Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja wprawdzie ciągam naszą unię 4 razy 30 cm czyli 120 cm a wiadomo wszystkim że pług uni idzie ciężko jadę na 1 H gleba średie lekkie teraz miałem miarę na polu średnio na 30-35 cm orka zimowa ,mam agregat bez hydropaku z moim poznaniakiem powiększyłem skrzynię zasypową do 100 kg ziarna więcej sypię spokojnie podnosi a ten pług obrotowy napewno lżejszy

Opublikowano

Widzę Marian2011, że nie oszczędzasz swojego'' Fendta''.Ja teraz mam akpila 3x35 i niejestem z niego zadowolony (nieróżni się dużo od poprzedniego pługa niewiadomej firmy) Orze nim na 2 H a czasem i 3 H (z górki i z wiatrem). Mimo, że mam tura to i tak potrafi na glinie się kopać. Tak, że o szerszym niema co myśleć. Udźwig podnośnika to niby 2400 kg, a taki pług obrotowy może ważyć 800- 900 kg. więc z podnoszeniem nie powinno być problemu. No ale wiadomo teoria teorią, a w praktyce może być różnie. Dlatego zależy mi na opiniach posiadaczy tego ciągnika, współpracującego z 3 obrotową.

Opublikowano

Orzesz hyba na reduktorze M a nie H jak piszesz bo to najszybsza , w pierwszym roku też orałem na 3 M a teraz próbowałem na 1 H obroty ok 1600 to bym miał coś koło 8kilometrów z groszami na godzinę szybkość dymku nie widać silniczek równo pracuje to po co pyrkać na 3 M takim wykanczam przecze

Opublikowano

Tak, orze na 2-3 M. Próbowałem raz na 4 M ale jakoś mi sę wydawało szybko (może zbytnio go oszczędzam). Obroty max. do 1800.

Czy u Ciebie wskaźnik od temp.silnika coś wogóle pokazuje, bo u mnie jest cały czas poniżej tej pierwszej białej kropki, tylko czasami lekko się bujnie.

Opublikowano

Tylko 4M jest szybsza od 1 H talerzuję na 4 M , nie rozumię ciebie co pszesz o wskazniku temperatury może masz inne zegary już bo ja mam zielone pole i czerwone i wskazówka w czasie pracy ustawia się na zielonym ok 1cm od pola czerwonego

Opublikowano

U mnie na tym zegarze są 2 małe białe kropki ( pierwsza na dole na zielonym, druga na czerwonym). Prawdopodobnie mam zepsuty zegar. Zdjąłem ten kabelek z czujnika, podłączyłem inny czujnik, podgrzałem zapalniczką a zegar ani drgnął (zapłon włączony).

Opublikowano

Witam zimowy zastuj w temacie a to rozruszam w pierwszym roku sprawdzałem dokładnie spalanie w transporcie i np siewie miałem spisane w zeszycie ile na ha ile na mtg w tym roku po namowach kolegów zaślepiłem rurkę od recylkulacji spalin co do mocy bez hamowni nic nie sprawdzisz na oko ,jednak średnio na mtg 1 litr spala więcej w takich samych warunkach pola obroty silnika jak u was dokładnie sprawdzaliście bo teraz zimno nie zbadam ale wiosną pokombinuje odblokuję rurkę i sprawdzę w siewie bo mam dokładne pomiary a sieję zawsze 4 bieg na M . Jeden litr niby nie dużo ale warto sprawdzić

Opublikowano

u mnie max na 1 godzine to 7-8 litrów na godzine (katowanie) przy mieszadle do gnojowicy, z tą recyrkulacja to nigdy do niej nie wrócę (NEVER) teraz to inny ciagnik jest, turbo gwiźdze, nie dymi, ciągnik rwie do przodu a że stwierdzasz że wiecej ci pali na godzinę, wątpie, z EGR zawsze wiecej spala. Gdybyś zobaczył po 5 latach kolektor dolotowy w zetorze od tych spalin co powracają jaki jest w środku upierdz...ony to w życiu byś nie odtykał tej rurki. Po co "truć" silnik to tak jak byś wdychał to co wydalasz-bezsens

