotkać to jest -"ZADZWOŃ PO MECHANIKA" - jeśli ktoś przeoczył to powtórzę -"ZADZWOŃ PO MECHANIKA" - a co ty sobie myślisz że mechanik jeszcze zanim zadzwonisz wie co się stało i ma biedz do ciebie bo nie ma nic innego do roboty ;[ ??????

 

NIE ZAPOMNIJCIE PANOWIE - DZWONIĆ DO MECHANIKÓW TYLKO TYCH KTÓRZY SIĘ ZNAJĄ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    85

@

esgreg

 

Jak masz snuć takie wywody,to najlepiej wcale się nie udzielaj...

Trochę dziwnie to napisałeś,bo pompa jest z przodu silnika, a napisałeś,że pod kabiną koło pompy ;) Może się jakieś śruby poluzowały.

Edytowano przez Kamil1998

Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a tak mi się wyrwało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Autofan
      Co sądzicie o dwóch nowych modelach Zetora Utilix i Hortus które miały premierę na targach Agritechnica w Hannowerze:
      http://www.zetor.cz/zetor-utilix
      http://www.zetor.cz/zetor-hortus
      Jak się podoba wam Major w nowej stylistyce?
      http://www.zetornewshape.com/cs/
       
    • Przez wojtas
      Tak jak w tytule -kierunkowskazy  w proksie a właściwie ich brak. włącznik działa kontrolka działa a nic nie miga . prawdopodobnie przerywacz. może ktoś go wymieniał i wie gdzie się on znajduje bo nie mogę go namierzyć pomimo zdjęcia osłon pod tablicą zegarów. 
    • Przez Quercus78
      Chcę kupić ładowacz czołowy do zetora 9540 i nie mam pojęcia jaki. Producentów jest wielu , ale jaki wybrać.Będzie służył głównie do załadunku obornika,wapna i podnoszenia big bagów z nawozem. Pomoże ktoś ze swojego doświadczenia.
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Zapowiada się, że rok 2012 to początek dużych zmian w ofercie ciągników Zetor. W połowie roku mapojawić się nowy model ciągników Forterra z oznaczeniem HSX. Ciągnik będzie wyróżniał się przede wszystkim nową przekładnią z elektrohydraulicznym rewersem. Przekładnia 30/30 będzie miała 5 biegów, dwustopniowy wzmacniacz momentu oraz 2 zakresy. Poza tym dostępna będzie preselekcja wzacniacza momentu, co oznacza, że ciągnik będzie automatycznie zmianiał przełożenia w zależności od obciążenia. Sterowany elektrohydraulicznie WOM będzie można obsługiwać z zewnątrz ciągnika. Poza tym w Forterrach HSX zwiększony zostanie o 100 mm rozstaw osi w porównaniu z dotychczas oferowanymi ciągnikami tej serii. Nowa seria ciągników składać się będzie z 5 modeli o mocy od 90 do 137 KM.
      W 2013 roku Forterra HSX ma być dostępna z czterema prędkościami WOM, amortyzowaną kabiną i zachodzącą na dach szybą przednią, co zwiększy komfort pracy z ładowaczem czołowym. Kolejną nowością, jaką Zetor przygotowuje na rok 2013 jest Forterra HSX HD. W ciągnikach tych rozstaw osi zostanie zwiększony o kolejne 100 mm. Poza tym w ciągniku montowana będzie wydajniejsza hydraulika 80l/min. Forterra HSX HD oferowana będzie z nową, amortyzowaną przednią osią i wielofunkcyjną dźwignią w kabinie, którą zmianiać będzie można m.in. przełożenia. Poza tym konstrukcja najlepiej wyposażonej Forterry będzie przygotowana do zamontowania większego, sześciocylindrowego silnika. Producent nie zdradza więcej szczegółów.
      Wszystkie modele ciągników Zetor Forterra od 2012 r. wyposażone będą w dwa siłowniki wspomagające podnośnik. Zwiększy to udźwig do 6000 kg. Poza tym w podnośniku Bosch z EHR oferowana będzie standardowo funkcja HitchTronic. Po wybraniu tego trybu pracy podnośnik będzie zbierał informację o TUZ i automatycznie regulował parametrami pracy tak, aby głębokość pracy narzędzia nie uległa zmianie [...]
       
       
      Tekst zaczerpnięty z wydania 02.2012 magazynu TopAgrarPolska (str. 180).
       
       
      Hmm.. I co wy na to koledzy?? :rolleyes:
    • Przez Belaruss820
      Witam, mam problem z obrotomierzem w zetorze, wskazówka stoi w miejscu na 700 obrotach i nie kręci mth. Co może być przyczyną? Dodam że przed włączeniem zapłonu wskazówka również stoi w miejscu. Jak kupiłem ciągnik to już tak było. I jeszcze takie pytanie przy okazji, mam zamiar zmienić stare "chlapacze" z tyłu błotników, widziałem że można założyć plastikowe przedłużki tylko pytanie czy od proximy czy forterry? Dziękuję za każdą odpowiedź. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra.
×