Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Piotrekkowal

Mała wpadka

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Mała

:( Dziś podczas transportu drzewa sosnowego 16-21 m (na krokwie ) ojciec wjechał na działkę i tył wozu wpadł do rowu no i woź się rozpadł (lekka awaria wozika <_< ) i drzewo zablokowało drogę wojewódzka 710 w Konstantynowie no i była akcja ratownicza na 4 ciągniki ( 360 2x 912 i zetorek nasz :unsure:) w 30 min sie zrobiło wsio- korek ok 3 km chyba

Więc mam pytanie jakie macie sposoby na przewoź takiej długości bali :huh: ok średnica 0,50 m tylko musi być 100 % pewny sposób że nic się nie złamie zmiażdży itd

może jakieś stalowe Kunice czy coś w tym stylu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    15

Do przewozu drewna większych średnic (i wogóle) należy używać wozów o pionowych kłonicach oczywiście metalowych i solidnych jak cała konstrukcja woza,bo o wypadek nie trudno a skutki bywają opłakane.Używanie woza który 40 lat temu ciągał koń jest lekkomylśne ze względu na wiek jego ilość jaką ciągneło się koniem a teraz ciągnikiem i ruch na drogach to nie są żarty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cezar903    1

Widzialem jak wożą drewno na takich przyczepach zrobionych do bali.(no konstrukcje musisz mieć porzadną)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    118

poszukać za grosze dłużycówki na allegro.pl, czasem do 1500PLN idzie dostać na bliźniakach. Fabrycznie przystosowana do wożenia drewna (długich kawałków). Kłonice spinasz linami nad drewnem i nie ma bata aby coś się rozwaliło.

 

A co do jakiegokolwiek transportu - spinać linami i pasami. Często widzę jak głąb jakiś coś wiezie na p-pie rolniczej czy nawet ciągnie samochodówkę ale albo ładunek nie przywiązany albo cienkimi sznureczkami i lata po przyczepie.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez elektrotech
      czy ktos podjął się budowy czegos takiego?? gdzie zakupić tłok teleskopowy
       
      ps
      mam zamiar zrobić cos takiego ale z dołożeniem 2 osi -blizniak koła 16 z Żuka... u mnie tłoków w domu duzo ale jak sie okazuje koniecznie jest obnizenie na max wysokości oraz zastosowanie tz kipra na tył ale tu problem skąd wziąc teleskopa-tłok..i ile taki ma max wysięgnik??
    • Przez stiwi6
      Witam
       
      Zakupiłem przyczepe marki Pronar postawiłem w garażu i spuściłem hamulec zasadniczy. Teraz gdy chciałem ruszyć przyczepa ma zaciągnięte hamulce. Podłączyłem ciągnik nabiłem powietrze do przyczepy i hamulce niechcą puścić. Może ktoś z użytkowników miał taki problem i może mi podpowiedzieć co zrobić
       
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez arkadian12
      Witam
      Panowie mam pytanie czy ktoś jest mi w stanie sprawdzić i podać wymiary płaskownika - szerokość i grubość, który podtrzymuje siłownik.
      W swojej przyczepie potrzebuje zamontować właśnie siłowniki od HL i tam jest w ten sposób montowany siłownik, że do ramy  przyspawany jest płaskownik z gniazdem dla siłownika
      Pozdrawiam
      Arek
    • Przez Maciekz1213
      Witam. Kupiłem ostatnio przyczepe Pronar. Ma ona zamontowane hamulce dwuobwodowe. Chciałbym przerobić je na jednoobwodowe ze względu na to, że wszystkie moje przyczepy mają taki układ hamulcowy. Jak wykonać taką przeróbkę? Z góry dziękuję
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.