Opublikowano

Witam może masz rację z tym zawaleniem ssącego kolektora ale spalam więcej chyba że jak mi po zapowietrzeniu kombinowali przy pompie i co byłem przy nich tam nie było pod pokrywą żadnych znaków i ustawiali na słuch i ustawili wtrysk opuzniony lekko bo to masz takie odczucie jakby przedtem jak zimny twardziej chodził te kilka minut nim termostat zadziałał i rozłączał coś tam bo właściwie co ten czerwony kabelek na zimnym przyspiesza wtrysk czy zwiększa dawkę bo kilka dni temu wypychałem śnieg ok 30-40 min i silnik bez obciążenia praktycznie zimny i cały czas był prąd w kabelku a z kabelkiem równiej chodził pozdrawiam

Opublikowano

na 1000% masz kąt wtrysku źle ustawiony, bo ustawiali tobie na zimnym a wtedy działa te "przyśpieszenie" wtrysku czerwony kabelek, powinno się ustawiać na gorącym ew. odłączać ten kabelek. Masz minimalnie opóźniony kąt wtrysku dlatego będzie wiecej spalał niestety dlatego też twoje spostrzeżenia o wiekszym spalaniu to potwierdzają.

Opublikowano

Dzieki takie miałem przeczucie że może mam za pózno ustawiony wtrysk bo bez kabelka silnik mi na zimnym gorzej głośniej chodził a ktoś kiedyś pisał że ma stale odłączony a jak ciepły to w miarę równo mi puka ,teraz zimno mało używam ale wiosną trzeba zajrzeć bo co pamiętam trochę roboty było odczepili wąż od chłodnicy wyleciał płyn do wiadra troche uciekło obok kilka śróbek aby zdjąć pokrywę napędu pompy i trzy śróby na 17 do regulacji wtrysku pierwsze odkręcili je nie zaznaczyli sobie i potem dopiero pomyśleli że tam nie ma znaków i na słuch

Opublikowano

Marian nie musisz do środka zaglądać spróbuj samą pompo przestawić może ci wystarczy , ja nie spuszczałem płynu odkręciłem korek od chłodnicy przewód zrobił się miękki i z małym problemem można dojść .

Opublikowano

Dzięki robert dzisiaj sprawdziłem odkręciłem jedną śróbę od pompy i i faktycznie jast w mym przypadku na środku rowka te 5 mm do silnika i od da radę przestawić pompę teraz zimno jak się ociepli spróbuję obrócić może być ciężko też bo przewody wtryskowe i do filtra metalowe napięte a powiedz aby przyspieszyć pompę dopchnąc do silnika czy odsunąć

Opublikowano

Pod obroty przyspieszasz , a z obrotami cofasz wtrysk ,to musisz ją odsunąć od silnika .

U mnie padł teraz ten sterownik od grzania świec ,wysiadkie zrobił procesor który sterował grzaniem , i przerobiłem na przycisk i jest ok .

Opublikowano

witam. mam mały kłopot. a mianowicie - po płycie pod podnośnikiem leci mi olej. mechanik zalepił silikonem nawet korek spustowy oleju z podnośnika, ale to nie to. nie leci ani z przystawki od przedniego napędu, ani z wyjścia WOM. Serwisant powiedział, że śruby trzymające tą płytę nie przechodzą do przestrzeni olejowej podnośnika - czy to prawda?

miał może ktoś podobny kłopot?

Opublikowano

Co to za serwisant , poluzowały się śruby na płycie podnośnika i poci się. Pomału śruby się odkręcą( wada zły klej za słaby ,tam nie ma uszczelki ).Do serwisu kabina do góry , demontaż oczyszczenie i ponowne zamontowanie .Dopilnuj tego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v