Skocz do zawartości
MARCINMA

MTZ Belarus 820.3

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MARCINMA    0

Planuję kupić MTZ Belarus 820.3 poniżej 70 000zł jeżeli ktoś znajdzie taką ołerte prosze napisać. Z góry dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    16

kolego lepiej zastanów sie nad modelem 920, skrzynia biegów jest zsynchronizowana więc ręka nie będzie bolała po całym dniu pracy (mam Belarusa 952,2 i MTZ 80 więc mam porównanie) zero zgrzytów, jeśli planujesz tura to bierz 920, do tego modelu możesz zamówić monoblock a do 820 już nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Indiana    7

To zalezy Panowie, skrzynia synchro jest wolniejsza od tej zwykłej, i ma mniej przełożeń. Wg mnie do transportu jest lepsza zwykła, bo szybsza. A po pewnym czasie użytkowania skrzynia sie wyrobi i biegi wchodzą lekko, bez zgrzytu. Poza tym tam jest tylko problem z wrzuceniem z 8 na 9, bo za duże przełozenie jest. Ale kwestia wprawy ;) ja bym polecał bez synchra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0

Ja miałem mtz 82 to nienarzekałem na skszynie biegów przełozenia mi sieę bardzo podobaly bo biegi były szybkie na szos i był też duzy wybór w polu i uciag tez jest ok :lol:

 

W pronarah/belarusach bez synchro jest ta sama skszynia co w mtz 82 tylko że jest zboku drazek???????? tak czy coś pomieszalem???? :blink:

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    16

dokładnie tak jak mówisz, skrzynia synchro jak się rozchodzi to biegi można zmieniac bez sprzęgła i zero zgrzytu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manik    34

Rozumiem że chodzi o te przy kierownicy, 2 są od wyjść hydraulicznych i 1 od TUZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Najlepszym rozwiązaniem(dla mnie) była by skrzynia zwykła + rewers ale nie wiem czy jest taka opcja, bo rewers + skrzynia synchro to jest. W transporcie szybki, a przy turze nie trzeba grzebać w biegach, tylko robimy ciach i jedzie do tyłu :lol: i jeszcze wielka zaleta, rewers jest po lewej stronie zamiast półbiegów, więc jedną ręką nie operujemy i biegów i ładowacza :) . Biegów zawsze więcej niż na synchro. Wie ktoś może czy jest możliwa taka konfiguracja, powtarzam zwykła18/4 + rewers??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×