Skocz do zawartości
bandzius14

Case JX 95 problemy z hydrauliką

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bandzius14    0

Witam wszystkich:)

Mam pewien problem z Hydraulika w ciagniku Case JX 95 mam juz go trzeci rok i nie bylo zadnego problemu:)

teraz sie pojawil poniewaz kupilismy nowy plug i agregat.Ciagnik sobie radzi w polu z tym dobrze ale jak sie po orze z godzine olej sie nagrzewa i nie podnosi;/ trzeba chwile poczekac i podniesie;)

Dlatego chcialem sie dowiedziec co zrobic zeby nie bylo takiego problemu z podnoszeniem np jak zwiekszyc udzwig pomy silownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

Piszesz trochę bez sensu a hydraulika jest na ryle skomplikowana że pasowało by to obejrzeć na forum masz amłe szanse ze ci ktoś pomoze i trafnie to zdiagnozuje.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jerry28    4

Ja bym, na początek, spróbował wymienić filtr od oleju hydraulicznego. Nie jest to zbyt kosztowne, a może pomóc. Miałem podobny przypadek w ciągniku MF, nie dość, że po rozgrzaniu oleju podnośnik nie podnosił, to jeszcze ginęło wspomaganie kierownicy, wymiana filtra pomogła. Ale to tak jak kolega Mariusz napisał, poruszanie się we mgle, najlepiej by było zobaczyć to i pomierzyć ciśnienie oleju w punktach diagnostycznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bandzius14    0

filtr jest OK jak i popa czy rozdzielacz tez poprostu chcialem sie dowiedziec czy mozna zwiekszyc udzwig po nie radzi sobie z plugiem ;/ np jak zamontowa tam chlodnice oleju czy nawet silownik popocniczy czy ktos mial z tym stycznosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

piszesz że filtr ok,a występuje to po rozgrzaniu oleju-mnie to wygląda na pompę lub niewłaściwy olej.

warto by było jeszcze ciśnienie w hydraulice sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

Jest napewno wszytsko ok z Olejem filtrami bo kuzyn ma taki sam ciagnik i tez to samo sie dzieje tylko ze on troche dluzej po orze bo ja mam wiecej motogodzin zrobiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    115

A jak jest z szybkością podnoszenia? Pług podnosi równie szybko jak lżejsze maszyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

wskazuję na pompę-wybiegana i po chwili ciśnienie nabija przy rozgrzanym oleju,sprawdź ciśnienie.

ja mam TD(to jest to samo),z tur 3+1,po całym dniu orki śmiga do góry jak wariat.

olej to jaki masz,zgodnie ze specyfikacją,czy jakiś tylko GL4?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

Nie wiem jaki OLej mam wiem tyle ze jest to orginalny ze serwisu kupiny chydrauliczny

zastanawiam sie czy nie zamontowac przy nim silownika wspomagajacego:)

Ale twoj plug to jest zagonowy i on wazy z 600 kg a moj jest obracany i wazy 1200kg

Edytowano przez bandzius14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

dokładna waga pługa to 970 kg.przodek z 400 kg nawet podrywa jak z ziemi wyciąga.

twój pług jest cięższy nie mówię,ale powinien sobie radzić.

serwisy mogą lać to co do zetorów,a nie powinny,sprawdzałem w hurtowni statoila,wszystkie GL4 się nie nadają,może przez podnośnik,ma wymagania.

próbowałeś na drugich otworach w cięgnach wieszaki zaczepić,zakres wysokości się zmniejszy ale udźwig dużo polepszy.może nawet ramiona na wieloklinie przestawić,bo nie w każdym położeniu udźwig największy-dźwignie i fizyka,coś w tym jest.o 100 kilo może by poprawił,a więcej ci nie potrzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    52

Dzwoniłem do Case i powiedział mi facet że w tym modelu nie da rady zwiększyć udźwigu:( g*** w ciula polecieli przy zakupie że zwiększyli udźwig przy nim nam teraz ciekawe czy da radę sprzęt targać:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

moj z zagonowy tak somo sobie radzi elegancko i nawet z drugi obrotowym ale teram mam nowy i nie po to kupowalem 4 zeby jedna stala odkrecona;/ dlatego chcem zwiekszyc

