Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Silnik S359 to całkiem inny silnik dzielone głowice i głęboka miska do bizona na pewno nie podejdzie już bym wolał pchać Perkinsa do bizona jak taki wynalazek .Odnośnie docierania znajomy docierał bizona przez dwa dni z włączoną maszyną potem kosił powoli a za dwa sezony remont smok się urwał remont ze szlifem z racji tego że żniwa w Firmie i hamownia i znów się zatarł żniwa kończył we wrześniu  ;) jest jeszcze możliwość zrobienia silnika i szybkiego jego dotarcia szlif wału należy wykonać w minusie(na wale już go nie złapie ) a wymienione tłoki i tuleje dociera się na prędko silnik pracuje a woda przez kraniki ucieka i lejemy cały czas wodę do chłodnicy wężem silnik przez noc docierania jest gotowy do przyjęcia obciążenia oczywiście bez sieczkarni  B)

Opublikowano

Po szlifie wału w dobrym zakładzie z luzem 0,3 i szlifie surowych tulei na wymiar pół dnia na średnich obrotach pół dnia na wyższych i następny dzień pełny gwizdek stopniowo zasłaniając chłodnicę żeby dostawał temperaturę płynu 80-85 stopni i olej 90-100 stopni tylko kontrolować te wartości żeby nie przekroczyć wypali zbiornik ropy i w pole.Jak był docierany w takich warunkach i nie złapał to już nie złapie.Jak złapał to albo szlif spierdzielony albo panewka z nietypowym wymiarem.

Opublikowano

Myślisz że on jeszcze nie dotarł tego silnika przez 5 lat? Może już do remontu kolejnego się szykuje.

Jesteś nr. na liście do "złotej łopaty"

Trafiłem tu przez przypadek bo szukałem info o sieczkarniach do rekorda. Datę postów nie zauważyłem :) . Dotarł nie dotarł, ktoś tu też może wpadnie to sobie przeczyta. Może i wnioski wyciągnie. 

Jak dostanę tę złotą łopatę, to mogę Ci ją oddać jak Ci tak szkoda ;) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rolniczek95
      Panowie i panie  mam problem z uszczelkami do skrzyni biegów do rekorda, macie jakieś namiary na sklep, producenta który robi takie uszczelki? Wiem że sam mogę zrobić takie uszczelki, ale czy jest sens kupować materiał który kosztuje 40 zł wycinanie itd
    • Przez daree
      Witam, aktualnie remontuje kombajn Bizon Sampo 2020. 
      Podczas składanie części pojawiły sie pewne wątpliwości. W zwiazku z powyzszym chcialbym zapytac czy na forrum jest ktos z wojewodztwa Lubelskiego u kogo można by podejrzeć pewne szczegóły dotyczące ememetów kombajnu ?
    • Przez OsiolKUMURUN
      Jestem po wymianie synchronizatorów w swoim zetorze i początkowo po skręceniu wszystko chodziło elegancko ale dziś natrafiłem na problem, mianowicie po przesunięciu wajchy półbiegów z najwyższego na średni silnik zaczął się dławić, zareagowałem puszczając gaz i ciągnik zgasł. Problem występuje cały czas nawet gdy nie ma załączonego biegu i dotyczy półbiegu pierwszego i drugiego. Podczas rozpoławiania wymieniłem taśmę, która wyregulowałem trzema śrubami, wymieniłem też manszet na tłoku który napina taśmę, kosza wzmacniacza nie rozbierałem, wałek przekaźnika działa. Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Bonex157
      Cześć, 
      Zastanawia mnie czy silnik 3p od mf 255 bedzie pasował bez wiekszych przeróbek do MF tea 20. Ogólnie na 1 rzut oka nie widze różnicy. 
    • Przez Rolniczek95
      Z wujkiem zastanawiamy się czy dało by się przerobić instalacje elektryczną w bizonie z 24v na 12v, co sądzicie, czy gra jest warta świeczki ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v