Skocz do zawartości

[Ursus C-360] Obrotomierz.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z obrotomierzem w C-360. Kupiłem linkę potrzebną do jego działania i wkręciłem ją na swoje miejsce tzn. pod prądnicą. Po uruchomieniu silnika linka nie kręci się. Co może być przyczyną?

Opublikowano

Jak wkręce do zegara to wskazówka się obraca. Aha jeszcze coś. Przy wyłączonym silniku linkę moge obracać tylko w jedną stronę a w drugą nie idzie a przy włączonym silniku moge obracać w dwie strony

Opublikowano

Elektrotech źle cię zrozumiałem. Jak wykręcę z zegara to się nie obraca a jak wkręcę do zegara, wykręcę z silnika i zacznę nią kręcić to wskazówka lekko się podnosi tzn. że zegar działa.

Opublikowano

Linka nie kręci się jak ją wykręce z zegara. Tylko zastanawia mnie dlaczego przy wyłączonym silniku i wkręconej lince do silnika mogę ją obracać ręką tylko w jedną stronę, a jak silnik jest włączony to mogę ją obracać w obie strony

Opublikowano
Co to jest ten ślimak? Można to samemu naprawić czy trzeba kupić nowy? Ile takie cudo kosztuje?

ślimak to przekładnia przykręcasz ją do pokrywy rozrządu koszt około 30 zł czasami udaja się uratować tylko trzeba dobrze przemyć ropą uwazaj przy dokręcaniu mogą pęknąć uszka

Opublikowano

Kupiłem nową przekładnię i obrotomierz działa, ale jak wcisnę gaz do deski to wskazówka dochodzi do 2400 obrotów, podczas gdy na zegarze jest skala do 2800 obrotów. Czy to oznacza, że mogę wkręcić trochę tą śrubę ograniczającą na pompie tak żeby obroty dochodziły do 2800? I tak przy okazji czy 1200 motogodzin to duży przebieg jak na C360 z 80 roku?

Opublikowano

No mój tak dochodzi do ok.2700 obrotów. Możesz podkręcić pompe ale to tylko chyba poprawi sytuacjie w transporcie. Coś ty 1200 jaK Z 80 roku to nic. Ja mam z 85 i już na drugim snilku zrobiłem około 3000 mtg.

Opublikowano
No mój tak dochodzi do ok.2700 obrotów. Możesz podkręcić pompe ale to tylko chyba poprawi sytuacjie w transporcie. Coś ty 1200 jaK Z 80 roku to nic. Ja mam z 85 i już na drugim snilku zrobiłem około 3000 mtg.

Właśnie chodzi mi o to żeby poprawić szybkość w transporcie. A silnik nie dostanie jak mu będę kręcił takie obroty? Przy twoich 3000 mtg to moje 1200 rzeczywiście wypada blado. Ile hektarów obrabiasz twoim c 360?

Opublikowano

Jak mu podkręcisz obroty na pompie to silnik będzię " żyłowany ". Ja swojim obrabiam 10 ha. No fakt sporawo chodzi po drogach. A jezli mowa o transporcie to załóż szersze opony i odrazu pójdzie szybciej.

Opublikowano

Witajcie.Kupuje już 2 linke mth.Wczesniej pojeździłem jakieś 2 Mth i urwała sie od strony silnika.Teraz jechałem na mniejszych biegach,wycisnełem 5 dodałem gazu no i mi spadła wogule wskazówka do dołu.I tak sie zastanawiam co wymienic no i koszta Pozdrawiam.

Opublikowano

Ja też mam problem z linką obrotomierza w c 360. Kupiłem nową i powiesiłem ją razem z kablami, tymi które idą do przednich świateł na takich haczykach przy silniku. No i po jakimś miesiącu zerwała się i przy okazji popaliła mi izolację tych kabli od świateł. W jakim innym miejscu poprowadzić linkę, żeby w przysłości nie mieć takich przygód? Jak była ona montowana fabrycznie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PAATRYKK5
      koledzy czy ta szyba:
      http://allegro.pl/szyba-tylna-c-360-kabina-sokolka-st-34-i1440306806.html
      będzie pasowała do tej kabiny:
      http://www.bankfotek.pl/view/890742
      ta kabina wszystkie szyby ma w osobnych ramkach przykręcanych do głównych ram kabiny
    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez Logan93
      Witam. Nie wiem czy dokładnie powinien się ten temat znajdować.
      Potrzebuje wymiary lub link do uszczelek do kabiny Ursusa 4011 typu ORZESZEK. Kupiłem niedawno traktorek bez kabiny i postanowiłem odbudować go do oryginalnego stanu. Zakupiłem i kabinę i drzwi lecz niestety są bez uszczelek. 
    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v