Skocz do zawartości
dudek102

wycieki oleju

Polecane posty

dudek102    0

Witam wszystkich

jestem nowy i kupiłem kilka miesięcy temu C-355 na 1 ha aż nadto swoje w polu zrobił wiec czas doprowadzić go do porządku i tu moje pytania.

Przeszukałem całe forum i odpowiedzi na pytanie nie znalazłem wiec pisze

mam duży wyciek oleju z jak się nie mylę to nazywa się to drążek skrętny olej cieknie z dwóch stron zaślepek z dwoma śrubami i ze środka jak to uszczelnić i czy jest możliwość uszczelnienia tego demontażu (wałka z wieloklinem ) bez ściągania korpusu pompy itd ??

a i drugie pytanko ma ktoś schemat instalacji pneumatycznej ciapka c-355 bo u mnie się kończy na odolejaczu a ciągnąc przyczepę baz hamulców to nie bardzo . jak do posta dodać zdjęcie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudek102    0

najlepiej to bym oddal zdjęcie bo nie wiem jak to się nazywa mam zdjęcie ale nie wiem jak dodać.

to jest poniżej ramion podnosnika (w karpusie podnosnika)zaczepia sie do tego główny zaczep .

 

zdjęcie dodałem do galerii inaczej nie umiem

dzięki za pomoc

Edytowano przez dudek102

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bobytempelton    158

Chodzi ci o układ regulacji siłowej :rolleyes: muszę cię zmartwić musisz zdjąć pokrywę, ale komplet uszczelek całej pokrywy podnośnika łącznie z rozdzielaczem i tłoczyskiem nie przekracza 50zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudek102    0

chodzi ci o gniazdo do podłączenia np.hydrauliki do przyczepy jeśli tak to nie jest to w instrukcji znalazłem ze jest to drążek skretny ale po co to jest i jak to naprawić to nie wiem z dwóch stron jest przykręcone podkładkami z dwoma śrubami . to jest w korpusie podnosnika zaraz pod ramionami podnosnika

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e26e801a4d7588d.html tu jest zdjęcie i pokazane gdzie cieknie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chodziło o wałek regulacji siłowej, no to żeby to uszczelnić to nie trzbea przecież zdejmować pokrywy podnośnika bo i po co.tam sa tylko 4 oringi. Ja dodatkowo z jednej strony zaślepiłem otwór plastkikową nakrętką a z drugiej przyspawałem krążek z blachy. Od tej pory podnośnik w 60 jest suchy, a ciągnik chodzi w turze i ogólnie to nie stoi za dużo w garażu.

 

 

No miałem racje.

Edytowano przez MajsterPopsuj88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudek102    0

dobrze z zewnętrznych stron mogę zdjąć te Ala zaślepki i założyć nowe oringi a jak uszczelnić wewnętrzne strony gdzie jest ten wałek i te mocowanie jak wyjmę wałek nic mi do środka nie wpadnie ??? bo wałek muszę wyjąc całkiem ?? bo patrząc w internecie na korpus podnośnika i te miejsca to boczne mocowania tego wałka z wieloklinem jest połączone pusta przestrzenią z korpusem boje się ze coś mi tam wpadnie i dopiero będzie problem bo pierwszy raz w życiu mam do czynienia z ciągnikiem i jego budowa wiec jak mi coś wpadnie to nawet nie będę wiedział co jak i po co .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    154

Do wymiany tych oringów (oczywiście wszystkich 4) musisz zdjąć cały ''plecak'' ponieważ nie wyciągniesz tej środkowej części ,bo blokuję ją rura zębata a na niej jest przykręcona dzwignia jedną śrubą na klucz 10, którą odkręcisz tylko od wewnątrz i wtedy wychodzi ta rura, tuleje co tam są, i możesz wymieniać oringi. Oczywiście aby dostać się do tejże śrubki musisz zdemontować część tych dźwigienek. Ja zawsze jak to składam zwracam uwagę aby wszystko ładnie pasowało i nieraz nie wystarczy dać 4 oringi jak zakładam a widzę że pokrywki nie zamknęły się z lekkim naciskiem dokładam dodatkowo oring tak aby sie ciasno zamykało i dokręcam.Takie złożenie na ścisk jak jest dobrze złożone gwarantuje brak wycieków na długo.Jakby jakieś pytania to napisz na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

no to ja odpowiem na drugie pytanie

1. sprezarka

2. odolejacz

3. Regulator ciśnienia powietrza

4. zbiornik

5. Zawór hamulca

6. Złącze powietrza

oczywiscie wszystko polaczone rurkami

chyba nic nie ominolem :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×