I takze zmienialem tez na dziurach i podnosi tak ja wczesniej byc moze jest cos nie tak z rozdzielaczy czy pompa ale raczej chyba nie bo kuzyn ma takiego samego i to sama z mojim plugiem bylo;/

 

A powiem ci tak z tym serwisem umnie bylo to samo nawet nikt nie wiedzial jak to zrobic;/

Ale przeciesz w ciagnikach JX i JXU byla montowana ta sama pompa i JXU mial juz wiekszy udzwig o tej samej mocy ciagnika takze musi sie dac jakos rade zwiekszyc udzwig;) Tak jak mowi kupiny nowy sprzed i nie jest on wykorzystany na maksa ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    52

Dzwoniłem do jednych i mówił facet że jest opcja ale radzi ustawień fabrycznych nie zmieniać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

Wiesz co mi szkodzi zaryzykowac jak i tak juz po gwarancji koles gadal tyle zeby zwiekszyc cylider tloczystka ale to za duzo rozbierania wlasnie jest z tym;/

Ale czytam na jednym twoim poscie i napisales w nim ze wiekszyles sile udzwigu tuza w case z 3,5 na 4,5 tony czy to prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Na tym właśnie poza ceną polega różnica pomiędzy JX a JXU. Pierwszy to badziew o najgorszych parametrach, a w drugim wszystko jest ulepszone. Ma pewnie większe tłoki i dlatego podnośnik jest mocniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

Czyja wiem czy takie badziewie JX akURAT W MOIM OKREGU SA CZTERY TAKIE I KAZDY SOBIE CHWALI NIE NA rzekaja

Akurat umnie przepracowal najwiecej takze ja sobie go chwale bo przy tych mrozach pali jak zyeta wiadomo trzeba podgrzac go troche ale jest git;)

Tylko wlansie chodzi mi o ten udzwig zasanawiam sie nawet na taka opcjia zamontowania silownika pomocniczego:)

Co o tym myslicie;>??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    52

Byś musiał pojechać do serwisu gdzie robią case i popytać ich ale za pewnie ci nie powiedzą cop trzeba zrobić i każą przyjechać z ciągnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

napewno bym donich nie zaprowadzil jakbym robil to juz sam bo by taka kase zawolali ze to przegiecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

JX a JXU czyli TD a TL to są różne ciągniki,mają zupełnie inne podnośniki,konie to nie wszystko,nie patrzeliście na udźwig podnośnika przy zakupie(tak wygląda że nie).

nie radzę siłownika zakładać,lepiej jeszcze otwory w cięgnach wywiercić i stabilizatory przedłużyć.

ten typ ma mniejszy udźwig dlatego żeby zwolnic nie połamać.

co mają goście zrobić co FARMERY pokupowali i zagonowca sprężynowego(3+1) podnieść nie może.

trójka obrotowa na JX zupełnie wystarczająca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wania27    1

witam ja też kiedyś mialem podobny problem u swojego case 95 w pierwszym roku jak go kupiłem nie chciał opuszczac pompy trzabyło trzymac ten przycisk lift-o-matic kciukiem aż odciski mialem po calym dniu roboty, okazało sie że ta glupia linka zle byla ustawiona,pozniej było ok po tygodniu znowu nie chcial podnosic bez gazu bo znowu w druga strone zle działała- tam przy regulacji głupie 2 milimetry robi różnice. Wiem że to moze banał ale od prostych rzeczy sie zaczyna rozwiązywać probemy. Druga sprawa jak juz ktos napisal że wspomaganie od kierownicy cieżko chodzi to wina filtra lub niskiego poziomu oleju-tez tak miałem. A co do udzwigu to chyba one taki maja nie za mocny bo jak kiedys robiłem agregatem KOMBI ktory wazy 1125 kg i wrzuciłem kamien ok (50-70kg) na tylne wałki chcąc go wywieżć z pola to bez gazu miał problemy z podniesieniem. Takze jak ten twój pług wazy 1200 to wcale sie mu nie dziwie. to tyle moich głupich mądrości :rolleyes: a nie myslałeś o mniejszej 4 obrotowej nie o takim klocu jak akpil? np takim ibisie M4 który wazy 900 kg np.? pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandzius14    0

