Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
benek30

mtz 82 ładowanie

Polecane posty

benek30    0

Witam. Mam pytanko do znawców elektryki ,co może być powodem zbyt wysokiego tzn 16 volt ładowania w mtz 82 ,instalacja jest trochę zmodyfikowana tzn.altek od poldka ,a i jeszcze jedna rzecz zgineły wszystkie światła instalacja 12v.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

robiłes pomiar że to 16 volt to żadna modyfikacja że od poldka tamten też daje ze 45A

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek30    0

tak mierzyłem .

a ile aku powinien mieć ten mtz bo j mam 1 12 voltowy, a może jakiś pozostały regulator po staraj instalacji coś tu zakłuca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kobra89    66

Najszybciej leży Ci regulator napiecia albo na alternatorze albo za nim, zależy jaki typ alternatora masz, a łądowanie to 14,4V, powinien dawac.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

a te 16 V to jest na altku czy na akumulatorach już altki od poloneza mają regulator zwykle mocowany na korpusie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

każdy alternator ma swój regulator napicia i żeby akumulator był doładowany to alternator musi produkować większe napięcie niż 12v a jak twoj produkuje 16v to szybciej się naładuje ale jak chcesz mieć mniejsze napięcie to musisz albo przestawić albo założyć inny regulator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



    • Przez Nikita_Bennet
      Witam ponownie.
      Dopiero co przyszły świece żarowe i miałem się do tego brać ale najpierw chcieliśmy coś z pszenicy zasiać. Skończyliśmy sianie kawałka (jesteśmy w połowie) ale już zjeżdżając z pola (4km) było słychać tak jakby stukanie między silnikiem a skrzynią biegów. Słychać po obu stronach ciągnika, bardziej metalicznie po prawej tam gdzie jest ten element/obudowa w który wchodzi dźwignia załączania przedniego napędu. Najgorsze że ostatnio musieliśmy kończyć talerzowanie MTZ952 a nie Zetorkiem 10145 bo tam padł mi alternator. Wyszło wtedy że trochę słabo napęd w MTZcie ciągnie ale człowiek pomyślał że pewnie tarczki trza dociągnąć.
      Co może być?
      Ogólnie na jutro plan jest taki aby spuścić olej ze skrzyni i zobaczyć czy nie ma opiłków lub śmieci, spróbować przez otwór z lewej strony, ten od smarowania sprzęgła zobaczyć czy coś nie walnęło przy sprzęgle choć tam niewiele widać, zwalić prawe koło i zdjąć tą przystawkę od napędu, sprawdzić czy tarczki są dokręcone bo to i tak muszę zrobić.
      Jakieś inne sugestie??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.