Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam :) mam takie pytanie Jak zwezic 60-tke? na czym to polega? jak to sie robi? czy mozna zrobic to samemu? a moze macie jakies namiary na kogos kto wykonuje cos takiego. mozna by ja tez obniżyć i skrócić- podobno sie da. prosze o wskazówki :) z gory dziekuje

Opublikowano

Przednia oś jest łatwo zwęzić, tył na zwolnicach się zwęża,ale jak to nie wiem. Spotkałem się też że koleś odjął pochwy i tylko przejście sobie dorobił i zwolinice miał tuż przy moście.

Opublikowano
Po Ci taka C 360? Nie lepiej zaopatrzyć się w mniejszy ciągnik, np. C 330. Obniżyć to sam możesz demontując kabinę i skracając tłumik :).

za zwolnicach mozna tez obnizyc (przestawic o dziure)

a swoją dorga to jak poszezyc to wiem (odwraca sie gwiazdy w kolach) ale zwezyc to nie

Opublikowano

taka 60-tka potrzebna mi jest do sadu bo ja mam tylko sad i przydalby sie waski ciagnik a na nowy sobie nie pozwole. mowiac o obnizeniu mialem na mysli zmniejszenie przeswitu Trzeba bedzie przespawac przednia os Teraz mam tylnie kola przestawine jak najweziej sie dalo ale jeszcze za szeroko Dzieki za zainteresowanie tematem B)

Opublikowano

polecam www.sadownictwo.com.pl tam na forum jest o tym dużo. Kilka lat temu to bylo dosyć drogie, obecnie mozna kupić w sklepach z częściami - okolice Grójca- gotowe krótkie pochwy i wałki. Polecam także okrągłe błotniki i tylne koła od 330. Przód się zwęża diaksem.

Opublikowano

przy okazji pasowałoby poszerzyć też błotniki, żeby koła za bardzo nie wystawały, wie ktoś czy dużo by było zachodu z tym bo planuje po remoncie takie coś zrobić i czy po poszerzeniu koła będą pasować w bruzdę

Opublikowano

po poszerzeniu na 1400mm pasuje w bruzdę lepiej niż na fabrycznym ustawieniu bo jak tył jest 1,4m a przód 1,25m to przednie koło idzie przy krawędzi bruzdy a tylne środkiem bruzdy, do rozrzutnika też lepiej bo już prawie w ślad idzie z rozrzutnikiem, nie buja na boki i w ogóle super jest bo wąski przód to ta sama zwrotność a szerszy tył to też dużo łatwiejsze zawracanie z pomocą jednego hamulca, tyle z jazdy, a poszerzyć na 1400mm to już jest problem, bo trzeba postawić ciągnik na pniaczkach tak żeby odkręcić oba tylne koła bo prawa obręcz z oponą idzie na lewo a lewa na prawo, przy poszerzaniu na 1350 wystarczy odjąć jedno koło i przykręcić gwiazdę do obręczy z 2giej strony, tył jak najbardziej polecam poszerzyć ale przodu nie ruszać!!! przy 1400mm nie ma problemu z błotnikami, poszerzyłem tylko podłogę żeby równo z błotnikiem starczała

 

ps. najśmieszniejsze to jest jak "fachowcy" jak już jakiś "mądry" pozna się że coś nie tak z tą c 330 że jakaś szersza to zaraz doszukują się tylnego mostu od innych ciągników, że koło wypadło ze zwolnicy i inne fantazje, ale że na feldze można przestawić to nieliczni wiedzą :D he he

Opublikowano

Ale po przekręceniu felg już nie ma możliwości założenia obciążników ?? :D

a po co chcesz te felgi przekręcać!!! nawet 1500mm można zrobić bez obracania felg, a większe poszerzenie to już chyba mija się z celem no chyba że w bardzo stromych górach jesteś :)

Opublikowano

a przy rozstawie 1400 koła będą pasowały do redlin w ziemniakach? te 1500 i więcej to stanowczo za dużo jak na ciągnik tej mocy i nie ma to już takiego samego wyglądu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v