Skocz do zawartości
AndrzejWlkp

Paliwo w regulatorze otrotów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Paliwo
AndrzejWlkp    0

Mam problem dziś po wykręceniu miarki w pompie wtryskowej zaczęło wylatywać paliwo. Po sprawdzeniu poziomu oleju w silniku stwierdziłem większy stan. Czy jest możliwe żeby przez pompę dostało się paliwo do silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jest możliwe a jaki to ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jelcyn    0

W regulatorze obrotów to jest tak gdy pompa do naprawy wtedy cieknie rurką od nadmiaru ta za pompą miałem tak kiedyś ,a w silniku to niewiem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zazwyczaj nadmiar oleju czy paliwa z olejem wycieka tą rurką na ziemie ale wałek który wchodzi w blok jest usytuowany niżej niż przelew i na pewno jest uszkodzony uszczelniacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Masz mocno lejące wtryskiwacze poprzez zużycie pompa nie ma ciśniena ich prawidłowo otworzyć lub uszkodzenie np. sprężyny i paliwo przedostaje sie poprzez pierścienie tlokowe do oleju a także pewnie wyrzucane jest przez wydech.a pompie sekcje do wymiany. zawieź pompe i wtryskiwacze do kogoś kto się tym zajmuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Czemu od razu wtryskiwacze? Jeśli silnik nie ma objawów złej pracy wtrysków to na razie na nie nie patrz.

 

A jeśli silnik dymu, pali ciężko i dużo to obejrzyj taż wtryski. Ale ja stawiam na pompę.

 

W pompie wtryskowej możliwe że masz przelew zatkany i dla tego tak podniósł się poziom paliwa które wzięło się tam z winy albo zużytych sekcji albo pompki zasilającej. Paliwo nie ma ujścia przez przelew i przeciska go zimeringiem na pompie do silnika.

 

Spokojnie sprawdz ten przelew jest z tyłu za pompą i obserwuj co się będzie działo dalej. Jeśli ropa nie będzie się lała strumieniem to nie ma powodu do pośpiechu. Z tym da się żyć. Jeśli będzie lała się szybko to wymień pompkę zasilającom. Zazwyczaj przez nią dostaje się do pompy dużo palia. Jeśli to nie pomorze to zostają sekcje do wymiany.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×