Skocz do zawartości
audi80b4

mtz 952 obroty maksymalne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
audi80b4    1

mam mtz 952 makstmalne obroty z gazem w podłodze to 2tys. znajomy ma takiego samego to ma 1.8 a znowu pytałem jeszcze jedngo gościa to mówił ze 2.2 jakie wy macie obroty i jakie powinny być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Zależy jak jest ustawiony na pompie i z tego te różnice, twój jest akurat na optymalnych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

audi80b4    1

czyli chyba dobrze mam 2 tys a jak bym podręcił tą śrubke pod pedałem i ustawił go na 2.2 była by jakaś różnica w mocy czy juz nie ma co go podkręcać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

silnik 245,5 ma obroty ustawione na 1800, dochodzi do 2000. więcej obrotów mocy nie zwiększy aż tak znacznie, ale zawsze coś...

A ile max można bezpiecznie kręcić tym silnikiem? bo silnik 245 moze kręcić już 2200-2400 nawet? czy ten 245,5 wytrzyma 2200 w dłuższym obciążeniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

no właśnie 820 ma ten sam silnik tylko nie ma turbo i kręci się do 2200-2400 czyli 952 chyba tez może

 

ile 952 ma km bo ten silnik ma 80 km dodane turbo i niby ma 90 ale mi sie wydaje ze chyba ma więcej bo turbo daje więcej koni niż 10 jeden gość mówił ze one mają 98 a tylko podawane jest 90 mierzył ktoś ile ten traktor tak naprawde ma koni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

No własnie przez to turbo ma te mniejsze obroty i wydaje mi się się powyżej 2200 to juz nie będzie zdrowe dla niego :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

mierzył ktoś ile mtz 952 ma koni katalogowo ma 90 ale dużo ludzi mówi ze 98 i tak już słyszałem od paru osób ze własnie 98 tak więc wie ktoś ile ma faktycznie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

wątpie... Żeby na WOM miał 80-85km to było by fajnie, a moim marzeniem to 90KM na WOM :rolleyes: Obroty na 2200 się podciagnie, dawke da się większą i sie zobaczy jak się bedzie zachowywać....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

Luuuudzie, 952 musi mieć 1800 obrotów, fabrycznie tyle ma, na desce rozdzielczej jest mała klapka, otwieracie jąi tam są guziki do ustawiania licznika, belarusy dostały standardowe zegary i każdy po swojemu trzeba dostroić, jak swojego prowadziłem to pokazało mi że jade ponad 50 na godzine i że silnik wkręca 2600obr/min, ustawiłem go i mam normalnie 1800 i prędkość na jakieś 32/h

 

UrsusCzesio jak podkręcisz go do 2200 obr na minute to uzyska ponad 105 KM i będzie jechał z taką samą prędkością jak model 920 na skrzyni synchro. Zużycie paliwa skoczy diametralnie do góry,..

Edytowano przez yahooo777

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×