Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Jestem nowym posiadaczem takiego mf i mam problem z wskaznikiem poziomu paliwa nie wiem co jest zepsute bo cały czas wskazuje pół baku i jesli sie doleje np 5l to wskaznik wskazuje pełen bak po jakims czasie spadnie znaów na pół baku co moze byc zepsute?? Czy to jest pływak tylko czy cos jeszcze??

Opublikowano

Przyłączę się do tematu bo mam podobny problem w MF 6180 wskaźnik od poziomu paliwa skacze. Czasami jest dobrze a czasem skacze od zera do pełnego zbiornika. Nie ruszam tego bo nie wiem gdzie szukać pływaka lub jakiegoś innego czujnika i na którym zbiorniku bo są jakieś kabelki przy wlewie z tyłu i są jakieś kabelki pod stopką do kabiny

Opublikowano

A moze bede ktos wiedział czy to jest dormalne ze w moim MF 6170 jak zaczne opuszczac przedni tuz to spada pod wpływem swego ciężaru(długo to trwa), a nie za pomoca docisku bo chyba te tłoki sa dwustronne??? A ja bede potrzebował do kiszonki w tym momecie docisk musi byc ,bo np mam zrobiony tuz w ursusie 914 to jak mam zaczepiony spych i zacznę z puszczać to jak dam docisk to az przednie koła moze podnieś. A moze cos jest zepsutego w mf prosze o rady.

Z góry dzieki

Opublikowano

Po pierwsze zobacz czy do przedniego tuza masz podłączone 2 przewody do jednego siłownika jeśli jest tylko jeden to masz siłowniki jednostronnego działania. Tak jest u mnie podnosi do góry natomiast na dół idzie pod własnym ciężarem.Jeśli masz 2 przewody a mimo tego idzie wolno to z tyłu ciągnika po prawej stronie od wyjść hydraulicznych jest takie pokrętło małe od szybkości przepływu oleju. Takie z oznaczeniem + z jednej strony z drugiej -. Przekręć tym pokrętłem i powinno być ok.

Opublikowano

no wlasnie mam jeden przewód ale do tego włącznika tuza po prawej stronie obok silnika idą 2 przewody od ciagnika dopiero z tego wlącznika idzie tylko 1 przwód do tuz, moze jest cos zle podłaczone ??

Opublikowano

A mam takie pytanie dotyczące skrzyni w moim mf 6170 słyszałem ze duzo osób mowi ze ma 4 biegi pod obciążeniem, wiec mam pytanie o co z tymi "biegami pod obciążeniem" i jakie to sa biegi w moim mfie. (mam skrzynie 32/32)

Opublikowano

Bo w mfach są dwie skrzynie 32x32. Jedna to, że na pierwszej gałce masz biegi 1-4 i przełącznik żółw zając a na drugiej grupy biegów A i B i wsteczne, i wszystko przerzucane ze sprzęgłem. 4 biegi pod obciążeniem ma skrzynia dynashift, są one w gałce przy kierownicy, i po prostu na tej gałce co normalnie było A i B jest tylko przód i tył;)

Opublikowano

witam ponownie :) Znów mam problem wiec kolejny raz proszę o pomoc:

1Mam problem z wymianą filtra paliwa w mf 6170 bo jak zacząłem odkręcać to zaraz paliwo mi zaczęło cieknąc po ręce wiec mam pytanie czy cos ja zle robie czy to jest dormalne ze paliwo cieknie podczas wymiany filtra?????

2Zacząłem sie bawić z przednimi reflektorami na dachu bo 2 swiatła nie swieciły ale reszta była ok i po chywili cos zle zrobiłem i mi bezpiecznik siadł( słyszałem)i tez wszystkie przednie reflektory na dachu mi siadły a teraz nie wiem gdzie jest skrzynka z wszystkimi bezpiecznikami??? Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.Pozdrawiam.

Opublikowano

Bo w mfach są dwie skrzynie 32x32. Jedna to, że na pierwszej gałce masz biegi 1-4 i przełącznik żółw zając a na drugiej grupy biegów A i B i wsteczne, i wszystko przerzucane ze sprzęgłem. 4 biegi pod obciążeniem ma skrzynia dynashift, są one w gałce przy kierownicy, i po prostu na tej gałce co normalnie było A i B jest tylko przód i tył;)

 

a przypadkiem wszystkie modele tej serii nie mialy skrzyni Dynashift?? i chyba w kazdym wtedy jest dzwignia polbiegow przy kierownicy, a skrzynie roznily sie tylko tym, ze byl rewers mechaniczny po prawej stronie siedzenia lub elektrohydrauliczny przy kierownicy. z takimi przynajmniej ja sie spotkalem. byc moze byla skrzynia Powershift, ale ja takiej nie widzialem w tych modelach.

Opublikowano

Jeśli jest to skrzynia 32x32 , ale nie dynashift to nie można zmieniać, zresztą masz półbieg i możesz nim operować w czasie jazdy to po co chcesz jeszcze grupy zmieniać? Ale ogólnie dużo modeli serii 61XX jest wyposażona w skrzynię dynashift, wtedy masz 32x32 i to na jednym biegu masz 4 półbiegi bez sprzęgła i nimi sobie operujesz kiedy chcesz;)

Opublikowano

Dokładnie, zmieniane są gałką przy kierownicy bez sprzęgła. Były one montowane w ciągnikach od 93 roku, jednak nie oznacza to że każdy wyprodukowany był wyposażony w tą skrzynię, bo montowane były wszystkie 3 rodzaje skrzyn;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v