Skocz do zawartości
piotrb14

belarus i raberwerk 2,5m

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotrb14    188

witam, chciałem się was zapytać czy traktor traci więcej mocy z broną wirnikową 2,5m z womem na 540 czy na 1000 obrotów?? i z jaką prędkością jeździcie z takimi maszynami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    42

ja ciągam belarusem brone aktywną laly z prędkością ok 7km/godz na obrotach wom 540 (w jaki sposub zmienić żeby bylo na womie 1000obr?).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

jest zmiana obrotów w ciągniku wom na 1000 trzeba odkręcić taką blaszkę i kluczem przekręcić taki wałeczek koło miejsca w którym się przestawia smarowanie skrzyni biegów w belarusie 1025 po przeciwnej stronie jak jest tłumnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris19911    9

Ale to zależy od tego na jakie obroty brona jest przystosowana. My redliniarke zamawialiśmy na 1000 bo moim zdaniem jest lżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karolt    0

Napewno bedzie mozna szybciej jezdzic jak bedzie na 1000 obrotów ale czy brona wytrzyma takie obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    42

brona może i wytrzyma ale szprzegło szlak trafi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9
(edytowany)

Przy 1000 obr są napewno mniejsze spadki mocy i obrotów przy większym obciążeniu jednostkowym w trakcie pracy.

u mnie wyliczyłem że na 1 obrót wału w redliniarce przy przekładni 1000 potrzebuje 3,7 obrotu WOM a przy przekładni 540 potrzebne by było 2 obr. o ile dobrze to wyczytałem.

Edytowano przez kris19911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    42

który to jest dekiel , ten z boku czy od spodu kadłuba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.