Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema wiesz co miałem ten sam dylemat co ty ,byłem zainteresowany ,,M,, dealer mówił mi ze jego spalanie ogranicza się miedzy 4-6 litrów ale mój kolega posiada już ,,M,,i jego średnio pali 8 litrów . Ogólnie traktor fajny ale trochę ubogi w niektóre podzespoły ,wiadomo cena robi swoje ,jak kręciłem się po dealerach to szczerze mówiąc odradzali mi ją a radzili brać R ,inna skrzynia ,cztery półbiegi a u ,,M,,tylko jeden inny tylni i przedni most,pompa. Ja jednak zdecydowałem się na 80KM R dużo wypasu ma w standardzie za co w M trzeba dopłacać no i trochę do końca nie ufałem tej pół ramie bo u mnie traktor wyposażony będzie w przedni TUZ i tura i nie wiem jak by to wyglądało przy dużym obciążeniu z przodu,ale to tyle u mnie,każdy wybiera sprzęt podłóg swoich potrzeb no i oczywiście kieszeni . :)

Opublikowano

Siemka ,moja ,,R,, wyniosła mnie 154000 netto już po obfitych negocjacjach w wersji comfort

z dodatkowym wyposażeniem,przedni TUZ, oprzyrządowanie do tura JD (rama ,joystick,multizłącze),radio i dwa serwisy w cenie ogólnie różnica miedzy ,,M,, a ,,R,, wynosiła 15000zł

A jeśli chodzi o ,,M,, w komforcie to wolałbym ,,R classic,, cena 131509zł netto i masz 100 razy lepszą skrzynie bo Power Quad Plus 16/16 40km/h,pełną ramę inny przedni i tylny most,elektrohydrauliczny podnośnik,wiec według mnie warto się zastanowić nad ,,R,, Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

A po ile liczyli ci EURO bo mi w Chemirolu w Mogilnie czy też w Jelonku k/Poznania liczli Euro po 3,50 bo mają 50 groszową obniżkę ,jak euro stało po 4zł to mi liczyli po 3,50zł. w euro ten ciągnik dokładnie kosztuje 37,574 Euro netto minus to co stargujesz, mówię o 5080R .Warto jeździć po różnych firmach albo chociaż dzwonic mi sie udało utargowac przeszło 5000 Euro tylko dzieki temu ze negocjowałem z dwoma przedstawicielami na raz. pozdr

Edytowane przez bracinio
Opublikowano

Ta cena nie jest z kosmosu ,jestem zorientowany bo dopiero co złożyłem zamówienie na taki traktor i mam gotową ofertę właśnie za taką cene nie mam skanera bo bym wam wkleił.

Opublikowano

Witam.Chce zakupić JD 5100M comfort ale czytająć forum zaczynam się zastanawiać nad jd 5100R w wersji classic badz tez w wersji standard! Mógłby ktoś mi pomóc i napisać wyposarzenie "R"-ki w tych wejsjach?

Opublikowano

A po ile liczyli ci EURO bo mi w Chemirolu w Mogilnie czy też w Jelonku k/Poznania liczli Euro po 3,50 bo mają 50 groszową obniżkę ,jak euro stało po 4zł to mi liczyli po 3,50zł. w euro ten ciągnik dokładnie kosztuje 37,574 Euro netto minus to co stargujesz, mówię o 5080R .Warto jeździć po różnych firmach albo chociaż dzwonic mi sie udało utargowac przeszło 5000 Euro tylko dzieki temu ze negocjowałem z dwoma przedstawicielami na raz. pozdr

Z tego co wiem, a też jestem w temacie to do wersji Classic nie ma dopłaty do kursu. Euro jest przeliczane po średnim kursie NBP.

Ten ciągnik nie wyjdzie ci w takiej cenie jak napisałeś powyżej, za tyle to można kupić 5070M Comfort, a nie 5080R classic.

Warunki promocji:

http://www.deere.pl/pl_PL/promotions/groszy_promo.html

Opublikowano

MDSikor nie twierdze ze nie jesteś zorientowany Ty czy inni uczestnicy forum ja tylko pisze co mi zaoferowano, i w chemirolu w Mogilnie zaoferowali mi classica po cenie 3,50zł przy kursie 4zł za euro .Ja sie spieszyłem by zadatkować maszyny do 10 stycznia bo od 10 ceny maszyn JD mieli podnieść o 2% wiec może i promocje na euro zmienili ale z tego co mi dealer mówił to tylko to ze euro stało po 3,50 przy kursie 4zł a teraz ma tyle kosztować przy 3,90 i tyle co mi mówił. pozdr :rolleyes:

Opublikowano

Ja mam JD 5080M i jeśli chodzi o spalanie to jest w moim uznaniu bardzo duże. Z prasa rolującą pali ponad 10 litrow na mtg. Średnie spalanie w zielonkach gdzie glownie pracuje (kosiarka dyskowa 2,2m, przewratarka 5,3m i zgrabiarka) plus dojazdy na pole praktycznie bez gazu to srednio wychodzi okolo 8 litrow. Dodam ze wszystkie maszyny napedzane WOM jada u mnie na 540ECO wiec na 1650obr/min. W moi uznaniu spalanie bardzo duże, musze sprobowac go w orce z obracanym jeszcze ale pewnie bedzie niezle spalanie....

Opublikowano

Ciekaw kto ci tutaj uwierzy, że dużo pali. Co do tych cen o które się spieracie byc może oferowany ciągnik jest z zeszłego roku i z tąd ta prtomocja.

A uważasz ,że 10 litrów na godzine w ciągniku który ma niecałe 80KM to jest mało?? Nie rozumiem...

 

Myślę że np. @hubertuss :D -ale do rzeczy nie wiem ile masz motogodzin ale poczekaj aż będziesz miał ponad 200-spalanie powinno drastycznie spaść.

Ja mam zrobione juz 590 mtg. Jak mialem malo nalatane to jakos mniej palil. teraz zaczal mi kotlowac jakos sporo a caly czas robi ta sama robote. dobrze ze jeszcze na gwarancji...:)

Opublikowano

@hubertuss napisał to z przekory.

Jak chcesz żeby mniej palił to skontaktuj się z firmą tuningującą ciągniki lub też (piszesz że jest na gwarancji) zrób jak ja czyli się uprzyj-pompa poszła do serwisu Stanadyne a po powrocie ciągnik zaczął mniej palic.

Opublikowano

U mnie 5070 w lekkich pracach takich jak ładowacz, kosiarka pali ok 5 litrów a w rolującej max 7 litrów ale w pługu 4 x 40 to dychę skotłuje. Takie spalani mi pasuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez raku71
      Witam , czy ktoś mógł by powiedzieć coś na temat żywotności i jak się sprawują skrzynie po kilku latach użytkowania . Słyszałem różne opinie od mechaników, a chciałbym usłyszeć od użytkowników . 
    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v