Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Motoreduktor
Sadek    450

Kolego jaki to motoreduktor , bo zdjęcie i symbole to bardziej pasują do jakiegoś mostka prostowniczego/transformatora. A może zdjęcie tabliczki znamionowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zrób chociaż wyraźniejsze zdjęcie, może coś więcej da się rozszyfrować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Adrian3210
      Witam. Mam problem z chłodnią do mleka. Problem wygląda następująco. Agregat nie załącza się za pierwszym razem. Słychać pykanie, aż za 4 czy za 5 pyknięciem załączy się. Chłodnia to Alima Bis 400l
    • Przez rolnikus21
      Witam.
      Chce założyć nową instalcję w paszarni. Problem polega na tym że nie wiem jakim wykonac to kablem. Paszarnia jest oddalona o jakieś 70m więc ze względu na koszty mam zamiar zrobić to przewodem aluminiowym 35mm2. Ale teraz nie wiem czy ma być to przewód cztero czy pięciożyłowy ? 
       
    • Przez rosiu_xd
      Witam serdecznie, ostatnio dorwałem stary odkurzacz do prac w garażu, i po podłączeniu, silnik zionął ogniem, i od razu wyciągnąłem wtyczke z kontaktu, po rozebraniu, okazało się że spuchł ten element, wnioskuje że to kondensator, szukałem takiego czegoś w interecie żeby po prostu go przelutować, ale nie mogłem znaleźć, wiec może ktoś z was zna się na tym i pomoże, co z tym zrobić Pozdrawiam

    • Przez AdamCzarnecki
      Potrzebuje informacji jak uszczelnić silnik RTO przy wyjściu wału korbowego na sprzęgło. Czy powinna tam znaleść się uszczelka? ( zdjęcie : https://zapodaj.net/f1e2db7daf1d3.jpg.html ) . Jeśli ktoś będzie mi w stanie pomóc będe wdzięczny.
       
    • Przez grego
      Witam, udało mi się dostać stary dystrybutor do paliwa Adaprim 1031 (jeszcze Czechosłowacki bez elektroniki) ale coś jest tam kombinowane z kablami widać, że był inaczej podłączony niż na schemacie, a i to zostało wyrwane. Przewody w tej puszce moge podłączyć według schematu ale co dalej jak go zasilić? Według schematu jedno wejście jest na siłę i idzie na silnik i są jakieś dwa wejście tak jakby na 230V nie wiem dlaczego tak jest, aktualnie jedno jest zaślepione i było to jakoś na krótko podłączone. Zastanawia mnie jak dystrybutor ma odłączyć/załączyć silnik skoro zasilanie jest bezpośrednio z zewnątrz? Może ma być jeszcze jakiś dodatkowy zewnętrzny przekaźnik? Ma ktoś coś podobnego lub wie o co w tym chodzi?
       
       


×