Zaloguj się, aby obserwować  
juljanking

Hamulce NH TD5040

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
juljanking    0

Czy ktoś z was wie jaka może być przyczyna niedziałających świateł stopu w NH TD5040? Bezpiecznik w skrzynce jest w porządku a lampy nie zapalają się w ciągniku i w przyczepie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Może czujnik padł, ja tak miałem w C-385, wymieniłem na nowy i wszystko działało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    77

a sprawdzałeś w tej głównej skrzynce bezpieczników?? mi nie działały kierunki w jx90 bo miałem od przyczepy zrobione pod zetora i spięcie zrobiło i o dziwo bezpieczniki od kierunków całe a od awaryjnych spalone były chociaż one działały prawidłowo. Radzę ci sprawdzić wszystkie bezpieczniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

juljanking    0

wszystkie bezpieczniki w skrzynce są całe bo sprawdzałem już nie jednokrotnie. obawiam się że może być to wada instalacji ponieważ co roku muszę wymieniać bezpiecznik świateł mijania, musi być gdzieś małe zwarcie, w październiku padł mi trzeci a ciągnik na 2,5 roku więc mam nadzieję że nie padnie mi cała elektryka. A co do tych hamulców może być problem przy pompie hamulcowej? Przy naciśnięciu pedała nie zamyka obwodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmerNH    1

Pewnie gdzieś kabelek się przetarł, sprawdź czy do czujnika dochodzi prąd.

A z tymi światłami mijania to różnie bywa w TDekach, u mnie kiedyś np.były tylko długie i postój, na forum kiedyś też słyszałem podobną przygodę ze światłami. Pewnie gdzieś kabelki się przecierają pod kabiną, lub topią pod maską przy kabinie tam gdzie te wszystkie kostki.

 

Ciągną kable jak najkrótszą drogą i jak najtańszym kosztem, a później rolnik w środku sezony musi sprzęt do serwisu oddać bo przyczepki nie idzie podnieś albo przedniego napędu włączyć.


- Zetor 16145 turbo - nie ma że nie przejdzie
- New Holland TD60D - przepracuje każdy dzień w roku
- Ursus C-360 - stary ale jary
- Massey Ferguson 255 - Wynieś, przynieś, pozamiataj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    3

Ile kosztuje czujnik świateł STOP ? Są jakieś zamienniki np od 60 wygląda podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez robo
      Witam mam rocznego new hollanda td5050 niedawno kupiłem bronę wirnikową akpil tornada 3m do siewu używam siewnika poznaniak 3m zastanawiam się czy ciągnik poradzi sobie jakbym dokupił hydropaka do akpila i złożył zestaw może ktoś ma doświadczenie w tym temacie
    • Przez zxy
      Temat założyłem bardziej z ciekawości niż potrzeby, chociaż w przyszłości na pewno mi  się przyda.
      Jak to jest z tą regulacją w NH TD80D?
      Pedały w podłodze- regulacja nie odbywa się  za pomocą linki, lecz cięgna pod kabiną.
      Jeśli sprzęgło bierze za wysoko to trzeba cięgno popuścić czy podkręcić? Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić ;D
      Lepiej żeby było trochę luzy jałowego czy "na sztywno"?
      Nie wiem czy poprawie rozumiem definicje luzu jałowego. W moim toku myślenia sprzęgło nie bierze od razu lecz po wciśnięciu pedału o te kilka mm, jeśli moje myślenie jest złe to będę wdzięczny za prawidłowe wytłumaczenie i odpowiedź na pytania.
       
    • Przez pawlo694
      Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.










      Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez szmal1819
      Witam. Ciagnik uległ awari a minowicie ukrecił sie wałek pompy wtryskowej zaraz przy kole zembatym. Pompa rozebrana i nie swierdzono zadnych przyczyn by sie to stalo przez jej głowice. Co moze byc przyczyna? Wada fabryczna czy rozrzad?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.