Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

No to jak podałem, moc podana jest w кВт czyli KW, obroty nominalne 1750, a moc 45.6кВт

Opublikowano (edytowane)

@lok133, pogodzić się z prawdą musisz niestety;] i naucz sie liczyć, druga sprawa-nie ma człowieka który wszystko wie, no może oprócz Ciebie;] jak będę w domu jutro to zrobie zdjęcie dowodu rejestracyjnego, bo tam moc jest akurat podana, tabele mam też chyba w książce.

@kris14-każdego normalnego użytkownika to powinno zadowolić;)

Edytowane przez yahooo777
Opublikowano

U mnie też pisze że ma 65 KM ale przy mocy znamionowej wg SAE, a tam nie były brane pod uwagę poboczne agregaty i w tym przypadku agregaty poboczne to :

w silniku rozruchowym moc nominalna 10KM

w rozruszniku :

silnika wysokoprężnego o mocy 4.5 KM

silnika rozruchowego o mocy 0.6 KM

i jeszcze gdzieś są dwa konie ale dokładnie nie wiem, wystarczy to do siebie dodac i jest 80 KM

Opublikowano (edytowane)

Nie, agregaty poboczne to są sprężarki, wentylatory, klima, alternator itd.

Silnik JUMZ'a- 62KM

Silnik rozruchowy- 10KM [62+10=72KM]

Rozrusznik silnika wysokoprężnęgo- 4,5KM [72+4,5=76,5KM]

Rozrusznik silnika rozruchowego- 0,6KM [76,5+0,6=77,1KM]

I te 2,9KM to pewnie z pedałów pod podłogą i z silnika wycieraczek się uzbiera :lol:

 

Chłopie, w średniowieczu za takie herezje to by na stosie Cię spalili :lol:

 

po pierwsze: Silnik rozruchowy nie może jednocześnie występować z rozrusznikiem gdyż są to elementy zamienne, albo jest jedno albo drugie a nie oba naraz

po drugie: Kiedy te 62KM mech. dla Ciebie to za mało mam rozumieć że włączasz silnik rozruchowy, rozrusznik, rozrusznik silnika rozruchowego, silnik wycieraczek i dodatkowo pedałujesz i wtedy masz te 80KM? :lol:

po trzecie: Moc ciągników dotyczy pomiaru mocy silnika głównego [spalinowego, wysokoprężnego- jak by ktoś nie wiedział] a nie silnika z wszystkimi pierdołkami które dysponują jakąś "magiczną" dodatkową mocą.

po czwarte: Idź w świat z swoimi teoriami, może gdzieś po chałupach posłuchają Ciebie zamiast niedzielnego kabaretu :lol:

Edytowane przez kris14
Opublikowano

He he he. Są pedały , jak by loki zaczął pedałować to jeden zgubiony koń by był. Do tego alternator ma 700 wat i już prawie są dwa zaginione konie. Faktycznie biorąc pod uwagę teorie co po niektórych to nie temat jest do zamknięcia tylko jeden z piszących he he.

Opublikowano (edytowane)

Jedna osoba przeciw wszystkim sie sprzecza, to może Ty udowodnij że ten ciągnik ma 82 KM a nie wqrzasz ludzi tylko swoim pisaniem, bo jak na razie robisz z siebie kretyna tym wszystkim, i faktycznie temat do zamknięcia sie kwalifikuje, bo jesteś w ogóle niekompetentną osobą która nie nadaje się do nawiązania jakiegokolwiek dialogu z użytkownikami!!!

Edytowane przez yahooo777
Opublikowano

@lok133, pogodzić się z prawdą musisz niestety;] i naucz sie liczyć, druga sprawa-nie ma człowieka który wszystko wie, no może oprócz Ciebie;] jak będę w domu jutro to zrobie zdjęcie dowodu rejestracyjnego, bo tam moc jest akurat podana, tabele mam też chyba w książce.

