Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dawid13584    0

Witam kolegów , nie dawno kupiłem MTZ 562 sprowadzonego ze Szwecji z turem i on ma tylko jedna wajche do zmiany biegów i pytanie moje jak to sie sprawuje , czy nie jest awaryjne i jak sie zmienia biegi szosowe na terenowe . Jak ktos moze ma takiego to niech odpisze bede wdzięczny .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0
Napisano (edytowany)

układ biegów do mtz 82 powinien być taki sam w twoim... :lol:

 

A propo jednej wajchy jest ona lepsza od tych nowszych co sa z boku bo , te boczne ponoc szybciej sie wyrabiaja iżle bieg włożyc...

 

I to terenowe a II to szosowe , masz jedna dzwignie czyli wkładasz tak jagby bieg na I a potem na jaki chcesz bieg i jak na szosowe to na II i wybierasz bieg...

 

 

Edytowano przez edpawel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawid13584    0
Napisano (edytowany)

Masz racje kolego układ biegów jest taki sam tylko na poczatku nie napisałem ze to jest jedna wajcha którą się pokręca i zmienia biegi , ja probowałem róznie juz ale nie wiem jak to przełaczyc na szosowe , a tak poza tematem biegow to nie działa mi wskaznik temp i nie wiem czy wymienic wskaznik , czy czujnik , a jaszcze kurcze nie mam krazenia płynu chłodzącego ale to chyba termostat jest przyczyna . Jak bys mogł kolego to napisz o tych biegach , ale i tak dzieki za odpowiedz :D

Edytowano przez dawid13584

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20
Napisano (edytowany)

A skąd wiesz że wskaźnik nie działa? Grzeje się? U mnie ciężko jest nagrzać silnik. MOżesz sprawdzić czy masz w ogóle termostat

Edytowano przez gelo707

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0
Napisano (edytowany)

Powiecmy ,że jedziesz I 5 a 9 dla ciebie jest zaszybka w danej chfili to dzwignie od zmiany biegów wkładsz na bieg II i wracasz na 5 ale to juz jest wtedy bieg 8 (8 jest wtedy troche szybszy jak 5 bo głowne przełozenie jest troche dłuzsze,,,) :lol: a propo zegara to wymien i zegar i czujnik i zobacz termostat.... :blink:

 

TERMOSTAT MTZ BELARUS JUMZ ORYGINAŁ NOWY TYP

 

CZUJNIK TEMPERATURY WODY MTZ,JUMZ

 

ZEGAR LICZNIK WSKAŹNIK TEMPERATURY WODY MTZ

 

czesci do belarusa niesa takie drogie... :P

 

 

Edytowano przez edpawel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid13584    0

Próbowałem tak robic bo mam stargo mtz z mała kabina i biegi sa miedzy nogami i tam jak przesune dzwignie np do siebie to mam terenowe , a biegi wkładam tak samo , a jak przesune do przodu to sa szosowe. Ten układ co mi przesłałes to sie zgadza. Tylko w tym co teraz kupiłem to biegi wkładam normalnie ale jak przekrece dzwignia max w prawo i idze ona tak luzno w strone kierowcy a w druga nie chce , kurcze to jest ciezko tak wytłumaczyc piszac. Musze sie jeszcze nim pobawic bo mam go dopiero kilka dni , a termostat to jest z boku od strony pompy paliwowej czy u góry co idze do chłodnicy bo w moim starym to nie wiem nigdy nie rozbierałem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0

HHHmmm , ja józ z pare lat niemam mtz to w od podstawówki go mialem i niepamietam jak to bylo z tym termostatem, ale biegów sie niezapomina nawet jakbys mnie zbudził w nocy to bym pamietał heh :lol: (6 lat unas był) a potem kupilsimy ztora 12145

 

Ps jakies powazne naprawy przeprowadzal brat starszy bo ja za mlody bylem do tego wtedy a ja to takie tam sprawdzanie oleju i płynów i jazda... :P

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×