Zaloguj się, aby obserwować  
3pmarek

zetor forterra

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

Wiadomość z agroFakt.pl

kryssr    50

na pewno nie :)

zamawiasz z przednim tuzem i womem, i dopłacasz.

Edytowano przez kryssr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3pmarek    0

nie ma w standardzie TUZu i WOMu trzeba dopłacić

dzieki chlopacy za odp wlasnie bede brał 120 km forterre z TUZzem i WOMem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    46

To skoro temat o forterze to napisz ile cię wyniesie ? i ile dopłacałeś za poszczególne elemety z tematu. Za tuza było za moich czasów ok 5tys :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    1452

To skoro temat o forterze to napisz ile cię wyniesie ? i ile dopłacałeś za poszczególne elemety z tematu. Za tuza było za moich czasów ok 5tys :(

To lepiej było TUZa wziąć jak obciążniki.

P.S. Są do sprzedania nowe obciążniki do Forterry za 3700zł brutto. Warto je brać czy poszukać od JD?

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    46

Teraz bym brał tuza ale co zrobić... a te obciążniki to 14x50 ? i to na przód tylko ? Na allegro są jakieś za 3k pewnie widziałeś ? ale nie wiem czy to nie netto. Widziałem nówki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    46

Raczej tak bo w galeri na JD widziałem od zetora. No to lepiej kup te używane... mi też jest troche mało...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gomez181    41

witam,mam taki problem,ostatnio sobie orze plugiem i mam takie dziwne uczucie ze cos brzeczy i wychodzi na to ze pod kabina tzn jak cos kolo pompy hydraulicznej mieliscie taki przypadek dodam czy nie jest to spowodwane ze mam strasznie malo oleju na bagnecie z tyłu.nie wiem co to za dzwiek tak jak byc cos obcieralo w tym miejscu.odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksys    5

Kolego sprawdź czy frezy w rurze od przedniego napędu mają smar,bo u mnie też tak brzęczało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gomez181    41

fresy sa raczej na smarowane,straszny ten dzwiek tak przy 1700obr masakra,chocby cos dzieje sie w tych filtra kolo pompy ale nie wiem czy moge je odkrecic jak nie mam oleju wypuszczonego,tam jest jakis wklad niby na magnetyczny na opilki labo cos,chlopaki poradzcie cos????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    86

Skoro mówisz,że masz mało oleju na bagnecie,to go może trzeba dolać.


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pieniu    1

zadzwoń po mechanika chyba będzie to najlepszy pomysł tylko takiego co się będzie znał .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

BRAWO PIENIU JAK NA TO WPADŁEŚ? :huh: zakładam że przeczytałeś ten temat kilka razy zanim wpadło ci to do głowy :o

najlepsza rada z którą się można spotkać to jest -"ZADZWOŃ PO MECHANIKA" - jeśli ktoś przeoczył to powtórzę -"ZADZWOŃ PO MECHANIKA" - a co ty sobie myślisz że mechanik jeszcze zanim zadzwonisz wie co się stało i ma biedz do ciebie bo nie ma nic innego do roboty ;[ ??????

 

NIE ZAPOMNIJCIE PANOWIE - DZWONIĆ DO MECHANIKÓW TYLKO TYCH KTÓRZY SIĘ ZNAJĄ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    86

@

esgreg

 

Jak masz snuć takie wywody,to najlepiej wcale się nie udzielaj...

Trochę dziwnie to napisałeś,bo pompa jest z przodu silnika, a napisałeś,że pod kabiną koło pompy ;) Może się jakieś śruby poluzowały.

Edytowano przez Kamil1998

Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a tak mi się wyrwało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Pacias94
      Witam. Czy opony o rozmiarze 380R70 przod 460R 85 sa dobrze dobrane i czy nie bedzie problemu jakiegos z napedem? Prosze o pomoc na pw lub tym temacie.
    • Przez mlody90
      Wraz z rozrostem gospodarstwa idzie potrzeba ciągnika o większej mocy, że jestem zadowolony z mojego Zetka wpadłem na pomysł zrobić z niego małego koksika O ile w temacie samochodów temat jest powszechnie dostępny i z autem już to przerabiałem to w kwestii ciągnika ciężko znaleźć informacje o takich zabiegach 😜
      Od początku:
      WTRYSKI I POMPA
      Nadszedł czas na ich regenerację więc wpadłem na pomysł zmiany końcówek na takie o większej wydajnośći jednak nie wiem od czego mogłyby się nadawać ( Jeszcze nie dzwoniłem i nie pytałem o to specjalistów bo sam chcę trochę zagłębić się w temat)
      INTERCOOLER
      Tutaj zastanawiam się nad zastosowaniem oryginalnego(wodnego) IC z modelu 10540 lub dołożeniem IC z jakiegoś busa dodatkowo dodać wentylator z nadmuchem na niego bo wiadomo, że nie będzie działał tak dobrze jak jest to w samochodach ( IC z auta będzie w fazie eksperymentu czy działa, czujniki temperatury niedługo przyjdą więc sprwadzimy na wiosnę o ile zmniejszy się temp. powietrza)
      TURBOSPRĘŻARKA
      Po oględzinach silnika przez mechanika i stwierdzeniu, że jest zdrowy i wytrzyma ( a nie powinno być problemu bo 6 lat temu był remonet generalny a od tamtej pory, regularne wymiany olejów i filtrów, żadnego pałowania na zimnym i gaszenia zaraz po ciężkiej pracy a nawet po lekkiej ciągnik chwilę postał na niskich obrotach i gaszony) na sma koniec po wtryskach oraz IC zostanie wrzucone ciut większe turbo albo zamówimy hybrydę.
       
      Przedstawiam tutaj plan modyfikacji jednak potrzebuję pomocy w kwestii końcówek wtrysków.
       
      Odrazu podziękuję tylko za komentarze w stylu " to się nie opłaca" , " potrzebujesz więcej mocy to sobie kup większy ciągnik" , " jak się nie znasz to się za to nie bierz". Tak, nie stać mnie na kupno nowego ciagnika z gotówkę, a kredytom mówię nie
    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez adam12tr
      Witam
      Poszukuje osoby która posiada zetora forterre  11741 z silnikiem Deutz/same 1000.6Wt1 .W tym ciągniku jest regulator  świec żarowych, niestety nie jest on opisany w schematach dedykowanych dla tego modelu Zetora. Mam urwane dwa przewody od wtyczki tego sterownika i nie mam czasu robić doktoratu odnośnie ich prawidłowego położenia. Jeśli ktoś ma taki ciągnik to bardzo prosił bym o fotkę tej wtyczki od strony przewodów, wystarczy zdjąć prawą przednią pokrywę maski. Zamieściłem wycinek serwisówki gdzie regulator to element o numerze 79, a druga fotka to moja sytuacja;(
      Za pomoc z góry dziękuję.
      Pozdrawiam Adam12tr
       


    • Przez seat1Leon
      Witam ,mam pytanie jaka jest zasada działania hamowania przedniej osi w zetorze Proxima przy skrzyni 40
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.