Skocz do zawartości
K700

Farmtrac

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
K700    0

mam takie pytanie do wszystkich

co posiadają ciągniki Farmtrac

1.jak wyglada u was z przeciekami oleju

2.czy w takich niskich temperaturach one odpalają bez problemu

3.jak wyglada u was z tylnym tuzem czy on podnosi czy nie ???

4.i czy u was sie te sprezyny od siedzenia tez tak bardzo nisczom.

ja napewno takiego ciagnika juz nie kupie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co chciałeś w tej cenie? pozłacane klamki? u mnie wycieki zaczęły się dopiero po montażu tura ale tragedii nie ma. ponad -20 i zapalił bez większego problemu. a czemu miałby tuz nie podnosić?? zreszta co to za dział?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek767    46

Nie mam farmtracka, ale w moim technikum rolniczym były 2.

Zapamiętam te ciągniki do końca życia. . . ponieważ po pięciuset motogodzinach były zalane olejem gorzej niż 24 letnia sześćdziesiątka sasiada w której niebył jeszcze robiony praktycznie żaden remont.

Pozdrawiam. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ursusc385    515

Szkoła to szkoła ciągniki nigdzie gorzej nie dostaną po garach jak w szkole ;)

Jakiego ty masz FT ?

Edytowano przez Ursusc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K700    0

to jest wujka ftrac

2003 rocznik

80 4 wd

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

Jeździłem trochę akurat Farmtackiem 70 u kurnikarza, jego zadania to głównie praca z turem i do tego prasa sipma przy kręceniu słomy i zwiezienie tej słomy. Z przecieków to tylko szybkozłącza od tura czasem się leją ale to wina wykonania szybkozłączy. Za delikatnie nikt się z nim tam nie obchodzi bo czyści kurniki łyżką więc nabieranie odbywa się przez wbicie rozpędem i poza początkowymi problemami z rozkręcaniem się tura nic już się nie dzieje. Co do podnośnika to ten konkretny wozi tylko balast więc za dużo nie jest używany, a ciągnik odpala dobrze niezależnie od warunków na dworze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K700    0

Z czego ma głównie przecieki ?

gdzie ja mam zacząć, cieknie z pompy od sprężarki, chłodnica tez juz 3 kupil nową, jak wajchą chce podniesc ściągnęła to z tego przewodu pod kabiną cieknie a to tez juz 2 jest przewod , około 6 przewodów kupił do wspomagania przednich kół, a jeszcze szyby wypadają bo nie trzymają się tego kleju co oni tam dali i sprężyny od siedzenia tak samo trzeba zmieniać co rusz jest tyle tego wszystkiego nie pamiętam i ciągnik ma tylko 3289 mtg

Edytowano przez milanreal1
orty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    515

Co mają przewody hydrauliczne do ciagnika ? to chyba wina producenta przewodów, albo kupujesz przewody Made IN Czajna

O ile wiem to szyby nie są jakoś tam klejone, są normalnie wsadzone

 

Pierwszy raz słysze o takich rzeczach co ty tutaj wypisujesz :blink:

 

P.S naucz sie pisać bi ciężko cie rozczytać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K700    0

Ps. ja mówię prawdę a nie jak inni tutaj ze ich ciągniki sie nie psują, a o pisaniu no niestety ja tak po polsku pisac nieumie perfekcyjnie , bo jestem w polsce od 1,5 roku . Z niemiec do polski wróciłem po 16 latach.

 

Jeszcze 1 taki post i wylatujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    515

hmm po co ma ktoś pisać że jego ciagnik się nie psuje ? Skoro się nie psuje to pisze prawde...

