Skocz do zawartości

[Ursus C-360] Obrotomierz.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no duzo mozliwości nie ma na poprowadzenie tej linki poniewarz tak jest dopsowana na długość.Ja mam tak że od przekładni przechodzi za prądnicą potem przy bloku za rozrusznikem i do kabiny a tam prosto w góre do obrotomierza.Moge cyknąc fotke najwcześniej koło piatku

Opublikowano
no duzo mozliwości nie ma na poprowadzenie tej linki poniewarz tak jest dopsowana na długość.Ja mam tak że od przekładni przechodzi za prądnicą potem przy bloku za rozrusznikem i do kabiny a tam prosto w góre do obrotomierza.Moge cyknąc fotke najwcześniej koło piatku

Byłbym bardzo wdzięczny jak wrzuciłbyś fote. Ja jedną już poprowadziłem zaraz przy kablach do przednich świateł. I pewnego razu jechałem sobie i gdy się zatrzymałem to zauważyłem, że właśnie z tego miejsca wydobywa się dym. Okazało się, że linka spaliła swoją izolację i już zaczynała palić kable. Także drugi raz wolę nie ryzykować uszkodzenia instalacji elektrycznej.

Opublikowano
Witajcie.Kupuje już 2 linke mth.Wczesniej pojeździłem jakieś 2 Mth i urwała sie od strony silnika.Teraz jechałem na mniejszych biegach,wycisnełem 5 dodałem gazu no i mi spadła wogule wskazówka do dołu.I tak sie zastanawiam co wymienic no i koszta Pozdrawiam.

 

Od tego na jakim jedziesz biegu nie ma to znaczenia. Najwidoczniej źle poprowadziłeś linkę przy drążku zmiany biegów. Zapewne jak opuszczasz dźwignię na dół (czyli najwyższe biegi) to linka musi się obcierać i być mocno naprężona- wtedy pęka.

Opublikowano

Linka sama się układa niemożna jej nigdzie mocować poprowadzić jak najmniej kręta drogą bo inaczej będzie się urywać.

Powinna opierać się swobodnie o elementy silnika.

W mojej 60-tce chodzi od 1982 roku.

Opublikowano
Linka sama się układa niemożna jej nigdzie mocować poprowadzić jak najmniej kręta drogą bo inaczej będzie się urywać.

Powinna opierać się swobodnie o elementy silnika.

W mojej 60-tce chodzi od 1982 roku.

No dobra. Domyślam się, że nie może być za bardzo poskręcana, ale o jakie elementy silnika powinna się opierać?

Opublikowano

Witam serdecznie jestem tutaj nowy ;) Posiadam Ursusa c-360, mam mały problem z obrotomierzem - otóż nie działa. Zmieniałem kilka 'ślimaków'(napędów) obrotomierza - kręcąc nim na zewnątrz działa, kiedy go wkręcę w odpowiednie miejsce w bloki silnika ni chu-chu. Cóż mogło zawieść?

Opublikowano

Pisałem, iż już kilka napędów testowałem, jeden nawet jest nowy. Ów napędy po wkręceniu w blok nie obracają się mimo uruchomionego silnika(na zewnątrz działają bez zarzutu)

Opublikowano

A co ma do tego linka, jak napęd nie kręci się przy załączonym silniku(sprawdzane przy wypiętej lince)

 

 

Nie cytujemy poprzedniego posta. @quercus

Opublikowano

To zapewne coś związane z awarią napędu z wałka rozrządu. Pewnie wejście na ten wypust napędu linki się wyrobiło i dlatego nie obraca. Niestety, nie wiem jak to naprawić - ja nawinął bym na wypust napędu troszkę taśmy izolacyjnej i spróbował, trzeba by to jednak zrobić delikatnie, aby kawałki taśmy gdzieś się nie oderwały, bo mogłyby zatkać jakiś kanał olejowy. Można by też trochę rozklepać ten wypust wychodzący z napędu licznika. Ale to tylko moje sugestie i domysły ;) . Życzę powodzenia.

Pzdr.

Opublikowano

A to ma do tego linka ze nie wchodzi we frez napedu lub licznika te nowe linki chińskie takie sa ja w w 30 tez tak miałem nowa linka i nie napedzała

Z jednej strony na lince jest taki plastikowy ogranicznik ja go jakos przesunołem ze linka bardziej sie wysuwała z panceza bo zauwaz że frez w zegarze zaczyna sie praktycznie na samym poczatku a w napedzie jest troche głabiej

pozdr

Opublikowano

Dobra, kupie najlepszą linkę robioną w japonii na zamówienie i co ona mi da jak napęd licznika się nie kręci?

 

Kolego po raz ostatni powtarzam nie cytujemy poprzedniego posta. W przeciwnym razie poleci % @quercus

Opublikowano

Urwała mi się linka od obrotomierza i pozostała w wałku napędzającym .Czy jest możliwość wymiany wałka bez rozbierania całej skrzyni ?? tylko przez górny dekiel ?

 

Ciągnik to Ursus 330m...

 

sorry ze odbiegam od tematu ale nie chciałem zakładać nowego ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PAATRYKK5
      koledzy czy ta szyba:
      http://allegro.pl/szyba-tylna-c-360-kabina-sokolka-st-34-i1440306806.html
      będzie pasowała do tej kabiny:
      http://www.bankfotek.pl/view/890742
      ta kabina wszystkie szyby ma w osobnych ramkach przykręcanych do głównych ram kabiny
    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez Logan93
      Witam. Nie wiem czy dokładnie powinien się ten temat znajdować.
      Potrzebuje wymiary lub link do uszczelek do kabiny Ursusa 4011 typu ORZESZEK. Kupiłem niedawno traktorek bez kabiny i postanowiłem odbudować go do oryginalnego stanu. Zakupiłem i kabinę i drzwi lecz niestety są bez uszczelek. 
    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v