Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Voitek

zwolnica zetor 10145

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
zetor
Voitek    0

Witam,

 

otóż po jesiennych pracach polowych, gdy odpinałem agregat zauważyłem, że jest nakapane olejem we feldze od wewnątrz. Co może być tego przyczyną? Jak można by było to naprawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojoch7340    6

pewnie poszedł oring lub simering i leje się z skrzyni

 

pewnie poszedł oring lub simering i leje się z skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BSZ110    154

Ściągasz koło, zwolnice i dostajesz sie do simeringa. Wymieniasz i bedzie ok. Z tym idzie życ, tylko zalezy czy leje Ci mocno czy 2 krople? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Voitek    0

troche kapie jak się jeździ.

 

mieliśmy rozbierać już w sobote bo trochę roboty jest w nim do zrobienia, ale taki mróz, że ręce do klucza przymarzają :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niema dużo roboty przy tej zwolnicy, ja jakiś miesiac temu robiłem to w 12145 i dosyć łatwo poszło tylko jakiś podnośnik musisz mieć bo raczej rękami tego nie włożysz bo troszke waży

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

oj tam zaraz nie włożysz ;)

We dwóch zdejmowaliśmy zwolnicę w C385 i we dwóch ją zakładaliśmy więc się da ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorxxx9    0

witam mam zetora 10145 chcialbym się dowiedzieć co może być mam stuki w lewej zwolnicy lub w skrzyni przed rozebranie co stukało jak koło zrobiło prawie piełny obrót było słychać zgrzyt  dwa dni temu rozebrałem zwolnicę wymieniłem łożyska i tylni simering olej nowy nalany i po złożenu nadal jest tak sama proszę o podpowiedź z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez nradek96
      Witam, mam problem z WOM w Zetorze 16145. Zakupiłem bronę aktywną i bez obciążenia działał w porządku, a gdy zaczyna pracę w ziemi to się zatrzymuje. Wymieniłem już tarczki na sprzęgle WOM i znajomy powiedział mi żeby sprawdzić ciśnienie na rurkach które wchodzą do sprzęgła. Na wolnych obrotach wychodziło 2 atmosfery, a na wysokich około 8 więc wymieniłem mikropompkę i teraz na wolnych jest 4, a na wysokich ponad 10. Podobno na wolnych obrotach powinno być 10 atmosfer. Dokręciłem 3 obroty zawór na rozdzielaczu pod pokrywą skrzyni i też nie ma różnicy. Uszczelniłem też wszystkie przewody, aby nigdzie nie było wycieków. Podejrzenie pada na ten właśnie rozdzielacz, ale tani on nie jest dlatego pytam czy ktoś ma pomysł gdzie jeszcze można poszukać przyczyny? 
    • Przez Soltys85
      Witam. Na łączeniu pomiedzy tylnim mostem a skrzynia cieknie całyczas olej dodam ze było to robione juz dwa razy, raz była dawana zwykła uszczelka raz specjalny silikon. Przy ciagniku jest tur, pod ciagnikiem jest wzmocnienie a i tak sruby sie luzowały za pierwszym razem, za drugim razem juz nie ale i tak cieknie. Teraz bede go rozbierał bo nie działa mi wom jak to uszczelnic żeby juz był spokój ?? Jaka dac uszczelke? Co zrobić zeby sróby sie nie luzowały??
    • Przez Vroobel
      Witam
      Co poradzić na cieknacy olej na walku miernika impulsow? Uszczelniacze byly juz wymieniane dwa razy, jesli wymiana walka to wyjdzie bez rozbierania mostu?
    • Przez golfdriver
      Jadę sobie z pustą przyczepą, gdy nagle bęc. Koło leży z boku. Ukręcona oś. Jakieś pomysły i opinie Czo tu się odwaliło?
      Zdjęcia:



      I już podniosłem ładowarką:

      W środku:

    • Przez tadzio
      Witam. mam taki problem. Po załączeniu dżwigni po prawej stronie przy ręcznym hamulcu od WOM od razu obraca mi się wałek WOM a tak nie powinno być, bo dopiero po załączeniu dźwigni przy kierownicy powinien się załączyć.
×