Skocz do zawartości
azifelek115622

zetor 7011 zimny problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

witam , mam problem z zetorem, ponieważ gdy jest silnik zimny to rozrusznik nie umie obrócić wałem , no jakby to powiedzieć coś tam niby kula ale dusi go silnik,jak tylko go poleje dwoma litrami wrzącej wody, ale po GŁOWICACH, to rozrusznik zaczyna kręcić jak nowy, a więc co jest tego przyczyną? jak to naprawić? jest to zetor 7011.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    3

też mam podobny problem w 7245.mam nawet planetarny rozrusznik.już przy -10 zaczyna bardzo wolno kręcić,zamontowałem mu grzałkę w blok to pali na dotyk(kręci jak głupi)nawet przy -20.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Murphys    4

afizelek ogień do kolektora ssącego :) zapali na dotyk:P , albo ... Zamontować grzałkę tak przed mówca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

przemrolnik    13

Zamontuj grzałke.. nie jest aż tak droga, a warta jakich kolwiek pieniedzy ;) Od kąd mam grzałke.. to w zime odpalić ciągnik przy -25 dla mnie to nie problem :) Kręci wtedy dobrze, i jest już rozgrzany z lekka.Kup sobie Grzałke :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grzałka swoiom drogom ale niech napisze czy dzieje sie to na silnych mrozach czy na lekkich te silniki spokojnie startowały przy -20 może jest coś związane z kompresją silnika, z doświadczenia wiem że te silniki są cholernie wrażliwe na ustawienie luzów zaworowych, gdy miałem 7211 też nie szło odpalić na mrozie też ledwo kręcił silnikiem, dopiero dobry mechanik powiedział o zaworach, ustawił je okazało się ze sie ciut nie domykały, okiem byś nie widział a kompresja uciekała, silnik ledwo kręcił ale nic nie zaskakiwał, co ciekawe latem tego nie było czuć na mocy też, dopiero potym z ciekawości na -22 chciałem spróbować okazało się że za 3 obrotem złapał, także niby taka pierdołka a potrafi zycie uprzykrzyć, szkoda ze nie ma jak w aucie że jekst hydrauliczna kasacja lózów, sprzydało by sie i był by spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zetorlublin7341

a właśnie zawory mi coś źle brzmią, więc w tym tygodniu to obadam, ale to chyba nie wystarczy luzy poustawiać na zaworach, bo może byc nagar na głowicy, i juz sie nie bedzie domykał zawór, a jeśli to , to trzeba każdą głowicę ściągnąć i czyścić :D dzięki za podpowiedź z tymi zaworami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

witam mam rozebrany silnik od mojego zetora 6711 i związku z tym wpadłem na pomysł aby zamontować w tym silniku grzałkę ale tam nie ma otworu w bloku na grzałkę. Wymyśliłem że przecież mogę zrobić otwór w bloku i tam wstawić grzałkę , co myślicie o takiej przeróbce można tak zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    154

Witam

 

Wydaje mi się że w blokach z oryginalnym otworem na grzałkę jest to trochę wzmocnione i wypuszczone na zewnątrz. Ciekawy jestem czy już ktoś próbował wywiercić i czy zdało to egzamin? Najlepiej było by próbować na jakimś zniszczonym bloku nie nadającym się do niczego bo dobrego to szkoda popsuć.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

dziękuje za podpowiedz raczej muszę zrezygnować z tego pomysłu bo szkoda bloku . Dziś patrzyłem to mógł by być problem bo nie wiadomo czy ta grzałka zmieściła by się między blokiem a tulejom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×