Ja takrze patrzalem na cene

Gdzie Unia kosztowala 30 a ja za swojego dalem 20 tys to robi roznice on ciagnie ten plug jak durny tylko jest wlasnie problem z udzwigiem;/

I jeszcze naisze ze jak ja bralem Case to bylo 2008 roku to JXU 105 mial taka sama pompe montowana i tylko chyba byl silownik pomocniczy montowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    52

a teraz czasem tez nie jest taka sama?? i drugi pomocniczy za dopłatą?? i jak ktoś chcę to o wydatku 80l/min ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez inginio
      Witam! Mam case CX80 odpowiednik McCormicka. Rok traktora 2000 przebieg 6400mtg. Na najwyższym biegu i wlączonym pólbiegu nie osiąga prędkości katalogowej czyli 40km/h. Prędkość jaką z niego wydusilem to 31km/h. Można by troche jeszcze zwiększyć podciągając linke od gazu ale nie chce tego ruszać. Tak zastanawiam się czy tak ma być czy u mnie jest coś nietak. Prosilbym o pomoc lub jakieś sugestie. Jeszcze jedno jadąc na wolnych obrotach bez znaczenia na jakim biegu jak wlącze pólbieg to coś tak jakby grzechotalo w okolicach sprzęgla.Na wylonczonym pólbiegu jest ok-nic nie slychać. Jak dodam troche gazu to też robi się cicho. Prosilbym jeszcze raz o pomoc.Z góry dziękuje.
    • Przez zetor7045xD
      Cześć mam pytanie odnośnie odpalania Case MX 100c( 4cyl perkins). Rozkładam już ręce ponieważ zmiana akumulatorów nie pomaga. Chodzi o to że zakręci dosłownie 6-8 razy i akumulator rozładowany. Tak samo z prostownikiem rozruchowym (840a) pare razy  kręci i nic. Akcja sie dzieje przy temperaturze poniżej 0. Nie wiem czy silnik coś blokuje jakaś pompa czy coś ? Dziwne jest to że od razu  akumulator pada. Dodam że  akumulator ma 180ah i 1000a. Rozrusznik jest po regeneracji ale nic nie zmieniło. (wymienialiśmy już na inne szybko obrotowe bez efektu) Inne ciągniki w gospodarstwie Zetor czy Ursus można kręcić i kręcić i nie rozładowuje on akumulatora. Miał ktoś  może podobny przypadek albo wie może co jest przyczyną ?(silnik jest po remoncie i przed remontem był ten sam problem)
    • Przez stachu1991
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem Case 695 i mam kilka pytań odnośnie tego ciągnika.
      Posiadam wersję z zegarami elektronicznymi i nie pokazuje mi pierwszej cyfry prędkości.
      Skacze mi poziom paliwa.
      Nie zgadzają albo nie pokazuje  obrotów walka Wom  a wałek pracuje.
      Hamulce ciągnik postoi dzień dwa i zapowietrza się hamulec
      Mam problem z odpalaniem. Jak jest zimny to raz zapali za pierwszym strzałem a raz trzeba kręcić i kręcić. Silnik ładnie i równo pracuje nie kopci. Wydaje mi się ze może być wina przewodów co idą do rozrusznika. Miał może ktoś podobne przypadki?
       
    • Przez Marek330ci
      Witam Przymierzam się do zakupu  ciągnika Case CS - 100 i prosił bym o opinie na temat tego sprzetu. 
      Czy jest to solidny fest sprzęt, na co patrzeć kupując , co maja super, co słabe. 
       
       
      Dane ; 
      Silnik Sisu 4t o mocy 100km
      Podnośnik EHR
      skrzynia ZF z 4 polówkami 
       
      Jaka awaryjność , 
      Czy skrzynie są wytrzymałe i nie padają oraz jakie koszty naprwy skrzyni , silnik itd
       
      Silnik , most elektryka skrzynia  itd wytrzymałość naprawy, jednym słowem wszystko o tym ciągniku.
      Chce tylko sprawdzone opinie , nie ze coś słyszałem, by nie było zgrzytów
      Bardzo proszę o opinie i z góry dziękuje wszystkim którzy zechcą się przyłączyć do rozmowy  
      Przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez Horsee4
      Tak jak w temacie,proszę o pomoc jaki jest luz zaworów ,silnik 4 cyl turbo MWM
×