Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym się dowiedziać jakie jest spalanie waszych Renaultów w poszczególnych pracach, jaki model ciągnika, z jakim sprzętem, jaka szerokość robocza?

 

Mój Renault 103.14(93KM):

-orka pług Fortschritt B200 4 skibowy szerokość robocza ok 180cm spalanie od 10-13 l/ha przy prędkości roboczej do 9,5 km/h

-przygotowanie do siewu kultywator 3,7m spalanie od 5-6 l/ha prędkość robocza do 11 km/h

-zbieranie zielonki na pryzme przyczepa zbierająca Kemper S800 ok 20m3 prędkość robocza do 12 km/h spalanie dokładnie nie mierzyłem bo nie było czasu, ale w tym roku napewno zmierze

-pracuje jeszcze w transporcie i w ugniataniu pryzm spalania też nie mierzyłem

-teraz jeszcze dojdzie praca z agregatem uprawowo siewnym 2,7m sam jestem ciekaw ile mi spali

Opublikowano

Renault 110.54

orka; pług Naud 4x40, Renata zeszła poniżej 10l/ha przy obrotach 1500-1600, ziemia 3 klasa, głębokość w granicach 25cm.

siew; agregat uprawowo-siewny 3m, spaliła w granicach 8l/ha, uprawa samym agregatem około 7l/ha

podorywka; agregat ścierniskowy 2.6m, spalanie w granicach 12l/ha

Opublikowano (edytowane)

Moja renia 113-14 w pługu 4x35cm na 2,5ha czyli około 5 godzin jazdy bo pole ciulowe spaliła około 15 litrów na godzinę. Moim zdaniem dużo, jeżdziłem na 4 II i 3 II bo miejscami glina i góry.

Edytowane przez wisniak222
Opublikowano

Chyba na 4 I i 3 I, bo II to przeciesz biegi szosowe. A tak poza tym to trochę dużo pali twój Renault. Co prawda niewygodny kawałek, glina i górki, ale przy takiej szerokości roboczej i naprawdę dużych możliwościach tych ciągników to za dużo.

Opublikowano

Jeździłem na tych średnich biegach, fakt że to było z poprzyczniakami i ze wszystkim i płyg mały zagonówka a wychlała dużo. A jeśli filtry powietrzne są mocno brudno może więcej spalic????

Opublikowano

kolego wisniak222 tak masz rację z tymi biegami, bo zapomniałem że masz skrzynię 12x12. a z tym filtrem to nie wiem. jak filtr brudny to ciągnik może przygasać i mocy mu może brakować, a w efekcie tego może więcej spalać.

Opublikowano

Po wymianie filtrów powietrznych w agregacie 2.80 :D spaliła niecałe 5l na hektar !!! bo zrobiłem 8 hektarów i wlałem jej 40 litrów w tym jeszcze przejazdy z pola na pole. Jeździłem 4 na średnich biegach i nie miała co robić.

Opublikowano

Po wymianie filtrów powietrznych w agregacie 2.80 :D spaliła niecałe 5l na hektar !!! bo zrobiłem 8 hektarów i wlałem jej 40 litrów w tym jeszcze przejazdy z pola na pole. Jeździłem 4 na średnich biegach i nie miała co robić.

no mało tobie spaliła ;) ja mam agregat 3,15m i ciągam renio 7514 też na drugim zakresie a 4 bieg główny, to powiem ci ze miał juz troche co robic, zwłaszcza przy rozpędzaniu się B) ale spalanie wieksze 6 litrów/ha (tankowałem przed pracą i po pracy pod korek i tak wyszło na wiosne)

Opublikowano

No tak moja już 6 cylindrów to mocniejsza, ja tak samo mierzyłem bo to niezawodny sposób i tu sie nie można pomylić :) moja spokojnie pociągnęłaby 4,5m agregat i spalanie wyszło by pewnie tak samo bo mniej przejazdów.

Opublikowano (edytowane)

moja 85.14turbo w orce pługiem krone 3 skiby szerokosc robocza ok 150cm na 1 biegu szosowym spaliła 8l na godzine,przy siewie siewnikiem o szerokosci ok 250 moze wiecej ok 6l na godzine praca na obrotach 1500-1800,zastanawiam sie jeszcze nad dodaniem 4 skiby

Edytowane przez grzechu5465
Opublikowano

Renault 110.54

orka; pług Naud 4x40, Renata zeszła poniżej 10l/ha przy obrotach 1500-1600, ziemia 3 klasa, głębokość w granicach 25cm.

siew; agregat uprawowo-siewny 3m, spaliła w granicach 8l/ha, uprawa samym agregatem około 7l/ha

podorywka; agregat ścierniskowy 2.6m, spalanie w granicach 12l/ha

Troche dziwne pług 1.6m i niecałe 10l/ha a gruber 2,6m i 12l/ha

Opublikowano

na to się składa kilka czynników ,w jakin stanie są końcówki wtrysków ,jakim stanie filtry paliwa i powietrza oraz jakie paliwo lejemy oraz czy masz ciężką nogę

Opublikowano (edytowane)

Moje 155.54 z MWM power przy orce nie schodzi poniżej 20l/h, no chyba że idzie po prostej i pług nie za głęboko to spala 16l ( odczyt z komputera ) ile faktycznie to nie wiem, nie mierzyłem. Przy odśnieżaniu gdzie góry śniegu i sporo gazowania spaliła 20 l

 

Śmiac mi się chce gdy czytam że komuś silnik o mocy powyżej 130 KM pali 7 lub 8 litrów na h.

Edytowane przez andrejus
  • Like 1
Opublikowano

to jeszcze koledzy moze podajcie jakie obroty

7-8 to moze 133.14/54 w scierniskowym, no ale nie zaprzeczysz, ze sa to oszczedne silniki,

ja tez nie mierzylem dokladnie, ale w orce jakies 9-11l/h (113.14)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v