Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam taki problem gdyz mam podpietego tura pod jedno z gniazd hydrauliki a chcialbym miec na stale gdzies w obwodzie tylko nie wiem w ktorym miejscu.Tur jest sterowany linkami poprzez rozdzielacz dwusekcyjny z zaworem jesli to pomoze.

Opublikowano (edytowane)

kurcze właśnie ciężko bo teraz jestem na studiach. dopiero za tydzień będę. postaram się przesłać zdjęcia z katalogu

 

Opisując:

pierwsze zdjęcie to filtr który jest od spodu ciągnika(nie wiem czy przy 3140 również). Szedł od niego przewód na tył ciągnika. Jakieś wyjście nie wiem do czego. Ja odłączyłem je i wpiąłem powrót od tura.

 

Na drugim zdjęciu jest rozdzielacz. Mam jedną parę wyjścia na tyle. W tym miejscu co jest strzałka to u mnie byl korek wkręcony. Wyjąłem go i podpiąłem tam zasilanie do tura. Wszystko bardzo ładnie teraz działa

 

 

 

 

l110417un06oct95.th.jpg

l117985un06oct95.th.jpg

 

 

 

patrząc na katalog od mojego modelu to wygląda to tak samo przy Twoim.

Edytowane przez piterq1991
Opublikowano

U nas jest wstawiony trójnik na rozdzielaczu, z jednej strony przewody idą na tył ciągnika a z drugiej na ładowacz. Gdy potrzebne mi zasilanie na maszyny to zamykam zawory przy ładowaczu. Ale u Ciebie chyba tak się nie da bo tobie potrzebny jest ciągły obieg oleju. U nas ładowaczem steruje się dwoma wajchami hydrauliki.

Opublikowano

Tak,potrzebuje ciągłego obiegu.Myslalem zeby wstawic trojnik pomiedzy regulator cisnienia a rozdzielacz. Na przewodzie do ladowacza zamocowac zawor i powinny byc ok.Tylko czy caly olej nie pojdzie mi przez rozdzielacz ladowacza powrotem i zaniknie skret oraz podnosnik??

Opublikowano

02042011h.th.jpg

02042011001.th.jpg

 

 

Na pierwszym zdjęciu jest podłączony wąż od zasilania z rozdzielacza ciągnika do tura(przewód ten co do przodu idzie)

Na drugim jest powrót z tura, który jest podłączony do filtra hydrauliki. Złącza na tyle są wolne, a tur działa bez problemu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez pawel2593
      Witam. Nie dawno zakupiłem JD 3130 i od początku pojawiły się problemy ze wspomaganiem i podnośnikiem, zdarzało się że czasami nie działało zarówno wspomaganie i podnośnik, lecz ostatnio jest już gorzej na małych obrotach nie ma szans żeby złapało. Dopiero po chwila jazdy na wyższych obrotach zaczynają działać(podnośnik często szarpie). Nie wiem w czym leży problem, nie znam dokładniej budowy mojej maszyny, ale wydaje mi się że ma za mało oleju, ale dlaczego jak nie działa wpom. to też podno. czyżby olej do tych dwóch urządzeń pochodził z jednego źródła?
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v