Że dla ciebie się taki trafił z początków produkcji to nie znaczy że każdy ma mieć taki niby awaryjny, z twoich postów wynika że komuś cieknie chłodnica to od razu w każdym musi ciec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

Przewody trzeba kupować hydrauliczne a nie pneumatyczne, te niby też ze stożkiem ale sznurowane bo zaraz strzelają, ja teraz tam gdzie często zdarzały się pęknięcia przewodów te na 320 bar i spokój. Szyby w FT jak dotąd widziałem tylko na uszczelkach. Sprężarkę można zwalić na winę maszyny po jakimś czasie w maszynie tego standardu coś takiego nie powinno dziwić, a reszta powtarzających się awarii to praktycznie wina operatora tak bym stawiał bo jak można w kółko wymieniać przewody, albo są za słabe albo źle ułożone i się łamią albo przecierają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    3

Jakby to powiedzieć a raczej napisać. Każde ciągniki maszyny mają awarie nawet te najdroższe i najdoskonalsze. Jednak problem polega na tym aby maszynę szybko naprawić i nie drogo. I w niektórych przypadkach że po 800mtg trzy razy głowice serwis robił śmieszne troche albo dobry operator który ma ciężką nogę. Zawsze trafi się laik który będzie tak pisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodziokoks    0

przecieki w farmtracu 80 4 wd mam go 3 lata i mi jeszcze kropelki oleju nie puścił <_< super maszyna po za tą przednią częścią która szkrzypi ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

No ta co to szkrzypi :D -a tak przy okazji czy ktoś potrafi wymówić słowo "szksypcze" ?:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    10

no ja mam od 8 lipca ft 670dt, oprócz silnika jest dobrze. Silnik Ford z turbo, pompa wtryskowa(BOSCH) od nowości ciekła, ciagnik nie miał mocy, zabrali ta pompę i po 3 dniach zamontowali. Nadal nie miał mocy, turbo zatarte (9mth) :( zabrali turbo(GARRET), następnego dnia zamontowali nową, silnik zaczął dymić na niebiesko, przy rozruchu na biało. Brak Mocy na 4 bieu niewielkie wzniesienie na asfalcie i niedało sie jechać na pusto. Po kolejnych dniach w końcu zabrali ciągnik do Mrągowa. Przywieźli ciagnik z nową pompą wtryskową. Ciężko strasznie odpalił na lawecie gdy przywieźli. Gdy sie rozgrzał to było super, ale... silnik osiaga tylko 2100obr/min. Gdy jest zimny to aby odpalić trzeba 12 sekund rozrusznikiem kręcić, wydobywa się siwawy dym(nie biały), przy odpaleniu jest siwawy i czarny podobnie jak przy dodaniu gazu na zimnym silniku. Cały garaż tak zatopcił sie tym siwawym dymem że zadusić sie można :( zauważyłem że zaglądali do zaworów, świadczy o tym zruszona farba na gwintach pokrywy zaworów. serwis wykreca się żeby nie robić wpisów w ksiażce gwarancyjnej. Musiałem bardzo dużo sie nagadac żeby wpisali. Po ostatniej naprawie kosiłem trawę i mam 20mth, z dnia na dzień silnik jednakowo ciężko odpala. Jutro znowu serwis przyjeżdża :( teraż żałuję że nie posłuchałem ojca i że nie kupiliśmy zetora 6441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    111

Marcin to masz pecha tylko serwis masz blisko chyba bo przyjeżdzają szybko i kiedyś jednak uporają chyba się z nim aby był sprawny bo kiedyś pisałem że u mnie zapala po sekundzie nie ma znaczenia plus 20 czy minus 20 stopni, jedynie co po przeglądzie zauważyłem wycieki małe jakby z przodu na wale silnika pod kołem pasowym uszczelniacz i gdzieś z góry uszczelka pokrywy albo głowicy nie są duże ale umyłem silnik i czekam za pogodą kiedy wreszcie popracuję konkretnie bo mam dopiero 62mtg i jak zaleje się olejem to serwis wezwie bo nasz 25 letni 3p był czysty to nowy powinien też być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1475

A nie ma czegoś takiego że po iluś tam naprawach powinni wymienić (w tym przypadku silnik) na nowy "wolny od wad" ?

 

Dobrze ,że pilnujesz tych wpisów w książce gwarancyjnej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseih4230    0

TAKIEGO G***** BYM W ŻYCIU NIE KUPIŁ ZA DARMO BYM GO NIE CHCIAŁ

 

Po 1 post z caps lockiem

po 2 bez uzasadnienia

po 3 wróciłeś z bana i znowu Ci odwala? daje Ci 24godz na zastanowienie się.

