Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Z tym paliwem z Orlenu to może być różnie ja do swojej M-ki wlałem z dystrybutora 60l verwy i po 2 dniach dalej w odstojniku była trochę galareta ale nie miał większych problemów z odpaleniem (dodam że w baku był tylko ok 15 l zwykłego ON + do tego 60 l verwy) :blink:

Opublikowano

ja nie napisałem że paliwo typu verwa rozwiązuje problem napisałem że nie zawiera dodatków BIO co jest plusem, zimowe paliwo według norm POWINNO wytrzymywać do -20 po tym nikogo nie obchodzi co się będzie działo. Najpewniej jest użyć depresatora koszt na 1000 l ON 25-50 złotych tylko takie paliwo przygotowane powinno być w układzie przez duzym mrozem ewentualnie podczas mrozów kiedy w układzie jest paliwo nie dobrane powinno sie odpalić maszyne tak aby paliwo z depresatorem poszło w układ

Opublikowano

heh grzałka dobra sprawa :P

a nie uważacie że w waszych R nie jest za mały akumulator ?? odpala zawsze ale wolno kręci jak zimny, a mojej R to dopiero pierwsze zima :/

bo będzie jak w mojej forterze, 6 rok leci i TRZECI akumulator. bo tamte padły momentalnie i to z wiosny zawsze.

Opublikowano

Twoje szczęście jest naszym szczęściem.:) mój Ursus co ma 1300 mth też tak pali jak Twój na świecy ale ciągnik ciagnikowi nie równy np. moj jd 6210 nawet z malym przebiegiem kiedys poniżej -10 mógł tylko pooglądać niebo ze stodoły. Silnik w miarę zuzycia traci kompresję i czasem wonne kadzidła i olejki mu nie pomogą

Opublikowano

mieszkam na pograniczu świętokrzyskie -małopolskie i tutaj właśnie było ,mamy tak zróżnicowany teren pagórki itp.nad ranem godz.7.00 było -17,ja jak odpalałem dziś to była godz. około 4.30 nad ranem

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak Chodzi Ci ten 7r? ja posiadam mniejszego brata 6170R

Opublikowano (edytowane)

Z doświadczenia wiem iz opini znajomych do R-ki bez grzałki przy minus 18 nawet niema co podchodzić chyba ze ma wiekszy akumulator nie ten standardowy natomiast M- ki pala i przy - 30 takie to uroki "nowoczesnych silników" w 5R

Edytowane przez adasko13
Gość Profil usunięty
Opublikowano

takich mrozów to w mojej okolicy jeszcze nie było ale przy -14 odpaliła ze tak powiem po zgaszeniu sie kontrolek na dotyk :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

no wiadomo to juz seria 7 sporo wiekszy od 6R

Opublikowano

A czy ktoś miał już taką sytuację że w 5R skończyło się paliwo lub się ciągnik zapowietrzył? Jak wygląda procedura ponownego uruchomienia silnika? Wystarczy zatankować paliwo i wio? Czy jednak trzeba się bawić w jakieś tam odpowietrzanie?

Opublikowano

Lejesz paliwo w przekręcasz kluczyk żeby chodziła pompka paliwa, wyjdź na zewnątrz i spójrz na filtr paliwa jeżeli będzie pełny paliwa to można palić i będzie chodził normalnie. W czasie pompowania będzie słychać jak paliwo wypycha powietrze.

Opublikowano

U Jelonka to wspaniała rzecz,dokładnie nie wiem w czym był problem ale u znajomego w ciągniku CASE brakło paliwa ,2 godziny był na telefonie z serwisem jak go odpowietrzyć

Opublikowano

mam pytanko, jeśli zamuwie w nowej R-ce większy akumlator , czy powinienem zamuwić także mocniejszy alternator. Dodam że jestem na etapie tarowania ceny 5090R, nieukrywam że każdy grosz się liczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v