@kris14-każdego normalnego użytkownika to powinno zadowolić;)

No chyba ty to miales pierwszy zrobic

Opublikowano

Jakie wy kozaki mocne w gębie ale prosze o fotki.

 

Z gębami to możesz u siebie na wiochach mieć do czynienia, trochę ogłady bo za niewyparzony język nie jeden stracił tu głowę...

Opublikowano (edytowane)

lok133 jesteś moim idolem, podziwiam Cię. Twardo bronisz swojej racji (lub wiedzy tajemnej). Normalnie Einstein z Ciebie.

Toż kris wstawił skan z instrukcji!! jeszcze Ci mało??

post-5487-0-20859500-1303845583_thumb.jpg

Edytowane przez pawlon
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

 

 

No sorry, ale na allegro to i mój ciapek może mieć 120km. Takie dowody to można używać zamiast papieru toaletowego

Jeszcze trochę to powstanie temat pt: o rany moja c360 ma 90km, bo na allegro tak pisało.

 

Panowie nie kłóćmy się z nim już, niechże chłopak ma te 82km, dzieciom marzeń się nie powinno odbierać.

Edytowane przez zenekc330
Gość Profil usunięty
Opublikowano

To nie ja mam problem, tylko Ty i to poważny. Pisać i mówić każdy sobie może tylko ze niektórzy nie wiedzą co stoi u nich na podwórku.

Opublikowano

Chłopie a od kiedy masz na tabliczce moc w KM :lol: Zawsze w KW a po za tym między DIN a SAE nei ma wielkiej różnicy ~5Km więc jeżeli ma 65 to max moze wg jakiejś normy 70 moze miec nic wiecej. Jeżeli ma na tabliczce tyle samo KW co MTz to pokaż

Opublikowano

lok133 jesteś moim idolem, podziwiam Cię. Twardo bronisz swojej racji (lub wiedzy tajemnej). Normalnie Einstein z Ciebie.

Toż kris wstawił skan z instrukcji!! jeszcze Ci mało??

Widzisz u ciebie na fotce jest to prawda moc 65 KM ale jest to moc nominalna a nie maksymalna a te obie moce moga sie roznic nawet o 20 KM.

Opublikowano (edytowane)

Tak, ale nie w tak małym ciągniku, 20KM różnicy, dla przykładu w Claas'ie Axionie 850 różnica między mocą znamionową a maksymalną wynosi ok 5KM [Moc przy l.obr. znamionowych (ISO–TR14396) kW/KM 171/233,

Moc maksymalna (ISO–TR14396) kW/KM 175/238]

 

No chyba że JUMZ naprawdę ma kiepską charakterystykę silnika i im wyższe obroty tym więcej mocy gubi [jak to mówisz, aż 20KM]

 

PS: A wiadomo że im większy silnik tym większe są różnice między mocą znamionową a maksymalną, dlatego dałem dla przykładu Axiona 850.

Edytowane przez kris14
Opublikowano (edytowane)

Ładny kabaret robisz tutaj :D :lol:

Moc użyteczna (efektywna) - moc mierzona na wale napędowym. Różne normy różnie specyfikują warunki pomiaru mocy użytecznej. Jej wielkości mogą się znacznie różnić w zależności od normy użytej. Wielkość mocy można uzyskać z hamowni.

Moc nominalna (znamionowa) - moc podawana przez wytwórcę silnika.

Moc trwała - największą moc, z jaką silnik może bezpiecznie pracować w sposób ciągły.

 

To jak MTZ ma 80 KM nominalnej to Trwałej co 100 będę miał? :lol:

 

Po za tym moc podawana na tabliczkach mierzona jest przy bodajze maksymalnym momencie obrotowym. Więc co najwyżej jumz moze być słabszy na wolnych obrotach. MTZ swój moment łapie tak 1400 obr i jak pociesne mu 1800 czy 2200 to co będzie silnijeszy? nie juz nie bo swoja granice osiagnał przy 1400 co najwyrzej więcej wychla

Edytowane przez UrsusCzesio

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v