Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Koncern Same Deutz-Fahr zaprezentował niedawno nowe ciągniki z serii Agrotron 400 wyposażone w przekładnie bezstopniowe. Napędzane 4-cylindrowymi silnikami Deutz o pojemności 4 litrów i mocach 121, 130, 142 koni. Wentylator Visco jest sterowany elektronicznie i włączany tylko gdy jest to konieczne. Bezstopniowa przekładnia ZF Eccom 1.3 osiąga prędkość 40 km/h przy prędkości obrotowej silnika 1500 obr/min. Przekładnia posiada 3 tryby pracy automatyczną, tryb WOM i manualną. Dwa oddzielne układy hydrauliczne jeden do przekładni, drugi dla obwodu zewnętrznego i podnośnika. 4 prędkości WOM 540, 540E, 1000, 1000E. Kabina S-Class wyposażona jest w nowy monitor terminalu operatora

t81415_ttv400.jpg t81416_3-hohenlohe-2011-eng-2514600x400.jpg t81417_4-hohenlohe-2011-eng-2516600x400.jpg

t81418_5-hohenlohe-2011-eng-2522600x400.jpg t81419_6-hohenlohe-2011-eng-2523600x400.jpg t81420_7-hohenlohe-2011-eng-2528600x400.jpg

t81421_8-hohenlohe-2011-eng-2530600x400.jpg

 

Edytowane przez adikpl1
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Powinni wprowadzić małą serie 600, tak jak to zrobiono w serii M. smile.gif Generalnie robi się coraz ciekawiej. rolleyes.gif Plusem tej przekładni jest oddzielny obieg hydrauliki, więc niestety, ale JD dostanie po tyłku. biggrin.gif

Opublikowano

Kiepsko że czwórki, no ale taki trend. Silniki pewnie będą jakieś nowe. Skrzynia jak w mojej TTV. Kabina jak w TTV630. Wygląd jak M400. Może jakieś małe duperele są dołożone. Chciałbym żeby wprowadzili TTV do serii Agrotron K. Taki K610 TTV był by fajny.

Widać że Deutz Fahr postawił mocno na pójście w kierunku przekładni bezstopniowych. Myślę że dobrze bo są naprawde dobre skrzynie.

Opublikowano

Jestem bardzo ciekaw jak będa krztałtować się ceny :huh:

 

 

Obiło mi się o uszy, że skrzynia Vario do Fendta kosztuje ok 80tys zł., więc można się spodziewać, że o minimalnie tyle zdrożeje Deutz.

Opublikowano

Hej. Dziś dzwoniłem do dealera daeutz-aht i za agrotrona ttv 410 czyli 121 koni popwiedział mi 268 tys - ewentualy upust. Do tego mamy amortyzowaną przednią oś kapcie 480 i 540 terminal, asm, komplet zaczepow i jeszcze kilka rzeczy któycch z pamięci nie pamietam;p Jeśli cos potrzeba to piscie;p

Opublikowano

witam was dla porównania dodam ze mój kolega w zeszłym roku kupił john deere 6830 za 220000tysiecy netto czyli 268400 burto ale fakty są takie ze wziął go w standardzie nie miał w nim nawet tls (resorowana przednia oś)obciążników i jeszcze paru pierdoł ale fakt faktem ze to ciągnik 6 garowy i który coś potrafi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v