Zaloguj się, aby obserwować  
Kondzio16

Valtra T132-Opinie

Polecane posty

Kondzio16    0

Siemka wiem że zakładałem w niedziele temat o zetorze i MTZ ale sąsiad podpowiada tacie żeby Kupił Valtrę T132 . Podobnież to dobry ciągnik sąsiedzi go chwalą . Wujek ma Valtrę i mówi że chodzi bez żadnych problemów więc powstał ten temat. Ile będzie kosztowała taka valtra z full wyposażeniem oraz czy będzie to dobry ciągnik główny na 50ha? Dodam jeszcze że gospodarstwo będzie się dalej rozwijać a fundusze które aktualnie mamy to 280tyś zł. Co sądzicie o tym modelu? Jakie są jego wady i zalety? byłbym wdzięczny jakby ktoś napisał . Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek11    3

Sam jestem ciekawy ile teraz kosztuje taka Valtra. My posiadamy model t131 dwa lata i zastrzeżeń nie mamy. Nie chodzi mi o awarie, bo nowy traktor po tak krótkim czasie użytkowania nie powinien mieć takowych. Jak na razie traktor spisuje się całkiem dobrze ma 700mth, a pracuje na 60ha gospodarstwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek79    13

Valtra T131 z rocznika 2010 z TUZ i pneumatycznym fotelem w czerwonym kolorze 220 000 netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zom3    0

Moja T132 jeszcze nie ma roczku ale jak narazie bezproblemowo mam jakieś 900mth i w 2010 r dałem 280tyś nie jest to ful wypas ale mam amory na przednią oś i kabina amortyzowana.A jeśli chodzi o poruwnanie do zetora to chyba zły pomysł bo ni jak ma się zetor do valtry ja mam jeszcze 1634 ursusa i jeśli chodzi o uciąg to walra zostawia ją wtyle co prawda 1634 ma jedną zaletę lepiej idzie po błocie .

Edytowano przez zom3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez raul1985
      Witam ile trzeba dać za T174 Versu ?
    • Przez mikim
      Witam. 
      rozglądam się za nowym (używanym) traktorem. Moją uwagę mocno zwracają Valtry z okolic 2010roku i mocy 180-200kM.  Oglądałem kilka sztuk i mam kilka pytań:
      w których wersjach jest niezalezny obieg oleju hydraulicznego?? nikt nie potrafi jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie... Oglądałem taka t202 w wersji Versu z 2011roku (skrzynia mechaniczna sterowana z podłokietnika 4biegi i 5 zakresów) - i ponoć w niej nie ma dodatkowego zbiornika (tez nie zauważyłem)
      Znajomy ma też valrte versu z 2009 i u niego jest i mówi, że w każdej być powinien...
      jak to jest?? 
      Na co szczególnie zwrócić uwagę przy oglądaniu tych maszyn? Jak z serwisem przy ok 6-7tys Mth? ponoć warto wymienić profilaktycznie tarczki w skrzyni?
    • Przez mikim
      Szukałem i w końcu udało nam się kupić T171 w wersji Advance
      Jestem już po przeglądzie w serwisie (oleje, filtry, tarczki na WOM) 
      Sprzęt jest bardzo przyzwoicie utrzymany, kupiony ze sprawdzonych rąk. 
      Po przesiadce z Renault jest trochę kosmicznie, może macie jakieś materiały od tego modelu? sam opis kokpitu dużo pomoże, jakieś materiały odnośnie eksploatacji i ewentualnego serwisu? 
    • Przez CaseBizon
      Witam szukam opinii na temat Valtry t120 2005 rok produkcji, skrzynia mechaniczna bez rewersu przy kierownicy. Jak z awaryjnością i częściami. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.