Skocz do zawartości
dudek102

wycieki oleju

Polecane posty

dudek102    0

Witam wszystkich

jestem nowy i kupiłem kilka miesięcy temu C-355 na 1 ha aż nadto swoje w polu zrobił wiec czas doprowadzić go do porządku i tu moje pytania.

Przeszukałem całe forum i odpowiedzi na pytanie nie znalazłem wiec pisze

mam duży wyciek oleju z jak się nie mylę to nazywa się to drążek skrętny olej cieknie z dwóch stron zaślepek z dwoma śrubami i ze środka jak to uszczelnić i czy jest możliwość uszczelnienia tego demontażu (wałka z wieloklinem ) bez ściągania korpusu pompy itd ??

a i drugie pytanko ma ktoś schemat instalacji pneumatycznej ciapka c-355 bo u mnie się kończy na odolejaczu a ciągnąc przyczepę baz hamulców to nie bardzo . jak do posta dodać zdjęcie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

No może dodaj skąd dokładnie cieknie ten olej


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudek102    0
(edytowany)

najlepiej to bym oddal zdjęcie bo nie wiem jak to się nazywa mam zdjęcie ale nie wiem jak dodać.

to jest poniżej ramion podnosnika (w karpusie podnosnika)zaczepia sie do tego główny zaczep .

 

zdjęcie dodałem do galerii inaczej nie umiem

dzięki za pomoc

Edytowano przez dudek102

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtas972    8

heh zapewne lieci ci z gniazda ydrauliznego a zeby to uszczelinic to trzeba to wymienic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Chodzi ci o układ regulacji siłowej :rolleyes: muszę cię zmartwić musisz zdjąć pokrywę, ale komplet uszczelek całej pokrywy podnośnika łącznie z rozdzielaczem i tłoczyskiem nie przekracza 50zł


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudek102    0

chodzi ci o gniazdo do podłączenia np.hydrauliki do przyczepy jeśli tak to nie jest to w instrukcji znalazłem ze jest to drążek skretny ale po co to jest i jak to naprawić to nie wiem z dwóch stron jest przykręcone podkładkami z dwoma śrubami . to jest w korpusie podnosnika zaraz pod ramionami podnosnika

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e26e801a4d7588d.html tu jest zdjęcie i pokazane gdzie cieknie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(edytowany)

Pewnie chodziło o wałek regulacji siłowej, no to żeby to uszczelnić to nie trzbea przecież zdejmować pokrywy podnośnika bo i po co.tam sa tylko 4 oringi. Ja dodatkowo z jednej strony zaślepiłem otwór plastkikową nakrętką a z drugiej przyspawałem krążek z blachy. Od tej pory podnośnik w 60 jest suchy, a ciągnik chodzi w turze i ogólnie to nie stoi za dużo w garażu.

 

 

No miałem racje.

Edytowano przez MajsterPopsuj88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudek102    0

dobrze z zewnętrznych stron mogę zdjąć te Ala zaślepki i założyć nowe oringi a jak uszczelnić wewnętrzne strony gdzie jest ten wałek i te mocowanie jak wyjmę wałek nic mi do środka nie wpadnie ??? bo wałek muszę wyjąc całkiem ?? bo patrząc w internecie na korpus podnośnika i te miejsca to boczne mocowania tego wałka z wieloklinem jest połączone pusta przestrzenią z korpusem boje się ze coś mi tam wpadnie i dopiero będzie problem bo pierwszy raz w życiu mam do czynienia z ciągnikiem i jego budowa wiec jak mi coś wpadnie to nawet nie będę wiedział co jak i po co .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

Do wymiany tych oringów (oczywiście wszystkich 4) musisz zdjąć cały ''plecak'' ponieważ nie wyciągniesz tej środkowej części ,bo blokuję ją rura zębata a na niej jest przykręcona dzwignia jedną śrubą na klucz 10, którą odkręcisz tylko od wewnątrz i wtedy wychodzi ta rura, tuleje co tam są, i możesz wymieniać oringi. Oczywiście aby dostać się do tejże śrubki musisz zdemontować część tych dźwigienek. Ja zawsze jak to składam zwracam uwagę aby wszystko ładnie pasowało i nieraz nie wystarczy dać 4 oringi jak zakładam a widzę że pokrywki nie zamknęły się z lekkim naciskiem dokładam dodatkowo oring tak aby sie ciasno zamykało i dokręcam.Takie złożenie na ścisk jak jest dobrze złożone gwarantuje brak wycieków na długo.Jakby jakieś pytania to napisz na PW.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    620

no to ja odpowiem na drugie pytanie

1. sprezarka

2. odolejacz

3. Regulator ciśnienia powietrza

4. zbiornik

5. Zawór hamulca

6. Złącze powietrza

oczywiscie wszystko polaczone rurkami

chyba nic nie ominolem :huh:


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sadoś
      najpopularniejszy ciagnik w polsce to bez watpienia ursus c-360,wypoowiedzcie się i napiszcie co onim sądzicie!
    • Przez Rysiek66
      Witam!
      Mam problem silnikiem mf 3. konkretnie to ciągnik c-360 3p. Ale od początku. Ilknik jest złożony całkowicie na nowych cześciacj blok głowica tłoki  itd... Od skończenia remontu zrobił moe z 4 godziny, Dziś bronowałem i nagle zaczal trochę inaczej pracować,pomyslałem że sie zapowietrza i szybko zjechałem do domu. ogladnałem co i jak i zauwazylem że pompa Sie poci w kilku miejscach ale temat nie o tym. Zapaliłem na próbę z ciekawości,odpalił bez problemu tylko po dodaniu gazu zaczeło wywalać olej bgnetem,dodam że na obroty nie zbierał się tak jak wczwśniej. Po otwarciu maski zauważyłem że z pod nakrętek trzymających pokrywę zaworów szły bąbelki,z jednej z olejem bo wyrzycało czarną maź a z drugiej takie cos brązowe moze to płyn. Zwaliłem głowice bo stwierdziłem że uszczelka. Ale uszczelka cala tylko po zdjeciu głowicy było na niej pełno kropel plynu chłodniczego. a Srodkowa szpilka od strony kolektora ssącego cała urzygana w oleju.  Środkowy tłok mokry,w komorze spalania było  cos jakby olej,ropa lub płyn może??Ciężko było mi stwierdzić. a dwa pozostałe tłoki suche tylko jest na nich taki biały nagar,osad. a po delikatnym skrobniecu Paznokciem pod spodem jest juz normalnie okopcone na czarno. Panowie pomożcie co to może być. jest możliwe że blok lub głowica krzywe?? liczę na Wasza pomoc. pozdrawiam!
    • Przez Tadeusz1212
      Może ktoś mi napisać jaki sprzęt najlepiej nadawałby się do ursusa C-360. Najbardziej mi chodzi o pług, agregat uprawowy, siewnik.
    • Przez KAMILK10
      Witam ostatnio w internecie znalazłem ten traktor http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz/149937:1/7e45a044c710cb774bc26d287a450461/ nigdy wcześniej nie spodkałem sie z tym modelem. Wie ktoś coś na temat tego ciągnika?
    • Przez Tadeusz1212
      Mój C-360 w obciążeniu maksymalnym pali około 6 litrów a w minimalnym około 5 litrów. A ile wam palą wasze C-360 ???
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.