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4

Człowieku - długo chyba myślałeś nad tak inteligentną wypowiedzią... :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    10

w tym momencie chciałbym podziękować panowi z serwisu za fachową i szybką naprawę ciagnika z serwisu fabrycznego (może to przeczyta :) . Otóż cóż silnik ciężko wciąż odpala gdy jest zimny zarówno z ssaniem automatycznym (czerwony kabelek) jak i bez. Bez świec żarowych po prostu jego nie da się uruchomić, nom da sie bez świec ale szkoda rozrusznika. Ze świecami trawa ok 4-5 sekund kręcenie. silnik ma 35mth, 20mth ma pompa wtryskowa więc powinna się dotrzeć. Ale na ten rozruch przymykam narazie oko, nie wiem, zobaczywmy jak będzie przy niskich temperaturach, świece dużo pomagają, silnik ma moc(na hamowni moc przekraczała 68km przy 1900obr/min) więc da się pracować, w koncu polubiłem ten ciągnik, ale te spalanie to chyba nie należy do najoszczędniejszych, w kosiarce 1,85m 7-8l /godzine :blink: wiecej niż Zetor 5340(62km)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Nie da się ukryć że starsze silniki były oszczędniejsze, normy emisji spalin są często utrzymane kosztem spalania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez wojtal82
      witam wszystkich użytkowników farmtraca lub ewentualnie mechaników tych ciągników.
      mam problem z modelem 690 ma ok 3 lata i ok 300mth.
      dochodzą niepokojące odgłosy skrzypienia ze skrzyni biegów i nie wiem jak to "ugryźć"
      podobno wyszła jakaś trefna seria któregoś łożyska na jakimś wałku w skrzyni...
      może ktoś miał taki problem albo naprawiał coś podobnego to proszę o podpowiedź...
      dodam jeszcze że to skrzypienie pojawia się podczas jazdy i do przodu i do tyłu..
       
    • Przez pacio68
      co o tym sądzicie, jak Wam się podoba??
      http://farmtrac-sklep.pl/
      niezły pomysł
    • Przez ludwik1977
      Witam wszystkich. Mam następujące pytanie: czy coś wiecie na temat ciągnika FARMTRAC 9120 DTn (chodzi mi bardziej o wady niż zalety) bo przymierzam się do zakupu jego i chcę coś więcej wiedzieć?? np faktyczne spalanie przy pługu 4 obrotowym, talerzówce 3m i agregacie uprawowo-siewnym aktywnym. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziekuję przeczytam każdą
    • Przez Adam2940
      Mam Farmtraca 555DT i jestem ciekaw czy ja mam tylko pecha czy te traktory troche sie psują. Stan licznika 330MTG, traktor jest z marca br.
       
      1. wymiana pompy wtryskowej ponieważ ciągnik jak był zimny chodził ładnie a jak sie rozgrzał to robił się głośniejszy - nie pomogło. Pompa fabrycznie uszkodzona. Ciągnik nie zbiera sie na obroty
      2. Druga wymiana pompy. Ciągnik ładnie pracuje ale dalej zmienia głos.
      3. kierownica ciężko się kreci. Wymiana pompy wspomagania. Nie pomogło. Źle przykręcony orbutrol. podkładki załatwiły sprawę.
      4. Pękła guma koło drążka od hamulca. Wylał się olej. Awaria osunięta bez problemu.
      5. Odpadło koło pasowe z silnika. Ścięło śruby. Na szczęście udało się wykręcić. Awaria usunięta.
      6. Obrotościomierz.
      7. Ciekną szybko złączki hydrauliczne
      8 Siedzenie skrzypi jak szalone... Pomimo dwukrotnego smarowania przez mechanika
      9 No i jeszcze się drzwi zacięły...
       
      Jak na nowy traktor to wydaje się trochę dużo tego... Serwis też pozostawia sporo do życzenia ze swoją opieszałością.
       
      W codziennie pracy ciągnik sprawuje sie super.
×