Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem! Kupiłem teraz john deere 2058 ale jest problem z włączeniem hederu i młocarni, nieraz wszystko chodzi ok a nieraz jezeli właczam to nie działa, raz heder podnosi sie i opuszcza a raz sie zatnie i też nic nie działa! nie wiem co moze byc przyczyna! Jeśli moze ktoś mi pomóc to prosze o podpowiedz! z góry Dzięki!! :rolleyes:

Opublikowano

Witaj adamek ;) też jestem zainteresowany kupnem tegoż kombajnu, więc bede uważnie śledził to co piszą u Ciebie o nim użytkownicy. Mam nadzieje, że Twój problem to nic poważnego, ponieważ nie chce się zniechęcić. Gdzie go kupiłeś, w Polsce czy za granicą???

Opublikowano

Witaj kolego! kupiłem ten kombajn w Łasku niedaleko Łodzi, ale był ściągnięty z Francji.Ogólnie jest w super stanie jeśli chodzi o zuzycie materiałów i elementów.Moim zdaniem był garażowany bo farba aż się błyszczy.Z tego co wiem to ta seria była bardzo udana i ma napęd 4x4.No ten problem może bedzie rozwiązany w sobote poniewaz ma przyjechać znajomy z john deera i go zrobić, miałbyc w sobote ale zamowilem stacyjke do niego i we wtorek odbieram bo się zacinała!Więc jeśli bede wiedzial co było przyczyną to napewno napisze na forum!

Opublikowano

Szukałem za granica takiego kombajnu bo chcialem john deere z serii 20 albo claas mega204 no to chodziły powyzej 200000zl netto. A za tego gościu chciał 155000zł netto ale dogadaliśmy się inaczej no i właśnie że raz dzialaly mlocarnia i heder a raz nie to poszlismy na układ i za 150000zł brutto go kupiłem i doszedl tylko koszt transportu 2700zł.No i teraz zobaczymy jaki koszt tej naprawy bo kolega powiedzial ze nie bedzie to drogo :rolleyes: . Zobaczymy jak się naprawi:) hehe :D

Szukaj w Polsce.Znalazłem takiego na Agriaffaires w pomorskim ale nie dzwonilem tam i nie byłem. Wejdz sobie na tą strone i zobacz jak chcesz. ;)

Opublikowano (edytowane)

Ja szukam takiego właśnie na agriaffairs o której wspomniałeś oraz na machinery zone. Wiesz, ja jednak bym wolał kupić kombajn w niemczech niż w Polsce, wydaje mi się,że można kupić bardziej zadbanego a co najważniejsze z pierwszej ręki. A w Polsce z tego co zauważyłem, to ktoś sprowadził z Niemiec, wykorzystywal go ileś tam sezonów i sprzedaje, no chyba,że nie spotkałem sie jeszcze z nikim kto zakupił model 20xx w Polsce od nowości.

 

Czy możesz mi powiedzieć , czy koszty remontu tego kombajnu są drogie?? Np załóżmy, że trzeba wymienić pasy na wariatorze, jaki to koszt ??

Edytowane przez AllesKamilKlar
Opublikowano

No napewno jeśli masz taką możliwość sciągniecia z niemiec to pewnie ze lepiej, moj akurat byl sciagniety i nie był uzywany w Polsce!A jeśli chodzi o ceny to jeszcze nie wiem! Zamówilem stacyjke to oryginalna jelonka kosztuje 180zl brutto. Więc nie bede kupowal podrabianej ktorej koszt wynosi 135zl.Oleje john deere stosuje "mobila" wiec nie bede bral od nich tylko kupie w hurtowni(inna cena :rolleyes: )! Dzisiaj bede w po stacyjke wiec sie zapytam ile kosztuja pasy!I pewnie wieczorem napisze! ;)

