Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam kolejny problem a mianowicie padła prawie cała elektryka a dokładnie nie ma żadnych świateł i padły wskaźniki najpierw od ładowania a teraz od temperatury od razu uprzedzam że żaden kabel nie jest przerwany i mam pytanie gdzie są jakieś bezpieczniki we władku bo ja nie mogłem się dopatrzeć jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę pisać.

  • Like 1
Opublikowano

Po wymianie bezpieczników wszystko na jakiś czas wróciło do normy ale teraz znów pojawił się problem mianowicie np. gdy włączę światła pozycyjne to z tyłu zapala się tylko prawe ale gdy nadepnę na hamulec to prawe gaśnie a lewe włącza się, to tylko jeden z objawów podobnie jest też przy przerzucaniu świateł krótkich na długie. Macie jakiś pomysł co może być przyczyną?

Opublikowano

Być może masz gdzieś zware w kablach. I dlatego tak CI wariuj i bezpieczniki CI spaliło. Prześwietl kable i zobacz czy wszystko jest ok. Sprawdź masę od aku i resztę kabli.

Opublikowano

Niema masy, lub gdzies się cos zwarłoz, wtedy takie choinki są. Ja pamiętam miałem tak ze, miałem otwartą maske i zapalone swiatła to wszystko było ok, ale jak zamknołem to wyszystko znikało- brak masy kabel raz masował raz nie. :D Nigdzie ci nie iskrzy w boblizu deski podczas jazdy?

Opublikowano

Witam. Może i ja się przyłączę do tematu. Otóż mój Tato posiada t25a. I jest taki problem.

Otóż, Światła niby wszystko dobrze działa, ale przez ok 15 min a później jara się wyłącznik od świateł. Po wymianie wyłącznika na nowy znowu jest to samo... światła poświecą ok 15 min i znowu wyłącznik się przepala... żadne bezpieczniki się nie przepalają.

 

Ja osobiście podejrzewam regulator napięcia

 

Może ktoś wie o co chodzi?

Opublikowano

masa w lampie. Ja mam wszystkie lampy nowe jest tam masa inaczej rozwiązana nawet wg mnie lepiej troche kabli dorobiłem i działaja bez zarzutu. Ale musze kupić takie jak na 1 montaż były metalowe bo te plastiki się topią :o Polska podróba. Stał pol godziny na światłach i na stopie to sie tylne klosze stopiły :lol: :lol:

Opublikowano

Witam. Może i ja się przyłączę do tematu. Otóż mój Tato posiada t25a. I jest taki problem.

Otóż, Światła niby wszystko dobrze działa, ale przez ok 15 min a później jara się wyłącznik od świateł. Po wymianie wyłącznika na nowy znowu jest to samo... światła poświecą ok 15 min i znowu wyłącznik się przepala... żadne bezpieczniki się nie przepalają.

 

Ja osobiście podejrzewam regulator napięcia

 

Może ktoś wie o co chodzi?

 

Podejrzewam że w miejsce bezpieczników masz wstawione grube druty :rolleyes: i dlatego wyłącznik się jara zamiast bezpieczniki. Przyczynę zwarcia ciężko znaleść w tych rosyjskich instalacjach...

Opublikowano (edytowane)

@dominik94 Włącznik ma za mały amperaż, trzeba albo wstawić nieoryginalny mocniejszy włącznik lub zainstalować przekaźnik , co by bylo lepszym pewniejszym rozwiązaniem

Edytowane przez bobytempelton
Opublikowano

Tak boby, 50A to za mało przy rozruchu zimą ale oryginalny jak trzymał to 25 lat a te nowe? rozruch zimą i sym idzie z nich. Ale ja już sam je teraz regeneruje o ile jest rozkręcany bo niektóre są nitowane niektóre skręcane zależy od dostawy

Opublikowano

@dominik94 Włącznik ma za mały amperaż, trzeba albo wstawić nieoryginalny mocniejszy włącznik lub zainstalować przekaźnik , co by bylo lepszym pewniejszym rozwiązaniem

Właśnie rozmyślałem to przed wymianą regulatora napięcia... Kiedyś kupiłem ten "ruski" badziew zdążyłem odejść od sklepu 50m i się rozsypał :P

Może ktoś mi podpowie gdzie znajduje się ten regulator napięcia? :rolleyes:

Opublikowano

Jeśli nie paliły się żadne światła, to nie powinno być takiego poboru prądu. Coś jest nie tak.

Mój błąd... nie dopisałem, że światła były włączone Przepraszam :)

Opublikowano

Witam, mam duży problem z elektryką w moim t25, nie podaje prądu przez stacyjkę do rozrusznika, przekręcam kluczyk i zero reakcji, na stacyjce w niebieskim kablu jest napięcie (stacyjka nowa) więc tuaj raczej nie szukam problemu, zastanawiam się w jaki sposób sprawdzić resztę czy jest dobra (dodatkowy opornik, sterownik rozrusznika, czy może ta brązowa skrzyneczka). Patrzyłem na dodatkowy opornik i w czerwonych kablach po przekręceniu stacyjki jest napięcie i przechodzi na drugą stronę na białe, więc tu chynba jest wszystko ok. zastanawiam się nad tą brązową skrzynką tam przychodzą trzy kable na dole (biały, różowy i niebieski) i niebieski na górze, w białym i różowym jest napięcie po przekęceniu kluczyka a w niebieskich nie ma i nie wiem czy jest dobrze. Bezpieczniki razem z całą kostką zmienione na nowe i tam też jest napięcie. Proszę pomóżcie bo sam już nie wiem co jest grane.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Schemat w rękę, posprawdzać jak powinno być i jak jest i już masz przyczynę awarii.

Opublikowano

Chłopaki co jet nie tak, mam alternator z regulatorem i z + podłączony kabel do amperomierza a D do przekaźnika rozrusznika, kontrolka od ładowania podłączona od amperomierza do D na alternatorze, akulutaor podłączony napięcie jest na D a kontrolka nie świeci, pomijając że jak włoże kluczyk do stacyjki to też nic, przekręcam kluczyk i zero reakcji, sprawdzałem przekaźnik rozrusznika niby wszystko ok nic się nie urwało podłączone wg schematu i zero reakcji, czy tak powinno być że na przekaźniku jest cały czas napięcie w B i k-gdzie podłączony jest przewód z D alternatora.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v