Skocz do zawartości
Bartmk

Problem ze wskaźnikiem paliwa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bartmk    0

Mam taki problem że gdy zbiornik paliwa jest zalany do pełna pod korek to wskaźnik pokazuje dobrze że jest full a gdy jest trochę mniej wskaźnik nie pokazuje rzeczywistego stanu ilości paliwa tylko lata jak głupi od boku do boku gdy np zabujam kabiną lekko to wskaźnik od razu wariuje miał ktoś podobny problem ? bo nie wiem czy to coś z pływakiem czy jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saherb    28

Być może któryś z elektrycznych przewodów jest luźny i dlatego są takie objawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

raczej nic nie zrobisz u mnie w 7211 też tak było też latał jak głupi podobno wina baku bo jest źle wyprofilowany, wiem że w nowszych problem ustąpił bo inaczej bak jest zrobiony ale też inny pływak, jego cylinder jest szerszy i dłuzszy, jak chcesz wyeliminować problem to da sie ale jest troche roboty, trzeba zdjać bak kupić pływak taki jaki był, ja miałem też to samo w 5211, u mnie pękł pływak i juz nic nie pokazywało to wziąłem nowy od 3320, dalej musisz wywiercić otwór wiekszy otwornicą do wiertaki, nowsze mają szersze kołnierze i nie chcą wejsć, przemyć bak wodą i naftą z opiłków zamontować pływak podłączyć go i ok mam tak juz 3 lata i powiem ze jest elegancko, wskaźnik teraz już mi normalnie wskazuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dipol    2

A ja mam problem z licznikiem motogodzin jakieś 15 lat temu sie zatrzymał i już tak zostało <_< . co moze być tego przyczyną? Obrotomież chodzi dobrze tylko nie wybija motogodzin. mam 5211 z1990r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartmk    0

''Dipol'' moim zdanie coś masz z licznikiem w środku coś może się wytarło w tych cyferkach co nabijają sam nie wiem.A co do wskaźnika to nie ma oryginalnych pływaków do zetora 7211 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

dipol masz spaloną prondniczke tą z przodu wymień ją i bedzie biło motogodziny koszt ok 200zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dipol    2

dipol masz spaloną prondniczke tą z przodu wymień ją i bedzie biło motogodziny koszt ok 200zł

chodzi o ten czujnik przy silniku??? jesli to jest to i tyle kosztuje to wcale mi nie przeszkadza ze nie chodzi, przyzwyczaiłem sie juz ;) a mozna to jakoś sprawdzić ze ta prądniczka jest zepsuta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    102

rozbierz ja i przylutuj urwany stycznik na krzywce bedzie najtaniej. czujnik licznika mtg od bizona[najtanszy]dlugo nie pochodzi

bartmk dognij blaszke na potencjometrze czujnika,nie dolega dokladnie do skali i temu jest problem, jedna jest od poziomu, druga od rezerwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez emtecc
      witam
      Jak myślicie, światła przeciwmgielne będą dawały dobre światło przy pracy w polu umiejscowione przy światłach na kabinie w zetorze 7745
      takie: http://sklep.wesem.pl/4/6687/halogeny_samochodowe_przeciwmgielne_przeciwmg_owe_drogowe_typu_ho4
      na forach off-roadowych polecali takie lampy zamiennie jako robocze na dach. Na wykresie widać, że ładnie to świeci. Ciekawe jak będzie gdy zamontować je na wysokości około 2 metrów.
      Spotkał się ktoś z czymś takim?
       
      Jakie lampy polecicie na kabinę do zetora na przód?
      Te: http://sklep.wesem.pl/5/6704/lampy_robocze_typu_lor4 na wykresie wydają się dobrze świecić
       
       
    • Przez Mateusz_320
      Witam panowie mam problem w swoim zetorze 5211 91r obrotomierz pokazuje tylko obroty silnika a niestety moto godzin nie nabija długi czas. Pomoże ktoś? 
    • Przez matix0x
      Witam!
      Mógłby ktoś wstawić zdjęcia przymocowania oraz lokalizacji czujników sprzęgła drugiego stopnia, ręcznego, stopu w zetorze 7211. Z góry wielkie dzięki.
    • Przez Cooler1427
      tak jak w temacie , problem polega ze pokazuje pelen bak.  mimo ze jest faktycznie np 50%
       
      zegar wymieniony na nowy, pływak tez nowy po w starym styki pogniły, instalacja  cala i niema prawdopodobnie przebicia. na schematach elektrycznych znalazłem ze pomiędzy pływakiem a zegarem na desce w wiązce pod kierownica jest przekaźnik.  
      wie ktoś jaki to typ?
       
       możne on zwalił się i to przyczyna ;/
       
      mógłby ktoś podrzucić schemat elektryczny dokładny , albo jakiś skan? ,byłym wdzięczny...

    • Przez Damianursus30
      Witajcie! 
      Jestem szczęśliwym posiadaczem Zetora 7011
      Kupiłem go niedawno i mianowicie chciałbym dojść do ładu z zegarami.
      1. Obrotomierz dochodzi max do 500 obr i dalej nic. A później albo opada i nic,albo wskazówka skacze ale tylko w przedziale "0-500 ". Mth nie nabija. A z racji tego że napęd jak i licznik sporo kosztuje chciałbym żeby ktoś mi powiedział co mogę z tym zrobić.
      2.Wskaźnik paliwa nie działa. jak przekręcę kluczyk to poziom paliwa idzie od razu 4/4.. Kontrolka paliwa też nie działa
      3.Wskaźnik temperatury wody też nie działa.Wymieniony czujnik i to samo co w przypadku paliwa pokazuje od razu max.
       
      No i właśnie to co zepsuło mi się wczoraj czyli chciałem odpalić Zetora, coś pyknęło i włącznik przestał działać . Pali tylko na zwarcie, wciskam przycisk i nic ;c
       
      Potrzebuje waszej pomocy, ponieważ Zetora mam od niedawna i nie mam pojęcia za co się wziąć
       
      Z góry dzięki
×