Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiatam ja sie dołacze do tematu mam kilka pytań do nh TD5030

- spalanie w kilku pracach

- z jakim pługiem on moze biegać

- cena w standardzie i w wersji komfort

- wogóle ile jest tych wersji i jak sie nazywają bo jestem zielony

- planuje zakup na wiosne i moze wiecie kiedy jest najtańsze euro

wybaczcie niedociagniecia jestem nowy

Opublikowano

a czy ten nh td5030 jest jeszcze produkowany i czy długo bedzie produkowany bo powtarzam jestem zielony :blink: :blink: :blink:

 

a czy nh t 5030 to jest nowszy czy starszy :huh:

Opublikowano

aaa a czy na wiosne luty marzec będą jeszcze produkowane bo wtedy planuje zakup a jeśli przestaną ich produkować to jaki model będzie ich odpowiednikiem i jeśli ktoś wie jaka cena tych nowych bedzie pewnie duuuuża

Opublikowano

Kolego pioootrek , więc tak odnośnie spalania to u mnie się prezentuję to tak: jak ma naprawdę lekko, praca z turem, wokół gosp i takie tam pyrtanie to wychodzi coś koło 4 - do 5L na 1mth , w polu z pługiem 3 obrotowy (mały - bierze do koła) to coś 8-10L ale prędkość co najmniej 10 km/h, odnośnie pługa to u mnie biega z takim jak pisałem, za ciągnik dawałem w sierpniu 120tys brutto, z tym że trochę stał na placu bo rocznik 2010 :P , wersja td jest najtańsza , porównywując do wersji T to coś ok 20 - 30 tys tańszy, w zależności od wyp. ;) pozdrawiam

Opublikowano

Piootrek byłem dzisiaj u dilera w moim rejonie, pojeździłem TD5050 z rewersem hydraulicznym(!). Maja je produkować jeszcze jakiś czas. Co do TD5 to dostałem informację, że będzie nie wcześniej jak koniec 2012 roku.

 

ps.Rewers hydrauliczny ma być tylko w TD5030 82 KM, TD5050 95KM, ale o wiele ciekawiej się nim pracuje niż mechanicznym.

Opublikowano

Witam , posiadam nh jak w temacie i mam do użytkowników tego modelu pytanie: czy podczas orki, czy tam jakiejś innej uprawy jak zatrzymacie ciągnik na polu to aby ruszyć bez unoszenia maszyny musicie tak jak ja startować na ponad 1500obr co by się rozbujał??

Opublikowano

Witam , posiadam nh jak w temacie i mam do użytkowników tego modelu pytanie: czy podczas orki, czy tam jakiejś innej uprawy jak zatrzymacie ciągnik na polu to aby ruszyć bez unoszenia maszyny musicie tak jak ja startować na ponad 1500obr co by się rozbujał??

 

Niestety to jest chyba normalne mocy do tych 1500 to on nie ma ... nie wiem czy to jest dziura turbo czy po prostu ten silnik tak ma. Ale również zauważam ten problem .

Opublikowano

beznadziejna jest charakterystyka tego silnika, nie ma co się dziwić że na sprzęgła w tych modelach tak się narzeka, jak ta tarcz musi się spalić jak się z takich obrotów rusza, a inaczej nie idzie...

Opublikowano

A może ktoś wie czym jest to spowodowane ? czy w tym silniku jest egr lub coś innego odpowiadającego za czystość spalin co ogranicza ten silnik ... ten silnik w ogóle nie dymi, a może jakieś regulacje na pompie ?

Opublikowano

jak tam nikt z użytkowników tegoż to smerfa nie wpadł na pomysł co by go trochę usprawnić, co by trochę lepszej kity nabrał?? pozdrawiam :)

Opublikowano (edytowane)

No to jest tłumik właściwy.

 

Myślałem raczej że to jakiś katalizator.

A co się stanie jeśli to wywalę bo myślę o tym i przy okazji tłumik przy słupku puścić. Myślę że przez to nieco żwawiej wchodził by na obroty pod obciążenie. Ogólnie silnik ma moc ale po przekroczeniu tych 1500 obr/min...

Edytowane przez ursuss
Opublikowano

Też mam ładowacz i tłumik przeszkadza przy zakładaniu go ... i myślę o przeniesieniu go na słupek i przy okazji spróbuje wywalić to urządzenie przed rurą. Mógł byś zrobić zdjęcia jak wyglądają mocowania przy kabinie oraz czym to połączyłeś ? Na allegro widziałem elastyczne rury wydechowa i myślę o zastosowaniu jej .

Opublikowano

wujek przerabiał tłumik w td80d na słupek i wygląda to bardzo ładnie dużo lepsza widoczność my moze zimą przerobimy w td5030 .Mam problem z rewersem czasami ciążko wchodzi musze wiżąćś do tyłu i póżniej do przodu żeby wskoczył tak się sieka blokuje sie nie wiem czy to jest spowodowane oddałem kiedys na serwis i to zrobili teraz sie to powtarza a po gwarancji ...

Opublikowano

Musisz podciągnąć linką która idzie od sprzęgła do rewersu, ona odpowiada za to że tylko przy naciśniętym sprzęgle idzie sterować rewersem (normy bezpieczeństwa), przynajmniej ja taką przyczyne miałem, pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v