Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Raczej nie, coraz ciężej trafić na C-355 z oryginalnym silnikiem a co tu mówić o takim prototypie...

dokładnie. z mojej c-355 zostały oryginalny tył i kabina. silnik s-4003 od c-360, przednia oś nie wiem chyba od c-4011 bo resorowana na 18" ale wspornik już ten wzmocniony...

Opublikowano

c-355 było sporo ,aż się zdziwiłem ze tylu ludzi ma c-355! W mojej okolicy tylko ja!Ale uważam ,ze c-355 z silnikiem s-4003 jest lepsza od c-360!

A c- do c-345 to myśle ,ze góra kilkanaście sztuk, chyba ,że szły na eksport to duzo wiecej!

Niedawno był na allegro ursus seri "U" -numeru nie pamiętam -wiem ze części silnikowe pasowały od stara

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To że silnik ma filtr pełnego przepływu oleju to nie znaczy że to nie jest oryginalny S-4002, tych silników jest jeszcze sporo nawet w 60-tkach i ludzie nawet o tym nie wiedzą. Zakłady Naprawcze wymieniały filtry olejowe od 60-tek i na wymiane w papierach miał S-4003 a na bloku S-4002.

Opublikowano (edytowane)

Mój wuja posiada ursusa c-355 z roku 1973 i jest w dość dobrym stanie kupił go z skaeru kilkanaście lat temu. W tym roku robił mu remont silnika, silnik wytrzymał 20 lat bez remontu i silnik był w dobrej kondycji ale pękł wał.

Edytowane przez Dawid18
Opublikowano

Szanowni Państwo.Posiadam taki ciągnik choć nie w100% oryginalny.Zmieniłem oblachowanie na c-330 siedzenie również.Zamontowałem kompresor i układ kierowniczy z c360.Moc ma około 42KM poj.skok.2490ccm Pali mniej jak c340.W polu sprawuje się oniebo lepiej jak 330 bojest mocniejszy,a zwrotniejszy od tych większych krótko mówiąc wspaniała maszyna.

Opublikowano (edytowane)

Fotek z przyczyn tech. nie dodam ale opiszę.Traktor kupiłem w1994r w ok. Konina,był w totalnej ruinie.Maskę miał taką jak 28,ale dłuższą,oś przednią jak w 40,układ kierowniczy na jednym wąsie z drążkiem poprzecznym jak w 60,ale zupełnie inna kolumna.Nie miał kompresora,ani kipra.Acha błotniki miał okrągłe tylko zjedzone przez rudą.Ja wyremontowałem dałem maskę i błotniki z 30 kabinę typ ,,sokółka,,[kwadrat] kolumnę kierowniczą z 60,kompresor,kiper.Wygląda jak typowa 30 tylko jest 20cm dłuższy

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Ale mówisz o c-345 czy o c-342?

Jeśli masz blachy od c-330 to chyba c-342?

Z tego co mówił gość od którego go kupiłem to był c-342,ale blechy miał tak zgnite,że nie nadawyły się na nic.Ja poprostu zamontowałem takie jak w tym momencie nejbardziej pasowały.

Opublikowano (edytowane)

Co wy wiecie c-345 , c-350 i c-355 C-345 miał zmieniona maskę ,układ kierwoniczy i filtr c-350 prawie to samo czymś nie różnił

 

Najpierw przeczytaj cały temat, a potem pytaj, bo jak na razie to tylko nabijasz posty !!!!

Edytowane przez MAT912
Opublikowano (edytowane)

ursus c345 prawie niczym się nierużnił od c4011 to była wersia przejściowa z c4011 w c350 ursus c342 terz nią był

 

 

 

Masz dwa posty na koncie, a już zarobiłeś ostrzeżenie za odkopywanie starych tematów.

Edytowane przez Elektrotechnik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v