Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To wielkiego wyboru nie mamy ale ja widze dwie opcje dla Ciebie.

 

Pierwsza to jak ktos juz pisał ursus 1674 w tej cenie mysle ze z przednim wom i tuz dasz rade sie wyrobic. Tutaj w podstawie jest za 233800 brutto http://allegro.pl/ciagnik-ciagniki-ursus-1674-perkins-158km-promocja-i1477547521.html

 

Druga to NH T6070 141km pod maska za podstawe zapłacisz ok 250 brutto. Tylko tutaj w tej kasie nie uda Ci sie kupic przedniego womu z tuzem.

 

Jeszcze alternatywa jest df agrotrac, ewentualnie cos z pronara.

Opublikowano

A jak sprawa biegów pełzających w ursusie bo chyba już nie są oferowane i jeszcze przedni WOM i TUZ trudno będzie coś znaleźć w tej cenie ale będę szukał a kolejne pomysły chętnie przyjmę:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Opublikowano

Kolego Zetor53400 co to za wersja full bida bo nie bardzo się orientuję i druga sprawa to biegi pełzające nie wiem czy tu występują chodzi o to że ciągnik miałby pracować z dmuchawą do śniegu i pługiem do śniegu zależnie od obfitości surowca a tak to tylko transport i pewnie nigdy nie ujrzy pola może jeszcze kosiarka do poboczy i dlatego upieram się przy tych bigach

:rolleyes:

Opublikowano

Koledze chodziło pewnie o wersję z najuboższym wyposażeniem.

Rozumiem, że ciągnik ma być maszyną komunalną.

Myślę, że te biegi pełzające nie będą konieczne do takich prac, bo prędkości rzędu 2-5 km/h można uzyskać na zwykłych przekładniach. Nie zastanawiałeś się nad ciągnikami droższej marki a o trochę mniejszej mocy? Za te pieniądze możesz dostać ciągnik o mocy ok. 120 km wielu producentów.

Do jakiej maszyny potrzebujesz 140 KM?

Opublikowano

domyśliłem się co to za wersja pytałem dla humoru moc 140 i biegi pełzające to własnie typowo pod dmuchawę do śniegu 2,25 m lub 2,5 to tam przy pełnym obciążeniu powinno się jechać nie więcej niż 0,5-0,8 km \h mniejsze zaspy to wypchniemy pługiem 3m mogę zrezygnować z rozbudowanej przekładni ważne żeby był mocny i najlepiej ramowy.:)

Opublikowano

ciągnik musi być nowy a o tym G-MAX to nawet nie było myśli a jakie on ma parametry i ceny jeśli ktoś wie

Opublikowano

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/34159-co-myslcie-o-mc-g-max/

 

Tutaj masz temat poświęcony temu modelowi. Jest on dostepny w 4 wersjach silnikowych tzn. różne moce od 117 KM do 157 KM z tego się orientuje.

Więcej danych jest na stronie Romanowskiego http://maszyny.romanowski.pl/

wejdź w McC i tam jest sporo inforamcji, jest to mechaniczny ciągnik pozbawiony elektroniki taki typowy "robol", jest ciężki bo ten 117 konny waży prawie 6 ton.

G-MAX kosztuje około 160 tys netto 117 konny a 133 KM jakies 20 tys więcej.

Opublikowano

No zobaczymy co z tego wyniknie G-MAX nawet ładny ciekawe jakby to cenowo w naszym wypadku wyszło ale zapraszam do dyskusji może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł

:rolleyes:

Opublikowano (edytowane)

Wiatam.

To co pisze pewne osoby to az trudno sie czyta,za taka kase to juz mozna cos wybrac i to nie tylko w jednej marce!DFM620 spokojnie kupisz w roczniku2010 .Valtra T131 nie bedzie wiele drozsza w 2010r.Claas tez jest do wziecia ja sie potargujesz,bedzie to model o mocy120-130km. NH 155km z rocznika 2011 jest za 215 netto bez wom.

Edytowane przez benek79
Opublikowano

Kolego benek79 piszesz o cenach netto czy brutto? jeśli brutto to naprawdę ciekawa sprawa

Opublikowano

za wom przedni i tuz zetor liczy sobie ok.15-20 tyś zł do tego klima i pneumatyczny gramer za ok.5-7 tyś i już sie robi 217tyś zł , i mamy lux ciągnik , ale jak kto woli , a full bida to miałem na mysli standardowe wyposażenie ;)

Opublikowano

no ten zetor fajny moze i jest ale ma zaledwie ok 135 km wiec troche mało chyba bo kolega pisze cos os 140-160km ja bym obstawial jednak tego ursusa 1674 nie wiem tylko jak z tymi biegami pełzajacymi u niego

Opublikowano

Forterra była by super tylko moc za mała a w ursusie to albo wybieramy wzmacniacz albo biegi pełzające. Brat pracuje w urzędzie gminy i to właśnie tam ma być kupiony ten ciągnik dostaną na niego dofinansowanie ale właśnie te kryteria 250 tyś brutto i 140 - 160 koni przedni WOM i TUZ Ursus jak dla gminy to trochę za duży a Zetor nie spełnia kryteriów chociaż był by idealny nawet wystarczył by jakiś ciągnik ze 120 koni ale kryteria są nie ubłagane.

Opublikowano (edytowane)

Myślę, że te 5 km mniej to nie jest problem, powinien sobie poradzić.

Kryteriów nie można trochę nagiąć? Takie sztywne kryteria to trochę przesada.

Edytowane przez MichalR
Opublikowano

ten kto daje pieniądze ten ustala reguły gry a to akurat nie musi być racjonalne ani zrozumiałe dla człowieka który siedzi w temacie. Ostatnio wypatrzyłem w internecie promocję na DEUTZA AGROTRACKA 141 koni za170 tyś netto nawet jakby dołożył przedni WOM i TUZ to i tak chyba ceny by nie przekroczył 250 tyś brutto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v