Opublikowano

Witak kolego! Byłem dzisiaj u mojego deelera john deer bo stacyjka wczoraj nie doszla! pytalem się u nich o pasy isą rózne rodzaje, np; do mojego, pas od napedu hederu kosztuje 600złbrutto.A o innych nie rozmawialismy poniewaz trzeba znac nr katalogowy.I dla tego nie dopytywalem sie!Mysle ze to nie jest az tak duza cena jak za pas bo do bizonaZO56 na młocarnie czy pas jezdny dobrej firmy to kosztują niewiele mniej!:)

Opublikowano

Jeśli chodzi o problemy to juz sprawa rozwiązana:)! Wszystko pracuje jak nalezy! Problemem byly zasniedziale styki w kostkach:)Nie trzeba było fachowca do tego:).Wszystkie kostki spryskalem spirytusem i odrdzewiaczem i wszystko DZIAŁA! :rolleyes: ;)

Opublikowano

o to sie bardzo ciesze :) kilka dni temu wróciłem z Niemieć, oglądaliśmy kombajny i ciągniki . Jaśki są bardzo fajne ;) widzieliśmy john deere 2054 za 260 000 brutto . Plany są takie, że prawdopodobnie go kupimy za rok, może 2 jak przepiszą mi pole i wezmę młodego rolnika, tak więc po żniwach 2011 licze na szczegółowy raport z pracy tym kombajnem ;d

Opublikowano

Mam pytanie na temat kombajnu john deere 2058 bo zamierzamy kupić taki kombajn lup serie 20.. lup class lexiona 405 ,420 ,430 czy ktoś wie jak sie sprawuje ta maszyny na filmach i na zbiciach ładnie wyglądają namierzyłem

 

http://otomoto.pl/john-deere-2058-A118616.html ładnie wgląda czy ktoś ma dane techniczne tej wersji lup wersji 20..

serdecznie czekam na odpowiedzi i dziekuje .

Opublikowano (edytowane)
http://www.konedata.net/jdZ2000.htm Teściu kupił w tym roku 2066 i bardzo zadowolony.Dał 130 na umowę z stołem do rzepaku 96 rok. Tylko nic nie mówi ile dołożył i o spalaniu, więc chyba małe nie jest. Kolega kiedyś powiedział że pali mu 25 litrów na 1 hektar. Myślę że przesadził, ale tak mówił? Edytowane przez tomek73
Opublikowano (edytowane)

Chyba ze spalaniem przesadza sporo mój ciągnik kirowiec K700A produkcr przy talerzówce 6.30 spalił 40 l./ha ale zrobił 4 hektary i mówią że ruskie dużo palą wiadomo każda maszyna pali na wodzie JD2066 nie pojedzie moim zdaniem może spalać około 18 - 20 l/h nie chcę nikogo w błąd dokładnie nie wiem.

Edytowane przez Rrolnik
Opublikowano

Kolega mówił że pali mu na hektar a nie na godzinę. Bizon pali 12-15 na hektar wiec więc JD może i faktycznie spali 25.Kolega ma JD W550.

Na forum nie raz czytałem że NH 5070 pali 14-18 na hektar a koszą 2 hektary na godzinę.więc myślę że te 25 jest jednak możliwe.

Opublikowano

mój 1188 SII spala około 24-28 litrów na godzinę ale połykam nim w ciągu tych dwóch godzin od 1,5 do 2,5 ha. wszystko zależy od tego jaka masa idzie na kombajn. Porównywanie spalania na hektar nie ma najmniejszego sensu bo jeden hektar może oddać ci 8 ton pszenicy a inny tylko 3 tony więc co to za porównywanie

Opublikowano (edytowane)

Kolega mówił że pali mu na hektar a nie na godzinę. Bizon pali 12-15 na hektar wiec więc JD może i faktycznie spali 25.Kolega ma JD W550.

Na forum nie raz czytałem że NH 5070 pali 14-18 na hektar a koszą 2 hektary na godzinę.więc myślę że te 25 jest jednak możliwe.

jest mozliwe,25 na godzine,a nie na hektar....

Edytowane przez john81

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v